Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Kokoomuksen vaalivoitto tarkoittaa köyhille ihmisille??

Vierailija
02.04.2023 |

??

Kommentit (1013)

Vierailija
261/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokra-asunnossa on se hyvä puoli, että jos ei jaksa siivota niin ne kuset, paskan ja kaiken muun siivoaa asunnon omistaja eikä saa välttämättä korvauksia, kun ei köyhällä ole tilillä rahaa.

Minä siivoan noin 4 kertaa vuodessa, koska olen masentunut työtön.

Piti nytkin siivota, koska siivosin viimeksi jouluksi, mutta tuo porvari hallitus masentaa. Ei pysty. Tämä on vuokra-asunto.

Tuosta on tutkimuskin, että kun koko ajan leikataan ja on rahaongelmia niin ei jaksa siivota.

Viimeksi, kun olin palkkatukityössä 6 kuukautta niin siivosin asunnon vain kerran sinä aikana.

Ketä kuvittelet tämän kiinnostavan?

Ehkä asunnon omistajaa. Pinttyneitä tahroja kun ei saa pois.

En tiedä millä nuo kylppärin saumat sai homepilkuista pois.

Vierailija
262/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäisten silvonta tulee lailliseksi pikapikaa kuten jo lupailivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuille pitää nyt mennä valtiovarainministerin salkku, niin äänestäjät muistavat, kuka heidän olojaan kurjisti. Ja mitä seurauksia on oikeiston äänestämisellä, jos ei tulojensa puolesta sinne kuulu.

Oikeasti olen vahingoniloinen. Niin paljon löytyy Suomesta sellaista ikääntynyttä, naisvihaista 45-50 -vuotiasta, perheetöntä, ansiosidonnaisella roikkuvaa semijuoppoa, laiskaa ex-työmiestä, jolla ei ole muuta tekemistä kuin roikkua netissä ja haukkua naisia.

Nyt nämä Uuno Turhapurot pääsevät töihin ilman asiallista palkkaa. Ja tämän hallituksen toimenpiteiden jälkeen he ovat liian vanhoja ja raihnaisia mihinkään oikeisiin töihin. Saavat sitten kituuttaa kymmenen vuotta leikatulla toimeentulotuella eläkeikään asti ja kärsiä valintojensa seurauksista elämänsä loppuun asti.

Vierailija
264/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ansiotuloverotuksen lasku on vitsi. Lastenhoitajan kk 2000e, sanotaan että vähennystä tulee 5% niin se hoitaja saa 100e lisää kuussa.

Insinööri palkka 5000e kk saa lisää 250e.

Toimitusjohtaja 15000e kk saa lisää 750e.

Tasan ei mene nallekarkit ja kokkarit tekee asioita vain jo hyvin toimeentulevien edestä. Jalkoihin jää pientuloiset, yksityisyrittäjät ja monet muut.

Oletko tyhmä vai muuten vaan vajaa? Jokainenhan saa tuossa sen saman 5 %. Kai nyt sentään tyhminkin stallari ymmärtää että eri töistä maksetaan erilaista palkkaa?

Mutta se parantaa vain suuri tuloisten ostovoimaa, joka ei välttämättä hyödytä kansantaloutta, koska ihminen käyttää tietyn määrän perushankintoihon ja loput menee sijoituksiin ja ulkomaille.

Pieni- ja keskituloisilla toisin, se menee kulutukseen, joka lisää verotuloja, myös välillisesti ja lisää työllisyyttä.

Ja siksi veroalet pitäisi olla oikein kohdennettuja, jotta yhteiskunta hyötyisi, jos opettaja hyötyy 200€ ja pörssiyhtiön johtaja 2000€. Ei mene oikein.

Eikä kysymys ole palkasta, jota maksetaan työstä eri tavalla vaan kysymys on verotuksesta.

Ja kukahan tässä on tyhmä ja vajaa?

Aikaa vajaa on ainakin ymmärryksesi verotuksen taloudellisista vaikutuksista. Kun et ymmärrä mitä progressio tarkoittaa nimenomaan keskituloisilla ja kuinka pahasti se jo nyt vääristää työmarkkinoita, kun työnteko ei kannata. Pörssiyhtiön johtajia tässä maassa on kourallinen ja heidän kurjistamisellaan ei saada penniäkään lisää vaikka kuinka olisit kateellinen.

Vierailija
265/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokra-asunnossa on se hyvä puoli, että jos ei jaksa siivota niin ne kuset, paskan ja kaiken muun siivoaa asunnon omistaja eikä saa välttämättä korvauksia, kun ei köyhällä ole tilillä rahaa.

Piti nytkin siivota, koska siivosin viimeksi jouluksi, mutta tuo porvari hallitus masentaa. Ei pysty. Tämä on vuokra-asunto.

Tuosta on tutkimuskin, että kun koko ajan leikataan ja on rahaongelmia niin ei jaksa siivota.

Viimeksi, kun olin palkkatukityössä 6 kuukautta niin siivosin asunnon vain kerran sinä aikana.

Työttömät tarvitsee kohta siivousapua, kun he masentuvat ja toimintakyky menee. Ei jaksa kuntoilla yhtään.

Vierailija
266/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuille pitää nyt mennä valtiovarainministerin salkku, niin äänestäjät muistavat, kuka heidän olojaan kurjisti. Ja mitä seurauksia on oikeiston äänestämisellä, jos ei tulojensa puolesta sinne kuulu.

Niin, mitä seurauksia siis? Työpaikkojen lisääntyminen? Luottoluokituksen paraneminen? Investointirahan virtaaminen sisään Suomeen?

Miksi nuo olisi huonoja asioita vaikka ei tulojen puolestä ylimpään desiiliin kuuluisikaan?

Vierailija
267/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaikäisten silvonta tulee lailliseksi pikapikaa kuten jo lupailivat.

Tietysti. Esinahka köyhällä on turhaa luksusta. 

Vierailija
268/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömät tarvitsee kohta siivousapua, kun he masentuvat ja toimintakyky menee. Ei jaksa kuntoilla yhtään.

Meillä oli lapsella kihomatoja. Vain lapsi söi kihomatolääkkeen, me muut ei, kun se on niin kallista.

Vierailija
269/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennyvittuun jo. Yhtä paskaa ja väsynyttä huonoa troolaamista kuin vuorolisäpaskasi.

Luuletko, että ihminen ei masennu, jos laitetaa töihin ilman palkkaa ja koko ajan leikataan tukia?

Vierailija
270/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ansiotuloverotuksen lasku on vitsi. Lastenhoitajan kk 2000e, sanotaan että vähennystä tulee 5% niin se hoitaja saa 100e lisää kuussa.

Insinööri palkka 5000e kk saa lisää 250e.

Toimitusjohtaja 15000e kk saa lisää 750e.

Tasan ei mene nallekarkit ja kokkarit tekee asioita vain jo hyvin toimeentulevien edestä. Jalkoihin jää pientuloiset, yksityisyrittäjät ja monet muut.

Oletko tyhmä vai muuten vaan vajaa? Jokainenhan saa tuossa sen saman 5 %. Kai nyt sentään tyhminkin stallari ymmärtää että eri töistä maksetaan erilaista palkkaa?

Mutta se parantaa vain suuri tuloisten ostovoimaa, joka ei välttämättä hyödytä kansantaloutta, koska ihminen käyttää tietyn määrän perushankintoihon ja loput menee sijoituksiin ja ulkomaille.

Kai sinä pallinaama tajuat, että se 15000 tienaava TJ maksaa veroja noin neljä kertaa enemmän kuin mitä tuo hoitaja tienaa bruttona? Silloin on syytäkin saada vähän enemmän takaisin. Ja lopputulemana se TJ maksaa yhä veroja kolmen hoitsun koko palkan verran.

Se TJ ei tee töitä kuin korkeintaa minuutin. Sen jälkeen kaikki aika menee golf-kentällä.  Varsinkaan ansainnut se syöttiläs ei ole palkkaansa.

Vierailija
271/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttiskohan tehdä jotain....?

Vierailija
272/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli lapsella kihomatoja. Vain lapsi söi kihomatolääkkeen, me muut ei, kun se on niin kallista.

Nythän on kouluissa myös syyhy ongelmaa eikä valtio maksa lääkkeitä.

Vierailija
273/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän on kouluissa myös syyhy ongelmaa eikä valtio maksa lääkkeitä.

Syyhy tarttuu myös rikkaiden lapsiin ja kihomadot.

Kihomato lääke maksaa 40 euroa, ihan järjettömän kallista.

Vierailija
274/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä seurauksia siis? Työpaikkojen lisääntyminen? Luottoluokituksen paraneminen? Investointirahan virtaaminen sisään Suomeen?

Miksi nuo olisi huonoja asioita vaikka ei tulojen puolestä ylimpään desiiliin kuuluisikaan?

