Tukitoimet ammattiliittoja vastaan
Olen tähän mennessä saanut n. 70 ihmistä eroamaan lakkoihin yllyttävistä ammattiliitoista (tämän vuoden aikana) (pääosin PAM:sta). Lisäksi lisää tulee lähes päivittäin. Jos kaikki me liittyisimme vastarintaan, niin tämä pelleily loppuisi viikossa.
Kommentit (24)
En eroa.
Hallituksen heikennykset ovat kohtuuttomia ja ne tehdään hyvän tavan vastaisesti kuulematta niitä, joihin ne vaikuttavat. Lait on valmisteltu huonosti tai siis ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En eroa.
Hallituksen heikennykset ovat kohtuuttomia ja ne tehdään hyvän tavan vastaisesti kuulematta niitä, joihin ne vaikuttavat. Lait on valmisteltu huonosti tai siis ei ollenkaan.
Ei kaikkien tarvitsekkaan erota :) On hyvä, että jotkut pysyy mukana uppoavan laivan mukana
En eroa liitosta ikinä. Hallituksen toimet on täysin vastuuttomia ja niiden maksajiksi joutuvat lapset. Lapset ovat ne, jotka kärsivät eniten. Aikuiset kyllä pärjäävät aina, mutta lasten hyvinvointi on todella vaarassa!
Jos ei olisi ammattiliittoja se 12 tuntia/päivä työaika olis vielä aika normi,lapsi työllisyydestä puhumattakaan. Kun solvaa ammattilittoja kannattaa muistaa mitä ne ovat saaneet aikaan.
Olen harkitsenu eroa omasta ammattiliitostani juuri ammattiliittojen pelleilyjen takia. Olen todella lähellä eroamista tämän lakkopelleilyn puoltamisen takia
Vierailija kirjoitti:
Jos ei olisi ammattiliittoja se 12 tuntia/päivä työaika olis vielä aika normi,lapsi työllisyydestä puhumattakaan. Kun solvaa ammattilittoja kannattaa muistaa mitä ne ovat saaneet aikaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ty%C3%B6aika
8h työaika perustuu kansainvälisen työkonfrenssin suositukseen, minkä hallitus otti käyttöön. Ei ammattiliittojen toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Valehtele lisää, ap!
Liity mukaan vastarintaan vaan rohkeasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtele lisää, ap!
Liity mukaan vastarintaan vaan rohkeasti
Ei minun tarvitse.
Näihin perskokkareiden ja EK:n palkkalistoilla olevien trollien luomiin ketjuihin ei kannata vastata. Alkeellista mielipidevaikuttamista. Hourikoot keskenään.
Tukevasti pysyvät Persut liitossa ainakin meidän työmaalla. Ja mistäkö tiedän. Olen luottamusmies ja myös Persujen jäsen.
Vierailija kirjoitti:
Tukevasti pysyvät Persut liitossa ainakin meidän työmaalla. Ja mistäkö tiedän. Olen luottamusmies ja myös Persujen jäsen.
Lisätään vielä, että ennen eroan puolueesta, kuin liitosta.
Vierailija kirjoitti:
Näihin perskokkareiden ja EK:n palkkalistoilla olevien trollien luomiin ketjuihin ei kannata vastata. Alkeellista mielipidevaikuttamista. Hourikoot keskenään.
Sellaiset argumentaatiovirheet sieltä. Harvoin kahteen lauseeseen saat mahtumaan 4 eri argumentaatiovirhettä, mutta kukin tavallaan :D
Minäkin sanoin yhdelle vöyhkääjälle että eroan kyllä. Sainpahan sen lopettamaan öyhöttämisen.(oikeasti en tietenkään eronnut). Muutama asiallinen kaveri työpaikalla on liittynyt ihan omasta aloitteestaan ilman mitään draamaa tai painostusta.
Tukilakko Nokian Renkaissa peruttiin työntekijöiden pyynnöstä. Liitot kuuntelevat jäseniään, hallitus sen sijaan ei kuuntele kansalaisia, vaan "tietää paremmin".
Vierailija kirjoitti:
Olen harkitsenu eroa omasta ammattiliitostani juuri ammattiliittojen pelleilyjen takia. Olen todella lähellä eroamista tämän lakkopelleilyn puoltamisen takia
Siinähän menetät ansiosidonnaisen turvan ja sen että liitto sinullekin neuvottelisi palkankorotukset yms.
Vierailija kirjoitti:
Tukilakko Nokian Renkaissa peruttiin työntekijöiden pyynnöstä. Liitot kuuntelevat jäseniään, hallitus sen sijaan ei kuuntele kansalaisia, vaan "tietää paremmin".
Tukilakko peruttiin tarpeettomana. Nyt yritys joutuu ajamaan tuotannon alas.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä naiset saisi äänestää, eikä sairastumisen turvasta tietoakaan
Veikkaisin, että jos eroamistahti nousee n. 2000 ihmiseen viikossa (yleisesti ammattiliitoista) niin ammattiliitot perääntyy aika nopeasti toimistaan. Tähän tosin tarvitaan useamman ihmisen panos