HBL: Jörn Donnerista paljastui useita salaisuuksia kuoleman jälkeen leski puhuu suunsa puhtaaksi
https://www.is.fi/viihde/art-2000009491734.html
Westerlund kertoo Hufvudstadsbladetin haastattelussa penkoneensa tammikuussa 2020 86-vuotiaana kuolleen aviomiehensä arkistoja ja saaneensa selville asioita, joita 37 vuoden parisuhteen ja 25 vuoden avioliiton aikana ei selvinnyt.
Hän muun muassa mainitsee, että 28 vuotta vanhemmalla Donnerilla oli parin yhteisen taipaleen aikana useita salaisia suhteita.
Mitä tästä opimme? Ei kannata koskaan mennä yhteen miehen kanssa, joka on tunnettu naistenmies ja jolla on lisäksi lapsia eri naisten kanssa...
Kommentit (682)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Donner pääsi ilmeisesti jörnimään aika montaa naista.
Kaikki muu onkin sitten melko epäolennaista miehen elämässä.Aika erikoinen ajatusmaailma sinulla...Kyllähän olennaisinta on se, miten kohtelee ihmisiä ja erityisesti lähimpiä ihmisiä. Donner oli empatiakyvytön, kylmä ja itseriittoinen narsisti, petturi sekä lasten hylkääjä. Minä en anna arvoa sellaisille ihmisille. Donnerhan ei viitsinyt osallistua edes nuorena kuolleen tyttärensä hautajaisiin, sellainen mies oli hän
Tuolla tavalla muita kohtelevia ihmisiä ei pidäkään arvostaa. He eivät ole minkään arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuo leskikin aika outo kun meni yhteen miehen kanssa, joka oli hylännyt aiemmat lapsensa täysin. Ei normaalia mielestäni. Itse halveksin lapsenhylkääjiä yli kaiken enkä ikinä voisi olla miehen kanssa joka on tuollaista tehnyt
Onhan näitä....nuori nainen ja vanha, rikas ja kuuluisa ukko aloittaa suhteen. Renny Harlin ja Johanna Harlin esim.😂
Nuori nainen, jolla ei ole muuta kuin hyvä kroppa, sutjakka supliikki ja...ja...no, siinähän ne tärkeimmät jo tuli. Viettelee eteenpäin pyrkivän menestyvän miehen, ja taas saadaan rubriikit siitä, miten mies käyttää viatonta naista hyväkseen.
Lähetetään akat rintamalle kurassa ryömimään rynkyn kanssa ja ukot jää tänne huokailemaan miten hirveitä akkoja, kun rahan takia olivat valmiita mihin vaan, pyörittivät ilotaloa kotona miehen ollessa duunissa, nyt vasta paljastunut, kun asiakkat, lesboakat, ovat jonossa kotioven takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuo leskikin aika outo kun meni yhteen miehen kanssa, joka oli hylännyt aiemmat lapsensa täysin. Ei normaalia mielestäni. Itse halveksin lapsenhylkääjiä yli kaiken enkä ikinä voisi olla miehen kanssa joka on tuollaista tehnyt
Onhan näitä....nuori nainen ja vanha, rikas ja kuuluisa ukko aloittaa suhteen. Renny Harlin ja Johanna Harlin esim.😂
Minun tietääkseni Ranny Harlin ei kylläkään ole lastaan hylännyt, toisin kuin Donner joka hylkäsi peräti 4 lastaan
Nyt oli kyse suuresta ikäerosta......ja assarinsahan Rennie pani paksuksi ja yritti ensin pitää asian salassa😂
Ihmetyttää naiset jotka aloittivat salasuhteen Donnerin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu onkin sitten melko epäolennaista miehen elämässä.Aika erikoinen ajatusmaailma sinulla...Kyllähän olennaisinta on se, miten kohtelee ihmisiä ja erityisesti lähimpiä ihmisiä. Donner oli empatiakyvytön, kylmä ja itseriittoinen narsisti, petturi sekä lasten hylkääjä. Minä en anna arvoa sellaisille ihmisille. Donnerhan ei viitsinyt osallistua edes nuorena kuolleen tyttärensä hautajaisiin, sellainen mies oli hän
Nooo, itselläni on narsisti-isä, joka on kävellyt ulos elämästäni ja eipä sillä ole minulle oikeastaan merkitystä, tuleeko hän hautajaisiini vai ei, se mitä hän on jättänyt tekemättä ja tehnyt eläessäni on se, joka on oleellista.
Onhan hän hylännyt ekan lapsensa (Renny), mutta nyt sitten on menossa se kausi, kun leikitään hyvää isää ja on myös ekan lapsensa elämässä - kunnes kyllästyy.
Donner suu auki monessa kuvassa, vain kuola suupielistä puuttui.
Katsokaapa kuvia, joissa on se afrikkalainen nuori tyttö. Tyttö on ihan kauhuissaan, kasvoilta ei pysty lukemaan mitään muuta kuin suurta epämukavuutta. Itse en edes kehtaisi julkaista tuollaisia kuvia, joissa molemmat osapuolet eivät osaa tai pysty näyttelemään mukana. Että piti käydä afrikassakin riistämässä viattomia ihmisiä.
En tienyt Jörnin ja vaimonsa historiasta, mutta eihän noi pettämisjutut muille epäselviä olleet. Itse vaan en ole ymmärtänyt Jörkan vetovoimaa. Tuhkakupilta löyhkäävä nuhru.
Aika harva tässä ketjussa tajuaa, että kyse oli muustakin pettämisestä kuin naisten kanssa. Se on monelle vielä vaikeampi paikka.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva tässä ketjussa tajuaa, että kyse oli muustakin pettämisestä kuin naisten kanssa. Se on monelle vielä vaikeampi paikka.
Huomiohakuinen on henkisellä tasolla vaaraksi puolisoilleen ja lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen, jolla ei ole muuta kuin hyvä kroppa, sutjakka supliikki ja...ja...no, siinähän ne tärkeimmät jo tuli. Viettelee eteenpäin pyrkivän menestyvän miehen, ja taas saadaan rubriikit siitä, miten mies käyttää viatonta naista hyväkseen.
Lähetetään akat rintamalle kurassa ryömimään rynkyn kanssa ja ukot jää tänne huokailemaan miten hirveitä akkoja, kun rahan takia olivat valmiita mihin vaan, pyörittivät ilotaloa kotona miehen ollessa duunissa, nyt vasta paljastunut, kun asiakkat, lesboakat, ovat jonossa kotioven takana.
0/5 nyt haiskahtaa hieman katkeruus naisia kohtaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooo, itselläni on narsisti-isä, joka on kävellyt ulos elämästäni ja eipä sillä ole minulle oikeastaan merkitystä, tuleeko hän hautajaisiini vai ei, se mitä hän on jättänyt tekemättä ja tehnyt eläessäni on se, joka on oleellista.
Tarkoitinkin sitä että Donner, sen lisäksi että hylkäsi tyttärensä eikä halunnut olla tämän kanssa tekemisissä, vielä oikein alleviivasi kaikille sitä tyttärensä täydellistä merkityksettömyyttä että ei edes hautajaisiin viitsinyt mennä. Pointti oli se, että tuon miehen tunne-elämä oli kuolleen kalan tasolla ja sellaisessa ihmisessä ei ole mitään ihailtavaa
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa kuvia, joissa on se afrikkalainen nuori tyttö. Tyttö on ihan kauhuissaan, kasvoilta ei pysty lukemaan mitään muuta kuin suurta epämukavuutta. Itse en edes kehtaisi julkaista tuollaisia kuvia, joissa molemmat osapuolet eivät osaa tai pysty näyttelemään mukana. Että piti käydä afrikassakin riistämässä viattomia ihmisiä.
Tyttl oli 15.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin naisena ihmetyttää tämä. Samoin myös se, miksi mies siittää lapsia jos ei kiinnosta olla niiden elämässä? Miksi monille miehille se kumin käyttäminen on niin vaikeaa? Se ehkäisee, joka ei lasta halua. Miehen kannataa aina käyttää kumia, etenkin pelkissä seksisuhteissa, jos ei isäksi halua tai teettää vasektomia, etenkin jos niitä ei-toivottuja lapsia on jo ehtinyt siunaantua
Sääliksi käy vaimoa ja lapsia. Hyviä avioliittoja näyttää oikeasti olevan kovin vähän. Vaimo varmasti toipuu ajan kanssa, ja jatkaa omaa parempaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin naisena ihmetyttää tämä. Samoin myös se, miksi mies siittää lapsia jos ei kiinnosta olla niiden elämässä? Miksi monille miehille se kumin käyttäminen on niin vaikeaa? Se ehkäisee, joka ei lasta halua. Miehen kannataa aina käyttää kumia, etenkin pelkissä seksisuhteissa, jos ei isäksi halua tai teettää vasektomia, etenkin jos niitä ei-toivottuja lapsia on jo ehtinyt siunaantua
Salasuhteen aloittava on rikkinäinen ja keskenkasvuinen ihminen olipa hän kummassa roolissa tahansa. Aina.
Eipä kovin kummoisia salaisuuksia, sutaissut muutamaa muijaa. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatulle miehelle ei kannata haarakonttoriaan avata.
Minun tietääkseni Ranny Harlin ei kylläkään ole lastaan hylännyt, toisin kuin Donner joka hylkäsi peräti 4 lastaan