Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut jo veropäätöksesi? Tuleeko palautusta vai mätkyjä?

Opiskelija
02.04.2023 |

Itse sain päätöksen pari päivää sitten ja tulee veronpalautusta melkein 900€. Se maksetaan sopivaan ajankohtaan koska aloitan sitten pian työharjoittelun 80km:n päässä ja bensaan menee rahaa. Harjoittelu kestää 7 viikkoa, niin rahaa kyllä pitää olla. Mitään matkakorvauksia en saa AMK-opiskelijana.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkatulo 142000 josta käteen 55% eli yhteiskunnan hyväksi 45%. Takaisin saan 1000 euroa kun mielestäni oikea summa olisi ollut 10000.

Minkälaista eläkettä tulet noilla tuloilla saamaan? Niinpä.

Palkastasi vähennetään ennakonpidätys, sekä työeläke- ja työttömyysvakuutusmaksut. Jälkimmäiset olet ihan itse valinnut tilipussistasi leikattavaksi, jos olet kokoomus-, keskusta- tai persuäänestäjä.

Vierailija
42/52 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vähemmän töitä loppuvuodesta kuin olin ajatellut ja tulot jäivät ennakoitua pienemmäksi. Viime vuonna sain takaisin noin 150 euroa ja ennakkolaskelmissa oli tulossa sama. Loppuvuosi aiheutti että nyt tuleekin takaisin noin 700 euroa kun äsken kävin omaverossa kurkkaamassa. Olipa yllätys miten paljon vaikutti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa miten ihmiset ei osaa säästää itsenäisesti, vaan valtion pitää tehdä se. Saan palautuksia 20 euroa.

Vierailija
44/52 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa miten ihmiset ei osaa säästää itsenäisesti, vaan valtion pitää tehdä se. Saan palautuksia 20 euroa.

Outoa, että aina jonkun pitää tulla viisastelemaan tuota. Itse olen ihan tahallani maksanut enemmän veroja, että tulee veronpalautusta maksuun juuri ennen mun harjoittelua ja saa kätevästi bensarahaa. Olen opintovapaalla ja tässä pitää elää aika tiukasti. Ei ole säästöjä enää kun ne meni ennen opintojen alkua vaikean taloustilanteen vuoksi. 

Ihmettelen aina ihmisiä, jotka eivät tajua ihmisillä olevan erilaisia elämäntilanteita. 

Vierailija
45/52 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään tuli päätös palautuksia 405€.

Tuli päätös sunnuntaiaamuna? Okei. Melkein uskon.

Just katsoin ja mun päätös oli tehty eilen eli lauantaina. Toivottavasti muuten se ei ole aprillipilaa... Oli ihan kivat palautukset.

Vierailija
46/52 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saan melkein 600e palautusta, enkä edes käsitä mistä hyvästä. Töissä en ole ollut ja ainoat tuloni ovat jotkut satunnaiset osinko- ja myyntivoitot. Eivät ilmeisesti osaa verottaa niitä oikein ja otettu vähän isommalla kauhalla varmuuden vuoksi.

Vierailija
47/52 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin tulee 680 e ja on jo kohde, johon se käytetään.

Vierailija
48/52 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätkyjä 240eur. Todella hyvin onnistui veroasiat viime vuonna.

Vierailija
49/52 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veroehdotus tuli, mutta siitä puuttuvat kaikki vuokratulot. Mätkyjä taitaa olla tulossa

Vierailija
50/52 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätkyjä pyöristettynä 100 euroa

Vierailija
51/52 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että aina jonkun pitää tulla viisastelemaan tuota. Itse olen ihan tahallani maksanut enemmän veroja, että tulee veronpalautusta maksuun juuri ennen mun harjoittelua ja saa kätevästi bensarahaa. Olen opintovapaalla ja tässä pitää elää aika tiukasti. Ei ole säästöjä enää kun ne meni ennen opintojen alkua vaikean taloustilanteen vuoksi. 

Ihmettelen aina ihmisiä, jotka eivät tajua ihmisillä olevan erilaisia elämäntilanteita. 

Miksei ole ollut mahdollista siirtää tuota samaa summaa samassa ajassa säästötilille?

Vierailija
52/52 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 € palautusta. Tietoisen laskennan lopputulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän