Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko käyneet mittauttamassa varastorautanne eli ferritiinin?

Vierailija
02.04.2023 |

Jos olette niin kertokaa myös tuloksenne!! Terveillä ihmisillä, kuten minulla ferritiiniarvo on yli 100. Raudanpuute taas jos on alle 60. Rautavarasto aivan tyhjä jos alle 30.

Oletteko käyneet mittauttamassa varastorautanne eli ferritiinin?

Vaihtoehdot

Kommentit (445)

Vierailija
161/445 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat provota TAAS tätä samaa. Ei siinä mitään. Samat vastaukset tulee.

Vierailija
162/445 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt, mutta tulokset eivät kerro mitään noin yksinkertaisesti. Ensimmäisellä kerralla tulos oli 20, eli raudanpuute. Toisella kerralla tulos oli 800, mutta kärsin silti vaikeasta anemiasta! Myönnettäköön, että kyse ei ollut raudanpuuteanemiasta, mutta silti vähän hassua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/445 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009439854.html

Siinä teille rautavarastohulluille luettavaa.

No eipä tuossa oikein mitään luettavaa ollut...

Vierailija
164/445 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lääkäriin mennään vasta sitten, kun on pää kainalossa.

Vierailija
165/445 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt, mutta tulokset eivät kerro mitään noin yksinkertaisesti. Ensimmäisellä kerralla tulos oli 20, eli raudanpuute. Toisella kerralla tulos oli 800, mutta kärsin silti vaikeasta anemiasta! Myönnettäköön, että kyse ei ollut raudanpuuteanemiasta, mutta silti vähän hassua.

Hassua?

Tietenkään ferritiiniä ei pitäisi tulkita vain yksittäisenä arvona, varsinkaan korkeampien lukemien kohdalla.

Vierailija
166/445 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tuikku murheeseen

Vierailija
167/445 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas jotakin. Päästiin vielä yhtaikaa tänne varvihyllylle. Levätään hetken ennen..

Vierailija
168/445 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että hävettää välillä olla suomalainen kun täällä uskotaan mieluummin jonkun mielikuvitusrikkaan luomiin mielikuviin kuin tutkittuun faktaan.

Vierailija
169/445 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt testin ostamista apteekista ja tekemistä itse ihan uteliaisuudesta, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi.

Vierailija
170/445 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua?

Tietenkään ferritiiniä ei pitäisi tulkita vain yksittäisenä arvona, varsinkaan korkeampien lukemien kohdalla.

Näin kroonisesti sairaana ihmisenä mun pää pysyy kasassa vain jos osaan nauraa itselleni ja kehoni omituisuuksille.

Vierailija
171/445 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua?

Näin kroonisesti sairaana ihmisenä mun pää pysyy kasassa vain jos osaan nauraa itselleni ja kehoni omituisuuksille.

Nojoo, naura pois vaan. Mutta eihän tuossa ole mitään hassua!

Mutta niinhän se on se sanontakin hullulla halvat huvit ja...

Vierailija
172/445 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua?

Nojoo, naura pois vaan. Mutta eihän tuossa ole mitään hassua!

Mutta niinhän se on se sanontakin hullulla halvat huvit ja...

Tarkoitan, että noissa tuloksissahan sinänsä ei edes ole mitään ristiriitaista tai mitään mille ei olisi selitystä. Jos vähänkin tietää ferritiinin käyttäytymisestä, niin tämä on päivän selvä asia.

Vierailija
173/445 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiskotte herneen nenään totuuden sanomisesta?

Vierailija
174/445 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri halusi mitata ja oli 18, vaikka hemppa noin 150. Rautalääkityksellä arvo nousi ja vointi parani.

Vierailija
175/445 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas sentään!

Vierailija
176/445 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä mies tässä sitä maataan kaakkois-helsingin saariston merellisessä miljoonatalossa lungisti omassa huoneessa. Mites teillä?

Vierailija
177/445 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympillä kiinnostaa

Vierailija
178/445 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tilanne ei tunnu olevan mukava kenellekään teistä!

Vierailija
179/445 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta

Vierailija
180/445 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista oliko yli 100 mutta viitearvon yli. 

Onko viitearvoja erilaisia?