Sitä, että täällä kuollaan kaduille. Katuväkivalta rehottaa, suomalaiset miehet raískaavat naisia ennen näkemättömään tahtiin, töistä EI makseta palkkaa (pää pois pepusta jo), lukutaidottomuus lisääntyy siinä missä kaikenlainen sivistymättömyys, eikä kukaan investoi äärioikeistolaiseen pieruna Zimaahan, joka pyrkii eroon EU:sta.

Vierailija
275/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että täällä kuollaan kaduille. Katuväkivalta rehottaa, suomalaiset miehet raískaavat naisia ennen näkemättömään tahtiin, töistä EI makseta palkkaa (pää pois pepusta jo), lukutaidottomuus lisääntyy siinä missä kaikenlainen sivistymättömyys, eikä kukaan investoi äärioikeistolaiseen pieruna Zimaahan, joka pyrkii eroon EU:sta.

Tukehdu aidskyrpään pelle

Vierailija
276/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennyvittuun jo. Yhtä paskaa ja väsynyttä huonoa troolaamista kuin vuorolisäpaskasi.

Luuletko, että ihminen ei masennu, jos laitetaa töihin ilman palkkaa ja koko ajan leikataan tukia?

Viedään Ukrainaa etulinjaan ulkomaan komennukselle niin voi masennuskin poistua elämänhalun tieltä.

Vierailija
277/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukehdu aidskyrpään pelle

Ime turhaan omaasi impotentti.

Vierailija
278/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on valittu monta kertaa maailman onnellisimmaksi maaksi, vaikka Suomessa on korkea verotus. Nyt katsotaan miten onnelliseksi kansa muuttuu, kun keskiluokkainen perheenäiti saa vähän enemmän shoppailurahaa kuukaudessa. Samalla kun oma äiti viruu hoidon puutteessa vanhainkodissa ja työkyvytön serkku kuolee nälkään. 

Ei kukaan kuole täällä nälkään. Ette tiedä köyhyydestä mitään. Itse tunnen aika monia, kun tulen köyhästä perheestä, ja suurimmalla osalla on ostoslistalla kaljaa ja tupakkaa, suoratoistopalvelut käytössä ja herkutellaan päivittäin jollain sipsillä ja karkilla tai energiajuomilla kun ollaan vain kotona ja katsellaan sarjoja. Ei missään muualla köyhät elä yhtä hedonistisesti ja tuo jos mikä on passivoittavaa.

Vierailija
279/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on valittu monta kertaa maailman onnellisimmaksi maaksi, vaikka Suomessa on korkea verotus. Nyt katsotaan miten onnelliseksi kansa muuttuu, kun keskiluokkainen perheenäiti saa vähän enemmän shoppailurahaa kuukaudessa. Samalla kun oma äiti viruu hoidon puutteessa vanhainkodissa ja työkyvytön serkku kuolee nälkään. 

Ei kukaan kuole täällä nälkään. Ette tiedä köyhyydestä mitään. Itse tunnen aika monia, kun tulen köyhästä perheestä, ja suurimmalla osalla on ostoslistalla kaljaa ja tupakkaa, suoratoistopalvelut käytössä ja herkutellaan päivittäin jollain sipsillä ja karkilla tai energiajuomilla kun ollaan vain kotona ja katsellaan sarjoja. Ei missään muualla köyhät elä yhtä hedonistisesti ja tuo jos mikä on passivoittavaa.

Lisäksi köyhillä äideillä on kynnet ja ripset laitettu ja kalleimmat lastenrattaat, koska pitäähän sitä ulospäin näyttää hienolta vaikkei rahas olisi. Sitten ei ole varaa ostaa koko perheelle kihomatolääkettä, koska se ei ole kiva juttu.

Vierailija
280/1013 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus tietysti kannustaa rikkaita antamalla lisää rahaa ja köyhiä ottamalla loputkin pois. Petterin "työ on parasta sosiaaliturvaa" on ihan tyhjänpäiväistä pölinää. Jos Petteri ei meinaa meille 100% työllisyyttä, niitä työelämän ulkopuolella olevia tulee aina olemaan ja heille parasta sosiaaliturvaa on sosiaaliturva. Puhumattakaan ihmisistä, joillei ei töistä makseta kohtuullista palkkaa. Heillekin parasta sosiaaliturvaa on sosiaaliturva.

Hartaasti toivon, että tämä köyhiltä leivänkin vieminen pöydästä ei johda siihen, että meillä on kohta totaalinen mielenterveyskriisi käsissä ja itsemurhatilastot nousussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi