Mitä Kokoomuksen vaalivoitto tarkoittaa köyhille ihmisille??
Kommentit (1013)
Miksi kokoomus on sitä mieltä, että palkalla ei tarvi tulla toimeen? Samalla haluavat leikata kuitenkin esim asumistuista.
Vuokra-asunnossa on se hyvä puoli, että jos ei jaksa siivota niin ne kuset, paskan ja kaiken muun siivoaa asunnon omistaja eikä saa välttämättä korvauksia, kun ei köyhällä ole tilillä rahaa.
Köyhiä tässä ollaan oli sitten vasemmisto tai oikeistohallitus samaa paskaa ne kaikki ajavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansiotuloverotuksen lasku on vitsi. Lastenhoitajan kk 2000e, sanotaan että vähennystä tulee 5% niin se hoitaja saa 100e lisää kuussa.
Insinööri palkka 5000e kk saa lisää 250e.
Toimitusjohtaja 15000e kk saa lisää 750e.
Tasan ei mene nallekarkit ja kokkarit tekee asioita vain jo hyvin toimeentulevien edestä. Jalkoihin jää pientuloiset, yksityisyrittäjät ja monet muut.Oletko tyhmä vai muuten vaan vajaa? Jokainenhan saa tuossa sen saman 5 %. Kai nyt sentään tyhminkin stallari ymmärtää että eri töistä maksetaan erilaista palkkaa?
Mutta se parantaa vain suuri tuloisten ostovoimaa, joka ei välttämättä hyödytä kansantaloutta, koska ihminen käyttää tietyn määrän perushankintoihon ja loput menee sijoituksiin ja ulkomaille.
Kai sinä pallinaama tajuat, että se 15000 tienaava TJ maksaa veroja noin neljä kertaa enemmän kuin mitä tuo hoitaja tienaa bruttona? Silloin on syytäkin saada vähän enemmän takaisin. Ja lopputulemana se TJ maksaa yhä veroja kolmen hoitsun koko palkan verran.
Vierailija kirjoitti:
Vuokra-asunnossa on se hyvä puoli, että jos ei jaksa siivota niin ne kuset, paskan ja kaiken muun siivoaa asunnon omistaja eikä saa välttämättä korvauksia, kun ei köyhällä ole tilillä rahaa.
Minä siivoan noin 4 kertaa vuodessa, koska olen masentunut työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009483754.html
Asumisvalintojen ohjaus on myös yksi kokoomuksen tavoitteista. Puolueen eduskuntaryhmän puheenjohtaja Kai Mykkänen on sanonut, että etenkin pääkaupunkiseudulla työttömät voisivat muuttaa halvempiin asuntoihin.Pitäisikö olla kohtuullista sekin, että jos on pitkäaikaisesti tukien varassa asuinmenonsa rahoittava, niin katsotaan laajempaa työssäkäyntialuetta? Silloin tukien maksimin pitäisi lähteä siitä, millä hinnalla pystyy asumaan työssäkäyntialueella, joka jatkuu radanvarsia pitkin aika pitkällekin. On hyvää tarkoittava mutta mahdoton yhtälö, jos meillä voi Helsingin niemellä asua vuodesta toiseen toimeentulotuen varassa, Mykkänen sanoi vuonna 2021.
Jos kokoomuksen aatteen mukainen ideologia toteutuisi, niin nykyään kohtuullisen hintaisessa vuokrakämpässä asuvat sosiaaliturvaa saavat ohjataan kokoomusyrittäjän omistamiin asuntoloihin
Paitsi että se on kylläkin AY-liitot jotka nuo asuntolat omistavat.
AY-liitot omistavat nykyään vuokra-asunnot. Noita tarkoittamiani asuntoloita ei siis vielä ole olemassa, joten AY-liitot eivät niitä voi omistaa.
Ne tarkoittamasi asuntolat ovat juuri niitä vuokra-asuntoja, joten kyllä, AY-liitot omistavat ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti nytkin siivota, koska siivosin viimeksi jouluksi, mutta tuo porvari hallitus masentaa. Ei pysty. Tämä on vuokra-asunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Älkää jaksako jauhaa paskaa. Kokoomuksen tavoite ei ole kurjistaa kansaa vaan pitää huolta huono-osaisista myös.
Olet todella naiivi, jos luulet noin.
Ei, vaan faktat ovat noin, huolimatta vihervassareiden peppukipeästä ulinasta. Jolla ei kyllä koskaan ole ennenkään ollut minkäänlaista kosketuspintaa totuuteen tai todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kokoomus on sitä mieltä, että palkalla ei tarvi tulla toimeen? Samalla haluavat leikata kuitenkin esim asumistuista.
Miksi kuvittelet että tuo vihervasuripropaganda olisi totta?
Vierailija kirjoitti:
Sähkö maksaa teille ens talvena 36c/kwh.
Muista että persut vastustavat tuulivoimaa ja estävät varmaan sitten uudet investoinnitkin, sähköntuotanto on sitten olkiluodosta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti nytkin siivota, koska siivosin viimeksi jouluksi, mutta tuo porvari hallitus masentaa. Ei pysty. Tämä on vuokra-asunto.
Tuosta on tutkimuskin, että kun koko ajan leikataan ja on rahaongelmia niin ei jaksa siivota.
Viimeksi, kun olin palkkatukityössä 6 kuukautta niin siivosin asunnon vain kerran sinä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009483754.html
Asumisvalintojen ohjaus on myös yksi kokoomuksen tavoitteista. Puolueen eduskuntaryhmän puheenjohtaja Kai Mykkänen on sanonut, että etenkin pääkaupunkiseudulla työttömät voisivat muuttaa halvempiin asuntoihin.Pitäisikö olla kohtuullista sekin, että jos on pitkäaikaisesti tukien varassa asuinmenonsa rahoittava, niin katsotaan laajempaa työssäkäyntialuetta? Silloin tukien maksimin pitäisi lähteä siitä, millä hinnalla pystyy asumaan työssäkäyntialueella, joka jatkuu radanvarsia pitkin aika pitkällekin. On hyvää tarkoittava mutta mahdoton yhtälö, jos meillä voi Helsingin niemellä asua vuodesta toiseen toimeentulotuen varassa, Mykkänen sanoi vuonna 2021.
Jos kokoomuksen aatteen mukainen ideologia toteutuisi, niin nykyään kohtuullisen hintaisessa vuokrakämpässä asuvat sosiaaliturvaa saavat ohjataan kokoomusyrittäjän omistamiin asuntoloihin
Paitsi että se on kylläkin AY-liitot jotka nuo asuntolat omistavat.
Tällä hetkellä taitaa olla Rakennusteollisuusliito, joka on rakennus alan työnantajajien liitto ja edustaa rakentajia. Suyrimmat vuokra-asunto ja varallisuusmassaat. Eivätkä he maksa vuokratuloistaan veroa, ihan samalla tavalla kuin ei myöskään Ay-liitot. Ja vaalitentissä Orpo oli tiukkana, ettei verovelvollisuutta pitäisi edes olla.
Yksityisiä vuokranantajia verotetaan 30%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Älkää jaksako jauhaa paskaa. Kokoomuksen tavoite ei ole kurjistaa kansaa vaan pitää huolta huono-osaisista myös.
Olet todella naiivi, jos luulet noin. Seuraa nyt seuraavat 4 vuotta mitä tapahtuu ja sen politiikan seuraukset eli mitä tapahtuisi sinulle, jos olisit itse köyhä. Jos nyt edes kykenet asettautumaan toisen ihmisen asemaan.
Orpovalta ja myös haavistovalta suosivat köyhiä/köyhyyttä, silmäilokseen ja räkänaurun aiheiksi.
Suomi on valittu monta kertaa maailman onnellisimmaksi maaksi, vaikka Suomessa on korkea verotus. Nyt katsotaan miten onnelliseksi kansa muuttuu, kun keskiluokkainen perheenäiti saa vähän enemmän shoppailurahaa kuukaudessa. Samalla kun oma äiti viruu hoidon puutteessa vanhainkodissa ja työkyvytön serkku kuolee nälkään.
Työttömiltä leikataan koko ajan jotain. Mä en jaksa siivota asuntoa enää ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta on tutkimuskin, että kun koko ajan leikataan ja on rahaongelmia niin ei jaksa siivota.
Viimeksi, kun olin palkkatukityössä 6 kuukautta niin siivosin asunnon vain kerran sinä aikana.
Ketä kuvittelet tämän kiinnostavan?
Ehkä asunnon omistajaa. Pinttyneitä tahroja kun ei saa pois.
AY-liitot omistavat nykyään vuokra-asunnot. Noita tarkoittamiani asuntoloita ei siis vielä ole olemassa, joten AY-liitot eivät niitä voi omistaa.