Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinien yökyläily

Vierailija
02.04.2023 |

16-vuotias tyttäreni on nyt seurustellut kolmisen kuukautta vuotta vanhemman pojan kanssa. Olen tavannut pojan pari kertaa ja tyttö on tavannut pojan vanhemmat. Poika on kyllä tosi söpö ja mukava ja järki päässä. Tytölläni on myös pillerit ja tiedän, että ovat molemmat järkeviä. Mielestäni on oikein, että päästän tytön pojan luo yökylään. Poika asuu vähän kauempana, niin tyttö menisi sinne junalla. Onko ok? En nää tälle mitään estettä, mutta onko se teidän mielestä väärin? Tuntuu vain vähän surulliselta kun oma tytär kasvaa jo niin isoksi ):

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se poika j ännäpoika

Vierailija
2/6 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yökyläily tarkoita automaattisesti seksiä, huoh. Etkö itse osaa päättää oman tyttäresi asioista, vaan tarvitset siihen muiden mielipiteen? järkeä päähän aikuinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yökyläily tarkoita automaattisesti seksiä, huoh. Etkö itse osaa päättää oman tyttäresi asioista, vaan tarvitset siihen muiden mielipiteen? järkeä päähän aikuinen ihminen.

Vierailija
4/6 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He voivat panna myös päiväaikaan.

Vierailija
5/6 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He voivat panna myös päiväaikaan.

Eli tällä tarkoitan sitä, että voi päästää yökylään, sillä ei se yhdessä nukkuminen tarkoita sitä, että he eivät panisi päivälläkin, jos sille tuntuu.

Vierailija
6/6 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu on OK mutta en päästäisi tytärtäni junaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi