Teinien yökyläily
16-vuotias tyttäreni on nyt seurustellut kolmisen kuukautta vuotta vanhemman pojan kanssa. Olen tavannut pojan pari kertaa ja tyttö on tavannut pojan vanhemmat. Poika on kyllä tosi söpö ja mukava ja järki päässä. Tytölläni on myös pillerit ja tiedän, että ovat molemmat järkeviä. Mielestäni on oikein, että päästän tytön pojan luo yökylään. Poika asuu vähän kauempana, niin tyttö menisi sinne junalla. Onko ok? En nää tälle mitään estettä, mutta onko se teidän mielestä väärin? Tuntuu vain vähän surulliselta kun oma tytär kasvaa jo niin isoksi ):
Kommentit (6)
Ei yökyläily tarkoita automaattisesti seksiä, huoh. Etkö itse osaa päättää oman tyttäresi asioista, vaan tarvitset siihen muiden mielipiteen? järkeä päähän aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei yökyläily tarkoita automaattisesti seksiä, huoh. Etkö itse osaa päättää oman tyttäresi asioista, vaan tarvitset siihen muiden mielipiteen? järkeä päähän aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
He voivat panna myös päiväaikaan.
Eli tällä tarkoitan sitä, että voi päästää yökylään, sillä ei se yhdessä nukkuminen tarkoita sitä, että he eivät panisi päivälläkin, jos sille tuntuu.
Kaikki muu on OK mutta en päästäisi tytärtäni junaan.
Onko se poika j ännäpoika