Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä on noloa laittaa selfieitä someen?

Vierailija
03.04.2023 |

Minkä ikäisenä on noloa laittaa selfieitä someen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

37.

Vierailija
2/8 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotiaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenikäisenä

Vierailija
4/8 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä osaa ajatella siinä olevan mitään noloa. Minusta noloa on ehkä, jos vedät itsesi alkoholilla konttauskuntoon tai omaat huonot käytöstavat. Mutta ei mikään selfieiden laittaminen someen ole noloa. 😅

Vierailija
5/8 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vähän teinijuttuna noita käsivarakuvia. Kyllä kuvia voi someen itsestäänkin laittaa jos niissä on joitain ideaa (joku tapahtuma/harrastuskuva tai vastaava), mutta en tajua mitä kiksejä joku saa siitä, että ottaa kuvan pelkästä lärvistään, filtteröimällä parantelee sen pahimmassa tapauksessa lähes tunnistamattomaksi ja sitten julkaisee kaikkien nähtäville.

Ymmärrän joltain kehuja kaipaavalta 13-vuotiaalta, jonka itsetunto on kehittymätöntä ja aivot vielä monin osin lapsen tasolla, mutta aikuiset ihmiset..

Vierailija
6/8 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut nolla selfietä someen.

Vierailija
7/8 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 75 vuotias ystävä, joka laittaa usein selfieitä someen, eikä ole yhtään nolo. Hän on vahva ja hauska persoona ja täytyyhän sitä kavereille viimeiset lookit somessa näyttää, jos on vaikka uudet hienot pokat tai hiukset tai joku kiva juttu liitteenä. Mielestäni asenne ratkaisee, nämä eivät ole minkään epävarman ihmisen mutruhuuliselfieitä.

Vierailija
8/8 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien mielestä kaikki on kaikilta noloa, paitsi mitä he itse tekevät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän