Oletko saanut jo veropäätöksesi? Tuleeko palautusta vai mätkyjä?
Itse sain päätöksen pari päivää sitten ja tulee veronpalautusta melkein 900€. Se maksetaan sopivaan ajankohtaan koska aloitan sitten pian työharjoittelun 80km:n päässä ja bensaan menee rahaa. Harjoittelu kestää 7 viikkoa, niin rahaa kyllä pitää olla. Mitään matkakorvauksia en saa AMK-opiskelijana.
Kommentit (52)
Eipä ole tullut vielä. No perinteiseen tapaan mätkyt kääntyy saataviksi verovähennyksillä.
En ole saanut.
Palautusta tulee alle 100e, tykkään pitää veroprosenttini kohdillaan..
Vierailija kirjoitti:
Useampi satanen maksamista😒
Voi ei. Itse olen kerran saanut mätkyjä ja oli kamalaa maksaa niitä hoitovapaalla ollessa. Mun olisi pitänyt vakavasti sairaana tajuta seurata mitä Kela maksaa veroja kahdesta mun saamasta rahasta. Eivät tajunneet ottaa tarpeeksi veroja.
Vierailija kirjoitti:
3200€ palautusta. Saman verran saa puolisokin. Jeee!!!
Ha-ha! Tyhmänä olet antanut valtiolle korotonta lainaa..
Vierailija kirjoitti:
3200€ palautusta. Saman verran saa puolisokin. Jeee!!!
Juhlan aihe kun saa omat rahansa takaisin.
Idiootit saa mätkyjä. Itse seuraan pitkin vuotta tuloja ja teen tarvittavia muutoksia, jos meinaa mätkyjä tulla.
Palautusta reilut 1400 euroa. Annoin ihan tarkoituksella mennä luottamustehtävistä veroa 60 % ettei tarvinnut arvioida niiden määrää vuoden aikana, joten osasin odottaa, että palautusta on tulossa.
Opiskelija ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useampi satanen maksamista😒
Voi ei. Itse olen kerran saanut mätkyjä ja oli kamalaa maksaa niitä hoitovapaalla ollessa. Mun olisi pitänyt vakavasti sairaana tajuta seurata mitä Kela maksaa veroja kahdesta mun saamasta rahasta. Eivät tajunneet ottaa tarpeeksi veroja.
Kela käyttävät tasan tarkkaan sitä tietoa, jonka heille toimitat tai muutoin ennakonpidätys on 25%. Älä syytä Kelaa mätkyistä.
Vierailija kirjoitti:
Idiootit saa mätkyjä. Itse seuraan pitkin vuotta tuloja ja teen tarvittavia muutoksia, jos meinaa mätkyjä tulla.
Mun ei tarvitse seurata tuloja. Laitan aina oikean veroprosentin.
En ole saanut. Katsoin omaverosta, mutta ei näy sielläkään.
Ärsyttävää, kun mulla on aina tosi paljon muokattavaa omassani.
Ei vielä tiiä. Yleensä tulee vähän takaisin ja kerran sain pikkumätkyt. Hyvin on verotuslaskelmat olleet kohdallaan.
Senhän sä haluaisit tietää 😝