Kauppojen paidat ovat lyhyitä!
Kommentit (50)
Kiva kun nuorella naisella napa näkyy 🤗
Tahallista vanhentamista. Valmistajat tietää että etenkin puuvilla ja villa paidat lyhenee pesuissa sen 3cm pituudesta ja näin käyttäjät joutuu heittämään vaatteen pois parin pesun jälkeen ja palaamaan ostamaan uutta. Jonkun verran saa kiskomalla pesun jälkeen pituutta takas muttei aina.
Yhdistelmä liian lyhyt paita ja rinnakas vartalo = telttavaikutelma.
Monet nykyvaatteet ovat mallia teltta. Onhan siinä se hyvä puoli, että sopii mahdollisimman monille, mutta ihan kaikkia sellaiset mallit eivät pue.
Nykyään vihoviimeisin materiaali on ecovero-viskoosi. Tuotetiedoissa mainitaan, että materiaali kutistuu jonkun verran.
Tosiasiassa se ei kutistu, vaan venyy eikä pysy muodossaan. Todella ryhditön ja ärsyttävä materiaali.
Liian lyhyt pusero ei ole hyvä, mutta ei myöskään vinyvä ja vanuva, ryhditön tekele.
Vaikka kuinka olisi ympäristöystävällinen.
Ostakaa kirppikseltä niin on jo pesty useaan kertaan ja valmiiksi kutistuneita ja muutenkin paljon halvempaa.
Todellakin on ongelma. Helma liian lyhyt, kutistuu vielä pesussa lisää ja tähän suomalaisten suht. pitkät selät. Minunkin uusimmasta t-paidasta rasahti sormi kankaan läpi, kun eka pesun jälkeen kiskoin sitä ylleni.
Vierailija kirjoitti:
Paita on lyhyt jos iso maha.
Ei. Olen hoikka, mutta pitkä. Ap
Mä en ymmärrä kun kaikki väittää että mitotus on väärä, ennen mahtui m- kokoon ja nyt pitää ostaa xl, ja he ei kuulemma ole muuttuneet, siis onko he olleet jo nuorena yhtä paksuja ? Mutta nuorille hoikille pitemmillekin ihmisille ihan samalla mitoituksella löytyy ihan sopivia?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä kun kaikki väittää että mitotus on väärä, ennen mahtui m- kokoon ja nyt pitää ostaa xl, ja he ei kuulemma ole muuttuneet, siis onko he olleet jo nuorena yhtä paksuja ? Mutta nuorille hoikille pitemmillekin ihmisille ihan samalla mitoituksella löytyy ihan sopivia?
Kyllä.minä pystyn ostamaan m-koon farkut, mutta paidat ovat lyhyitä. Ap
Vierailija kirjoitti:
No tässä ketjussa ei ole kysymys mistään telttakokoisista vaan siitä, että paidat ovat lyhyitä. Ei siis liian pieniä vaan lyhyitä.
Mulla on ongelma että on korkea ja kapea lantio. Maha sitten on jo pullakkana edessä ja kaikki rasva kerääntyy jenkkakahvoihin, ei pyllyyn. Housuja on äärettömän vaikea ostaa. Mikä on mahalle hyvä, on roikkuva kaikin muin osin.
Minulla on lyhyt yläruumis ja yleensä joudun toteamaan, että paidat ovat liian pitkiä. Joskus muistuttavat jopa päälläni minimekkoa. Nykyään kuitenkin yhä useampi paita riittää juuri ja juuri housun rajaan, jos ei nosta käsiään ylös.
Onneksi kirppareilta löytyy hyviä ja hyvälaatuisia vaatteita (80- ja 90-luvun vaatteet ovat paremmassa kunnossa kuin pari vuotta sitten ostetut)
No mä olen mahalihava, niin yritän ostaa pitkiä paitoja, ettei maha näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paita on lyhyt jos iso maha.
Ei. Olen hoikka, mutta pitkä. Ap
Nosta housut ylemmäs!
Samoin housut. Pitkäjalkaisena todella vaikea löytää sopivanmittaisia housuja.
Yks myös mitä en ymmärrä on se, että mitä isompi koko, sitä pidemmät hihat.
Luuleeko vaatevalmistajat, että painon noustessa myös kädet pitenee?
Ja vielä ihmetellään, miksi tunikat ovat niin suosittuja.
Hirveitä kaapuja.