Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppojen paidat ovat lyhyitä!

Vierailija
02.04.2023 |

Eikö kellään ole samaa ongelmaa?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paita on lyhyt jos iso maha.

😂 Eipä siinä kauaa mennyt taaskaan kun joku syrjäytynyt reppana aloittaa v**tuilun.

Vierailija
42/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Eipä siinä kauaa mennyt taaskaan kun joku syrjäytynyt reppana aloittaa v**tuilun.

Kyllä sosiaalinen perhonenkin voi v*ttuilla tuolla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sosiaalinen perhonenkin voi v*ttuilla tuolla tavalla.

Reppana mikä reppana.

Vierailija
44/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks myös mitä en ymmärrä on se, että mitä isompi koko, sitä pidemmät hihat.

Luuleeko vaatevalmistajat, että painon noustessa myös kädet pitenee?

Kookkaalla ihmisellä raajat ovat pitemmät kuin pienikokoisemmalla. Siksi normaalimitoitettujen vaatteiden hihat pitenevät koon mukaan.

Tukeva mitoitus on toinen juttu: vaatteen leveys kasvaa, mutta hihat eivät liiemmin pitene. Lyhyen ja keskimittaisen tanakan kannattaa siis siirtyä XL-osastolle, jossa vaate on sopivan muotoinen.

Vierailija
45/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa asiaa itsekin tuskailen. Mulla on tällä hetkellä vain 2 paitaa koska en löydä enää sellaisia vastaavia. Siis ihan peruspaita, mutta pitkä. Kaikenlaisia outoja tunikoja löytyy, mutta niissä usein pitkät hihat tai jotain muuta outoa. Ei ne käy kesällä.

Vierailija
46/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on näin, olen yrittänyt löytää ihan normaalia neulepaitaa mutta nettikaupoissa tuolla suodatuksella tulee joko teineille kireitä napapaitoja tai sitten näitä oversize kummallisuuksia. Molempia yhdistää tuo lyhyys. Naisellisuus, hyvä istuvuus ja se ettei halua paljastaa tai palella on poissa muodista nykyään.

Olen 40v ja rahaa olis mutta klassisia, ajattomia kauniilla pienillä yksityiskohdilla piristettyjä vaatteita ei löydä millään.

Vierailija
47/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pyöreä ja ihmettelen, kun koon kasvaessa paita vain levenee, mutta ei pitene. Yltää hädin tuskin napaan asti pituudeltaan, mutta on niin leveä, että sisään mahtuisi kaksi minua.

Vierailija
48/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut, että noin 2-3 viimeisen vuoden aikana on tullut näitä ns. laatikkomallisia paitoja. Muutoin kiva paita, mutta helma on liian lyhyt. Lisäksi crop top-mallisia on liikaa myynnissä, ei niitä voi käyttää kuin hoikat ja alle 30-vuotiaat.

Vierailija
49/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten nämä tosi avarat kaula-aukot.  Niiden kanssa on pakko pitää toppia tai iso huivia levitettynä alla, ettei tissit roiku puseron yli. Varsinkin näin talvella ja viileällä ilmalla vilu iskee noissa puseroissa. Pitkähihaisina ovat kuitenkin tarkoitettu enemmän tähän vuodenaikaan käytettäväksi!

Vierailija
50/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oikein kiva näin hoikalle, mutta isompi rintaiselle. XS koko on liian lyhyt, m koko sitten taas teltta. Pitkähihaisia ei löydy kuin jotain huppareita. Miesten koot liian isoja, poikien koot liian leveitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi