Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppojen paidat ovat lyhyitä!

Vierailija
02.04.2023 |

Eikö kellään ole samaa ongelmaa?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cellbesissä on pitkiä paitoja varsinkin Yö- & oloasu osastolla mallien ja värien vaihdellessa. Tarkista pituus ja materiaali. 

https://www.cellbes.fi/alusvaatteet/naiset/yo-oloasuista?offset=48

Hirveitä kaapuja.

Vierailija
22/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun nuorella naisella napa näkyy 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallista vanhentamista. Valmistajat tietää että etenkin puuvilla ja villa paidat lyhenee pesuissa sen 3cm pituudesta ja näin käyttäjät joutuu heittämään vaatteen pois parin pesun jälkeen ja palaamaan ostamaan uutta. Jonkun verran saa kiskomalla pesun jälkeen pituutta takas muttei aina.

Vierailija
24/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmä liian lyhyt paita ja rinnakas vartalo = telttavaikutelma.

Monet nykyvaatteet ovat mallia teltta. Onhan siinä se hyvä puoli, että sopii mahdollisimman monille, mutta ihan kaikkia sellaiset mallit eivät pue.

Vierailija
25/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vihoviimeisin materiaali on ecovero-viskoosi. Tuotetiedoissa mainitaan, että materiaali kutistuu jonkun verran.

Tosiasiassa se ei kutistu, vaan venyy eikä pysy muodossaan. Todella ryhditön ja ärsyttävä materiaali.

Liian lyhyt pusero ei ole hyvä, mutta ei myöskään vinyvä ja vanuva, ryhditön tekele.

Vaikka kuinka olisi ympäristöystävällinen.

Vierailija
26/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa kirppikseltä niin on jo pesty useaan kertaan ja valmiiksi kutistuneita ja muutenkin paljon halvempaa.

Vierailija
27/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on ongelma. Helma liian lyhyt, kutistuu vielä pesussa lisää ja tähän suomalaisten suht. pitkät selät. Minunkin uusimmasta t-paidasta rasahti sormi kankaan läpi, kun eka pesun jälkeen kiskoin sitä ylleni.

Vierailija
28/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paita on lyhyt jos iso maha.

Vierailija
29/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Olen hoikka, mutta pitkä. Ap

Vierailija
30/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä kun kaikki väittää että mitotus on väärä, ennen mahtui m- kokoon ja nyt pitää ostaa xl, ja he ei kuulemma ole muuttuneet, siis onko he olleet jo nuorena yhtä paksuja ? Mutta nuorille hoikille pitemmillekin ihmisille ihan samalla mitoituksella löytyy ihan sopivia?

Vierailija
31/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä kun kaikki väittää että mitotus on väärä, ennen mahtui m- kokoon ja nyt pitää ostaa xl, ja he ei kuulemma ole muuttuneet, siis onko he olleet jo nuorena yhtä paksuja ? Mutta nuorille hoikille pitemmillekin ihmisille ihan samalla mitoituksella löytyy ihan sopivia?

Kyllä.minä pystyn ostamaan m-koon farkut, mutta paidat ovat lyhyitä. Ap

Vierailija
32/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä ketjussa ei ole kysymys mistään telttakokoisista vaan siitä, että paidat ovat lyhyitä. Ei siis liian pieniä vaan lyhyitä.

Vierailija
33/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ongelma että on korkea ja kapea lantio. Maha sitten on jo pullakkana edessä ja kaikki rasva kerääntyy jenkkakahvoihin, ei pyllyyn. Housuja on äärettömän vaikea ostaa. Mikä on mahalle hyvä, on roikkuva kaikin muin osin.

Vierailija
34/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lyhyt yläruumis ja yleensä joudun toteamaan, että paidat ovat liian pitkiä. Joskus muistuttavat jopa päälläni minimekkoa. Nykyään kuitenkin yhä useampi paita riittää juuri ja juuri housun rajaan, jos ei nosta käsiään ylös.

Onneksi kirppareilta löytyy hyviä ja hyvälaatuisia vaatteita (80- ja 90-luvun vaatteet ovat paremmassa kunnossa kuin pari vuotta sitten ostetut)

Vierailija
35/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen mahalihava, niin yritän ostaa pitkiä paitoja, ettei maha näy.

Vierailija
36/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Olen hoikka, mutta pitkä. Ap

Nosta housut ylemmäs!

Vierailija
37/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahava voi ostaa paituleita?

Vierailija
38/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin housut. Pitkäjalkaisena todella vaikea löytää sopivanmittaisia housuja.

Vierailija
39/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks myös mitä en ymmärrä on se, että mitä isompi koko, sitä pidemmät hihat.

Luuleeko vaatevalmistajat, että painon noustessa myös kädet pitenee?

Vierailija
40/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ihmetellään, miksi tunikat ovat niin suosittuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän