Mitä Kokoomuksen vaalivoitto tarkoittaa köyhille ihmisille??
Kommentit (1013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudutte kaikki töihin
Se olisi ihanaa. Toivon että Te-toimisto löytää minullekin työtä, sellaista mitä pystyisin tekemään. Tällä hetkellä olen työkyvytön.
Toivottavasti näitä tekosyyllä työnvälttelijöitä saadaan oikeasti ohjattua töihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko poistaa eläkeläisiltä kelataksit ja lääkekatto. Maksakoon itse.
Jälleen kerran, toivon että karma opettaa. Mitä jos sairastut ja tarvit niitä lääkkeitä? Toteat että ei varaa no enpä osta niitä. Olet invalidi ja et voi liikkua?
Kuule, voit saada kiukkuisen työttömän avustajaksi ja työtön määrää et sinä sieltä pyörätuolista.
Avustettavan kuuluu tehdä kotitöitä, osa kuulemma ei tee, käskyttää vaan. Jos minä menen avustajaksi niin se avustettava todellakin tekee niitä kotitöitä myös.
Hyvässä lykyssä itkee ja tekee.
Työttömien haukkuminen ja tukien leikkaus on mennyt liian pitkälle.
Se pyörätuolissa lusmuilu loppuu.
Pyörätuolissa istuva pystyy myös puristelemaan mattoa, pitämään toisesta päästä kiinni. Pyörätuolissa oleva pystyy imuroimaan ja luutaamaan, minä lykkään pyörätuolia ja hän imuroi ja luutaa. Pyörätuolissa oleva pystyy tiskaamaan, minä ostan 2 pesuvatia ja hänelle laitan niihin vedet, hän istuu pöydän ääressä ja tiskaa.
Pyörätuolissa istuva istuu pöydän ääressä ja pilkkoo salaattiaineet jne.
Auta armias jos minä menen avustajaksi. Minä en ota käskyjä vaan hän tekee mitä minä sanon.
Vien mukanani keittiön pöydälle laitettavan keittolevyn ja se pyörätuolissa istuva tekee ne ruoat, minä katson vieressä, voin ojentaa työvälineitä.
Onko voimafantasiat tulilla? Eiköhän moni sairas itseasiassa nauti siitä että saa osallistua ja tehdä joten tuskin heitä tällä pääset kovin kyykyttämään.
Kuule, on niitä jotka ei tee mitään.
Sitä voi moni mieskin mennä hiljaiseksi, kun tulee nainen käskyttämään ja arvostelemaan. Sinä teet itse ne ruoat, minä katson ja ojennan työvälineitä.
Miksi purat vihaasi sairaisiin? En ymmärrä tätä logiikkaa.
Te haukutte työttömiä niin kyllä kuule me avustajaksi tullaan eikä todellakaan se avustettava ole se joka käskee.
Tyhmät luulevat, että työtön reipastuu kun sitä haukutaan. Väärin, me tullaan vihaiseksi ja kohta on oksat pois työpaikoilla, kun me tullaan vihaisina sinne.
Hyvä homma! Kevät onkin oikea aika mennä puistotöihin oksittamaan pensaita kun ei vielä lehdet ole niihin kasvaneet.
Hah hah, sitä voi kuule epikriisit mennä väärään osoitteeseen, kun ei ole silmälaseihin rahaa. Toimitusjohtajan terveystiedot jollekin päiteidenkäyttäjälle.
Toimitusjohtaja voi soittaa Petteri Orpolle ja kiittää työttömiin kohdistuvista leikkauksista.
Jos ei ole perheen vakituisessa vuorotyössä käyvällä puolisolla uusiin talvirenkaisiin rahaa niin liikenne kolarit korvaa vakuutusyhtiö sentään.
Se ei ole tietenkään kiva, jos kolarin toinen osapuoli joutuu myös sairaalaan ja voi tulla joku ikuinen terveysvaiva.
Mutta saapa Suomi säästettyä.
Suomi maksaa nyt eläkkeitä, ei työssäkäyvien silmälaseja ja talvirenkaita. Se on harmi, kun on vanhoilla renkailla pysähtymismatka pidempi. Mutta ei ole rahhoo.
Ai nyt jo pitäisi talvirenkaatkin saada valtiolta?Älä nyt viitsi oikeasti.
Linja-autot ei kulje vuorotöihin ja jos puolison ansiosidonnaista leikataan niin ei ole rahaa. Sun lapset autoilee tuolla samoilla teillä kun köyhät. Jos vietät lapsesi hautajaisia niin älä itke meille muille.
Ei ihme että oot ikuisesti työtön kun näitä sun hulluja sepustuksia lukee.Jos ette saa renkaitakaan autoon niin vika on teissä eikä kenessäkään muussa.
Kokoomus ja PS veti edellisellä hallituskaudella Talous ennen ihmistä - linjaa ja siitä seurasi työttömyys ja leipäjonot.
Sama toistuu.
Mitä olisi kuulunut SDP:n voitto? Lisää veroja, RUNSAASTI LISÄÄ LAINAA, KAIKKI LASTEMME MAKSETTAVIKSI.
Kun tietty perusturvan taso on maassamme runnottu läpi, niin ei mikään puolue voi alas ajaa sellaista neljässä vuodessa. En ole mikään Kokoomuksen ystävä, mutta en nyt mitään järkyttäviä kauhukuvia maalaisi seinille. Se on selvää, että velkaa ei haluta ottaa lisää sitä varten, että voitaisi jatkuvasti aina vain ylläpitää nykyistä hyvinvoinnin tasoa. Se taso on löydettävä muualta.
Kokoomus sitä paitsi etsii hallituskumppaneita. Ehkä mukaan saadaan joku, joka pitää vähän isompaa meteliä kaikkein köyhiempien puolesta.
Pitkällä tähtäimellä ei ole järkevää leikata köyhimmiltä rajusti, koska tänään säästetty 1000 euroa voi kostautua sillä, että tulevaisuudessa tarve onkin 1000000 euroa saman ihmisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko poistaa eläkeläisiltä kelataksit ja lääkekatto. Maksakoon itse.
Jälleen kerran, toivon että karma opettaa. Mitä jos sairastut ja tarvit niitä lääkkeitä? Toteat että ei varaa no enpä osta niitä. Olet invalidi ja et voi liikkua?
Kuule, voit saada kiukkuisen työttömän avustajaksi ja työtön määrää et sinä sieltä pyörätuolista.
Avustettavan kuuluu tehdä kotitöitä, osa kuulemma ei tee, käskyttää vaan. Jos minä menen avustajaksi niin se avustettava todellakin tekee niitä kotitöitä myös.
Hyvässä lykyssä itkee ja tekee.
Työttömien haukkuminen ja tukien leikkaus on mennyt liian pitkälle.
Se pyörätuolissa lusmuilu loppuu.
Pyörätuolissa istuva pystyy myös puristelemaan mattoa, pitämään toisesta päästä kiinni. Pyörätuolissa oleva pystyy imuroimaan ja luutaamaan, minä lykkään pyörätuolia ja hän imuroi ja luutaa. Pyörätuolissa oleva pystyy tiskaamaan, minä ostan 2 pesuvatia ja hänelle laitan niihin vedet, hän istuu pöydän ääressä ja tiskaa.
Pyörätuolissa istuva istuu pöydän ääressä ja pilkkoo salaattiaineet jne.
Auta armias jos minä menen avustajaksi. Minä en ota käskyjä vaan hän tekee mitä minä sanon.
Vien mukanani keittiön pöydälle laitettavan keittolevyn ja se pyörätuolissa istuva tekee ne ruoat, minä katson vieressä, voin ojentaa työvälineitä.
Onko voimafantasiat tulilla? Eiköhän moni sairas itseasiassa nauti siitä että saa osallistua ja tehdä joten tuskin heitä tällä pääset kovin kyykyttämään.
Kuule, on niitä jotka ei tee mitään.
Sitä voi moni mieskin mennä hiljaiseksi, kun tulee nainen käskyttämään ja arvostelemaan. Sinä teet itse ne ruoat, minä katson ja ojennan työvälineitä.
Miksi purat vihaasi sairaisiin? En ymmärrä tätä logiikkaa.
Te haukutte työttömiä niin kyllä kuule me avustajaksi tullaan eikä todellakaan se avustettava ole se joka käskee.
Tyhmät luulevat, että työtön reipastuu kun sitä haukutaan. Väärin, me tullaan vihaiseksi ja kohta on oksat pois työpaikoilla, kun me tullaan vihaisina sinne.
Hyvä homma! Kevät onkin oikea aika mennä puistotöihin oksittamaan pensaita kun ei vielä lehdet ole niihin kasvaneet.
Hah hah, sitä voi kuule epikriisit mennä väärään osoitteeseen, kun ei ole silmälaseihin rahaa. Toimitusjohtajan terveystiedot jollekin päiteidenkäyttäjälle.
Toimitusjohtaja voi soittaa Petteri Orpolle ja kiittää työttömiin kohdistuvista leikkauksista.
Jos ei ole perheen vakituisessa vuorotyössä käyvällä puolisolla uusiin talvirenkaisiin rahaa niin liikenne kolarit korvaa vakuutusyhtiö sentään.
Se ei ole tietenkään kiva, jos kolarin toinen osapuoli joutuu myös sairaalaan ja voi tulla joku ikuinen terveysvaiva.
Mutta saapa Suomi säästettyä.
Suomi maksaa nyt eläkkeitä, ei työssäkäyvien silmälaseja ja talvirenkaita. Se on harmi, kun on vanhoilla renkailla pysähtymismatka pidempi. Mutta ei ole rahhoo.
Ai nyt jo pitäisi talvirenkaatkin saada valtiolta?Älä nyt viitsi oikeasti.
Linja-autot ei kulje vuorotöihin ja jos puolison ansiosidonnaista leikataan niin ei ole rahaa. Sun lapset autoilee tuolla samoilla teillä kun köyhät. Jos vietät lapsesi hautajaisia niin älä itke meille muille.
