Mitä Kokoomuksen vaalivoitto tarkoittaa köyhille ihmisille??
Kommentit (1013)
Jos hoitaja irtisanoo itsensä niin hän ei saa opiskella työttömyyskorvauksella, koska hoitoala on hyvin työllistävä ja hän irtisanoo itsensä hyvin työllistävältä alalta.
Luvan opiskeluun voi saada vaikeasti työllistyvä pitkäaikaistyötön.
Hoitaja voi toki opiskella 300 opintotuella ja asumistuella mikä nyt leikataan, tosin asuntolaina ei ole lasku ja asumistukeen vaikuttavat puolison tulot.
oliko niin että säätiöitä ei veroteta, no nythän ne voisi laittaa verolle kun täytyy saada säästöjä. NATOkin maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit eivät ainakaan tarjonneet mitään köyhälle työläiselle. Lisää maksuja ja aktiivimallia, jos sattuisi työttömäksi pääsemään. Huonommaksi ei ainakaan voi mennä, vaikka olisi minkälainen porvarihallitus. Lähinnä laiskat, nuoret perheelliset pelkäävät, jos joutuisikin töihin, eikä voisi enää repiä rahaa seinästä.
Miten työtön menee töihin, jos työnantaja ei ota?
Kouluttautuu alalle jossa on kysyntää?
Ai ei kiinnosta? Aivan.
Vuosi sitten sairaanhoitajaksi opiskelemaan haki 27678 ja pääsi vain 2773 ja opiskelu edellyttää lupaa työkkäriltä tyhmä. Opintotuet on käytetty.
Kuka pakottaa hakemaan sairaanhoitajaksi, kun vaikka lähihoitajaksi pääsee helposti, siitä voi edetä sairaanhoitajaksi ja lähihoitajana voi tehdä joustavasti myös iltavuoroja niin, että pystyy päivisin välillä opiskelemaan. Jos on valmis muuttamaan perähikiälle, niin aika helposti kyllä pääsee sairaanhoitajaopintoihin johonkin maakunnan AMK:hon. Pitää olla joustavuutta ja pitkäjänteisyyttä, että löytää eri väyliä omaan tavoitteeseen eikä jää seisomaan tumput suorana hoo moilasena ja ihmettelemään, kun työpaikka ei tupsahda taivaan lahjana eteesi.
Olen miettinyt, mitä tarkoittaa se palkan veroale. Itse teen kahta työtä ja veroprosenttini on 0,5. Miten paljon se voi siitä laskea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit eivät ainakaan tarjonneet mitään köyhälle työläiselle. Lisää maksuja ja aktiivimallia, jos sattuisi työttömäksi pääsemään. Huonommaksi ei ainakaan voi mennä, vaikka olisi minkälainen porvarihallitus. Lähinnä laiskat, nuoret perheelliset pelkäävät, jos joutuisikin töihin, eikä voisi enää repiä rahaa seinästä.
Ai ei kiinnosta? Aivan.
Et tajua ettei pääse mihinkään, ei edes siivoojaksi tai kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei kiinnosta? Aivan.
Vuosi sitten sairaanhoitajaksi opiskelemaan haki 27678 ja pääsi vain 2773 ja opiskelu edellyttää lupaa työkkäriltä tyhmä. Opintotuet on käytetty.
Selityksiä teillä loisilla aina piisaa.
Tee tuntitöitä opiskelun ohessa tyhmä. Kyllä sä mäkkäriin pääset 15h viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei kiinnosta? Aivan.
Ei sitä niin vain kouluttauduta. Oppilaitoksiin ei välttämättä noin vain pääse, vaikka haluaisikin. Ja jos ei ole yhtään rahaa, niin millä edes matkustat pääsykokeisiin tai muutat sille paikkakunnalle jolla oppilaitos sijaitsee. Oma lukunsa on, onnistuuko paikkakunnalta saamaan asuntoa jne...
Kovin pitkästi kerrottu että olet loinen jolla on vain tekosyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei kiinnosta? Aivan.
Kuka pakottaa hakemaan sairaanhoitajaksi, kun vaikka lähihoitajaksi pääsee helposti, siitä voi edetä sairaanhoitajaksi ja lähihoitajana voi tehdä joustavasti myös iltavuoroja niin, että pystyy päivisin välillä opiskelemaan. Jos on valmis muuttamaan perähikiälle, niin aika helposti kyllä pääsee sairaanhoitajaopintoihin johonkin maakunnan AMK:hon. Pitää olla joustavuutta ja pitkäjänteisyyttä, että löytää eri väyliä omaan tavoitteeseen eikä jää seisomaan tumput suorana hoo moilasena ja ihmettelemään, kun työpaikka ei tupsahda taivaan lahjana eteesi.
Perussettiä naisilta. Sitten ihmetellään miksi suurin osa johtajista on miehiä.
Kansanedustajien palkkiot nousevat sadoilla euroilla Näin paljon ministeri tienaa
Kotimaa -
Köyhät kyykkyyn
Vierailija kirjoitti:
Minulta pienipalkkaiselta duunarilta ei Demarit ainakaan vieneet mitään. Sipilän hallitus taas tarjosi kiky-tunteja ja muuta kivaa.
Nyt Kokoomus kai suunnittelee, voisiko työni muuttaa ilmaiseksi puuhasteluksi työttömille. Kiitos Petteri, kaikki työ on arvokasta..
Minä olen keskituloisen ja käyhän välimailla ja iloitsen, että Kokoomus voitti vaalit.
Toivon, että alkavat tiukalla kädellä vähentää tukia ja vaatia, että meistä kukin alkaa
ottaa vastuuta itsestään eikä seistä käsi ojossa kaikenmaailman tukia odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen keskituloisen ja käyhän välimailla ja iloitsen, että Kokoomus voitti vaalit.
Toivon, että alkavat tiukalla kädellä vähentää tukia ja vaatia, että meistä kukin alkaa
ottaa vastuuta itsestään eikä seistä käsi ojossa kaikenmaailman tukia odottamassa.
Menetkö omakätisesti lopettamaan kaikki sairaat? Mistä tiedät, ettet itse koskaan voi sairastua?
Sinulla on kaikki mitä tarvitset, mutta himoitset vain enemmän rahaa. Hyi hitto mikä hyeena.
Pitää olla palju pihalla, ulkomaanmatkat, shoppailurahaa Ikeaan. Minä, minä, minä. Tyhjä ihmiskuori elää vain rahan perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei kiinnosta? Aivan.
Selityksiä teillä loisilla aina piisaa.
Tee tuntitöitä opiskelun ohessa tyhmä. Kyllä sä mäkkäriin pääset 15h viikossa.
Mäkkäriin ei kuule 50-vuotiaat pääse töihin eikä sillä perhettä elätetä.
Olen melkein kateellinen kaverilleni johon ei vaikuta ruoan hinnan nousut tai muut. Valittaa usein että ei jaksais juosta päivisin tiputtelemassa kuk kaa ja on usein stressaantunut mutta saa rahaa niin paljon että aina on useita satoja ja ei välillä edes hae työnarkkina tukea mihin on oikeutettu.
Tekee siis työkseen sitä, saa ison määrän toiselta ihmiseltä, myy eteenpäin, palauttaa rahat ja saa 600€ ja uuden satsin, sitten taas myy pari viikkoa, palauttaa rahat ja saa taas 600€ .
Sisäänosto hinta 7€ ja gramma kukkaa maksaa 20€ niin jää voitolle tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Opintorahat häviävät, köysi kaulaan
opintolainaa
Asumistuet lähtee, tuet menee minimiin ja kaikki köyhtyy. Köyhät on siinä tilassa että se itsemurha alkaa käydä mielessä ja tää ei oo ees vitsi .
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein kateellinen kaverilleni johon ei vaikuta ruoan hinnan nousut tai muut. Valittaa usein että ei jaksais juosta päivisin tiputtelemassa kuk kaa ja on usein stressaantunut mutta saa rahaa niin paljon että aina on useita satoja ja ei välillä edes hae työnarkkina tukea mihin on oikeutettu.
Tekee siis työkseen sitä, saa ison määrän toiselta ihmiseltä, myy eteenpäin, palauttaa rahat ja saa 600€ ja uuden satsin, sitten taas myy pari viikkoa, palauttaa rahat ja saa taas 600€ .
Sisäänosto hinta 7€ ja gramma kukkaa maksaa 20€ niin jää voitolle tosi paljon.
Tiedän kanssa pariskunnan joka samalla tavalla saa 1300€ kuussa tuosta. Toi on kannattavaa jos on kontakteja.