Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies paljasti, että pyysi minua treffikumppaniksi toisen sijaan koska toinen perui tapaamisen. Eilen viestitteli minulle lempeitä. Kuinka törkeää mielestäsi?

Vierailija
01.04.2023 |

Eilen perui meidän tapaamisen koska ei kuulemma ole fiiliksiä tulla käymään. Olimme sopineet jo aiemmin näkevämme.
Illalla laitteli viestiä vielä, että olisi halunnut tulla mutta ei viitsinyt. Välittää minusta, olen tärkeä hänelle ja haluaa nähdä viimeistään ensi viikolla.
Laittoi pusuhymiöitä.

Tänään paljastui, että sopi eilen samaan aikaan toisia treffejä (samalla kun kehui tärkeäksi jne).
Laittoi minulle tässä iltasella viestiä, että tulisinko kylään. Kertoi mitä kaikkea oli laittanut ruoaksi, kuvia juomista ja vielä flirttailevia viestejä seksin suhteen.
Aavistelin kuoharista ja ruoan tasosta, että jotain on meneillään ja kysyin, että oliko vieraita tulossa.
Kertoi, että tapaaminen peruuntui. Sain häneltä sitten kaivettua tietoja, että treffit kyseessä mutta nainen ei päässytkään tulemaan. Joten tarjosi minulle sitä kaikkea mitä oli sen toisen naisen kanssa sopinut.

Tuli kuvottava olo. Eilisten viestien ja tämän perusteella. Laitoin hänelle, että olen sitten vai varalla kun muualta ei irtoakaan ja on valehdellut aika paksusti kun esittänyt tunteellista ja välittävää.

Laittoi viestiä niin, että sai käännettyä tilanteen, niin, että itse olen tässä se turhasta loukkaantuja.
Estin koko ihmisen.

Mitä itse olisit ajatellut?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vonkasi kakkosta, heh heh.

Vierailija
42/64 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen mies?

Ikää 40+.

Emmehän me seurustelleet, sinällään siis ihan sama mutta valehtelu ja tuollainen oletus, että menen sitten sinne makuualustaksi kun toinen perui, niin on vain helkkarin kuvottavaa. Etenkin kun oli eilen sanoi, että "olet minulle tärkeä, aina" ja halusi nähdä.

Voin vain kuvitella mitä sille toiselle naiselle on laitellut, esittänyt kunnollista miestä ja valehdellut varmaan, ettei tässä ole naisia tapaillut kuten minullekin sanoi vielä viikko sitten. Avoimesti on puhunut kuinka haluaa luonani tulla käymään ja kuinka kesällä sitten mennään kohteeseen x yhdessä viikonlopuksi yms.

Ihan hirveää paskaa on suoltanut. Edelleen, ihan sama koska emme seurustele mutta tuo valehtelu ja manipulointi sai heti aikaan sen, ettei mikään selitys ja asian lieventäminen mene läpi ja esto on ainoa vaihtoehto.

-ap

Niin tai sitten hän testasi sun reaktioita.

Testasi reaktiota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten parhaiten passaa, mutta kakkossijasta päätellen ei silti liene varaa liikaa nyrpistellä.

Vierailija
44/64 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi sydämelle naiset: Kuinka moni on yhdessä vaihtoehto kakkosen, kolmosen tai nelosen kanssa? Jäikö mainitsematta puolisolle että "no sinä olet nyt tuossa asemassa koska Jake lähti vaihtoon jenkkilään ja löysi naisen sieltä, Jukkis löysi sisäisen homoutensa ja Pete ei ollut varma haluaako sitoutua mun kanssa".

Miksi ihmeessä naisena tyytyisin kakkoseen tsi kolmoseen? Parisuhde on naiselle rasite, ja laskee naisen elämänlaatua.

Vierailija
45/64 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et antanut miehelle pimppiä.

Vierailija
46/64 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä oli ja sekä perinteistä että anaalia, jos suoraan saa sanoa. Sehän tässä kismittääkin.

Vierailija
47/64 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten parhaiten passaa, mutta kakkossijasta päätellen ei silti liene varaa liikaa nyrpistellä.

No ei minussa ole mitään oikeasti sellaista "vikaa" että pitäisi tyytyä johonkin ja vaikka olevinaan jotain olisi, kuka sen nyt määrittelee mitenkin, niin en silti tyytyisi. Mies on vain idiootti, ei muuta.

Minä olen häntä jonkin verran nuorempi. Käyn töissä, olen kaunis ja muutakin vientiä olisi. Olen myös mukava, ihan fiksukin mutta ilmeisesti liian kiltti/herkkä ja hakee jotain muuta.

En ole loukkaantunut kakkossijasta vaan siitä, että valehtelee niin rankasti. En minä voi häneen luottaa, en sitten millään tasolla vaikka meistä olisi voinut ihan vain hyviä kavereitakin tulla. Tuollainen epärehellisyys ja ylimielisyys on kuitenkin se, joka sai välittömästi vetämään liinat kiinni.

-ap

Vierailija
48/64 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä oli ja sekä perinteistä että anaalia, jos suoraan saa sanoa. Sehän tässä kismittääkin.

Oliko teillä siis panosuhde jos mies päätti tapailla muitakin. Ette ilmeisesti sopineet, että ette nai ja tapaa muita. Mikä tässä silloin on ongelmana.

Vierailija
49/64 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuommoiselle miehelle vain vitsaa!

Vierailija
50/64 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antoi persettäkin. Olisi ehkä kannattanut vähän katsella pidempään ennen jalkojen levittämistä.

Vierailija
51/64 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antoi persettäkin. Olisi ehkä kannattanut vähän katsella pidempään ennen jalkojen levittämistä.

No ei tuo kommentti kyllä ollut minun jossa joku kommentoi anaalistakin.

Olemme kyllä harrastaneet seksiä aiemmin miehen kanssa. Olemme tapailleet ja meillä on hyvä ystäväsuhde ollut sekä rehellisiä toisillemme. Tai ainakin niin luulin ja sitten vaan se olikin siinä.

Edelleen kyse ei ole tapailusta itsestään vaan tuosta sokeuttamisesta, jota harrastaa sekä minua, että hyvin todennäköisesti tuota toista naista kohtaan.

-ap

Vierailija
52/64 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annoit pilluaniin hommaa arvioidaan ihan eri kriteereillä. Miehelle olet vain pano, jonka ohessa hän yrittää löytää vakavasti otettavaa seuraa.

Vierailija
53/64 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos annoit pilluaniin hommaa arvioidaan ihan eri kriteereillä. Miehelle olet vain pano, jonka ohessa hän yrittää löytää vakavasti otettavaa seuraa.

Tämä. Jos mitään ei ole sovittuna kuin nussitaan silloin tällöin, ei ole myöskään mitään perusteita esittää vaatimuksia miehelle ja sille, ketä hän tapailee. Hän yrittää tutustua naisiin mahd. tosimielellä ja koska joku perui (jonka kanssa myöskään tuskin on sovittu vielä mitään), ajatteli hän saavansa sinulta sitä, mitä on ennenkin saanut. Ei ehkä rehellistä, mutta sitähän tuo Tinderhuoraamistouhu ei lähtökohtaisestikaan ole.

Vierailija
54/64 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ollut "hyvä ystäväsuhde" ja "meistä olisi voinut ihan hyviä kavereitakin tulla".

Tämähän olikin provo.

Vierailija
55/64 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäähän tuo mies kyllä on, ei vain sinua kohtaan.

Vierailija
56/64 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aprillia! Miksi mies paljastaisi tuon vaikka noin olisi käynytkin! Kaikkea ei kannata ääneen sanoa!

Vierailija
57/64 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asia paljastui?

Tosin, eipä palstan miesvihaajia kiinnosta kysyä tuota kysymystä. Hauskempaa uskoa kaikki paska mitä täällä kirjoitetaan miehistä.

Vierailija
58/64 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin miesystävääni luokseni aamiaiselle. Menin aamulla aikaisin kauppaan ja kyselin viestillä, mitä hän haluaisi syödä.

Hän tekstasi vasta puolen tunnin kuluttua ruokalistan ja lopuksi: "ja sit mä haluan sut ihana. Nam nam".

Olin tässä vaiheessa jo ostokseni tehnyt ja kotonani, joten vastasin, että ostokset on jo valmiina.

Hän:" Missä?"

Selvisi, että hän unenpöppörössä luuli viestittelevänsä toisen naisen kanssa, jota hän odotti kotiinsa omaan sänkyynsä.

Vierailija
59/64 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän mies luuli, että saa kaiken? Eli pitää tuollaisen kevyemmän suhteen ap:hen ja tapailla uutta naista siinä samalla? Tuohan on todella etovaa ja väärin molempia osapuolia kohtaan.

Onneksi mies oli niin tyhmä, että paljasti itse jutun kuvion. Oli varmaan ylpeä tilanteesta.

Nyt lähti sitten kaikki, ei tullut treffejä kummankaan kanssa.

Vierailija
60/64 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta mitä naiselle voi tehdä on loukata hänen toivettaan/illuusiotaan erityisyydestä.

Tämä on loistava narsistitesti, jonka juuri läpäisit. Terveelle ihmiselle ihmiset ovat erityisiä. Narsistille kaikki samoja käyttöhyödykkeitä.