Ei ihme että oot ikuisesti työtön kun näitä sun hulluja sepustuksia lukee.Jos ette saa renkaitakaan autoon niin vika on teissä eikä kenessäkään muussa.
Vika on julkisen puolen työntekijöissä jotka ahnehtii itselleen isoa palkkaa.
Johtajan 8000 palkka voitaisiin jakaa 4 hengelle ja palkata 3 lisää.
Ei ole meidän vika jos ahneiden takia kuolee ihmisiä kolareissa. Se on läheisten murhe.
Vierailija kirjoitti:
Kun tietty perusturvan taso on maassamme runnottu läpi, niin ei mikään puolue voi alas ajaa sellaista neljässä vuodessa. En ole mikään Kokoomuksen ystävä, mutta en nyt mitään järkyttäviä kauhukuvia maalaisi seinille. Se on selvää, että velkaa ei haluta ottaa lisää sitä varten, että voitaisi jatkuvasti aina vain ylläpitää nykyistä hyvinvoinnin tasoa. Se taso on löydettävä muualta.
Kokoomus sitä paitsi etsii hallituskumppaneita. Ehkä mukaan saadaan joku, joka pitää vähän isompaa meteliä kaikkein köyhiempien puolesta.
Pitkällä tähtäimellä ei ole järkevää leikata köyhimmiltä rajusti, koska tänään säästetty 1000 euroa voi kostautua sillä, että tulevaisuudessa tarve onkin 1000000 euroa saman ihmisen takia.
Orpo kehu, että palataan Sipilän hallituksen tielle. Ja se me hyvin muistetaan. Kyykyssä.ollaan kaikki.
Yksilönvapaudet. Aikuisella kansalaisella on oikeus myrkyttää itseään huumausaineilla jos niin haluaa. Kansalaista ei valtio omista kuten kommunismissa.
Raittius pitää olla kansalaisen oman päätöksen oikeus ja käyttörangaistuksista voisi luopua länsimaiseen tapaan.
Pakkoarmeijan tilalle palkka-armeija.
Jokaisen kokoomusta äänestävät ja kokoomuslaisen pitäisi tulla päiväksi töihin sosiaalityöhön. Meillä ei ole varaa enää leikata yhtään kaikista heikoimmassa asemassa olevilta. Ihmisten hätä on syvää ja pääsy avun piiriin vaikeaa. Jokaisen sopii miettiä esim sitä miten kalliiksi yhteiskunnalle tulee kun perheen vanhempi ei saa tarvitsemaansa psykiatrista hoitoa tai päiheapua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudutte kaikki töihin
Se olisi ihanaa. Toivon että Te-toimisto löytää minullekin työtä, sellaista mitä pystyisin tekemään. Tällä hetkellä olen työkyvytön.
Toivottavasti näitä tekosyyllä työnvälttelijöitä saadaan oikeasti ohjattua töihin
Ei työkkäri ohjaa ketään töihin. Tes-työpaikat on työkkärin sivuilla netissä ja niihin voi hakea koko Suomi. Työtön tekee itse kotona työhakemuksen ja työnantaja valitsee töihin kenet haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen kokoomusta äänestävät ja kokoomuslaisen pitäisi tulla päiväksi töihin sosiaalityöhön. Meillä ei ole varaa enää leikata yhtään kaikista heikoimmassa asemassa olevilta. Ihmisten hätä on syvää ja pääsy avun piiriin vaikeaa. Jokaisen sopii miettiä esim sitä miten kalliiksi yhteiskunnalle tulee kun perheen vanhempi ei saa tarvitsemaansa psykiatrista hoitoa tai päiheapua.
Päihdeavuksi voisi tulla viinat ruokakauppaan ja kannabishuumeet apteekkiin yksilövapauden nimissä.
Amerikan malliin kapitalistisesti.
Vihdoinkin saadaan työttömät, eläkeläiset ja suorittavan tason väki aisoihin tuhlaamasta meidän rahoja!
Juhis sai valtionvelan alenemaan. Ei elintaso alentunut Juhiksen aikaan.
Työllistymistä, toivottavasti.
Valtaosa ihmisistä haluaa itse elättää itsensä.
Juurikin näin! Ja loppuu se meetoo-hössötys ja miesvihan levittäminen!
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin saadaan työttömät, eläkeläiset ja suorittavan tason väki aisoihin tuhlaamasta meidän rahoja!
miten eläkeläiset tuhlaa? Syövät omia eläkkeitä. Eiköhän eutanasia tule jossain vaiheessa vai täytyykö tässä mennä Sveitsiin asti jos sellaaaaaanen tilanne tulee.
Miten meillä on rahaa isoihin palkankorotuksiin ja isoihin eläkekorotuksiin?
Ja ansiosidonnaista leikataan. Jos menen palkkatuella tarhaan töihin niin kerron lapsille sadun ilkeistä rikkaista.
Porvarihallitus todennäköinen, ei siinä mitään. En saa tukia.
Kilpailukyky paranee kun saadaan palkat kuriin ja ahneiden hoitajien rahan kähmintä loppumaan!
Kolaripaikalla hyydetaan hyvä kokoomus, kun ambulanssit tulee