Mieheni ei pitänyt voida saada lapsia, mutta...
Minulla ja miehellä on 7v ikäeroa, eli mies on pian 50. Hän sanoi, ettei voi koskaan saada lapsia ja olemme harrastaneet seksiä yli 10v ilman ehkäisyä. Nyt huomaan olevani raskaana!
Muita isävaihtoehtoja ei ole ja olemme kyllä rakastelleet kuin kanit, mutta miten tämä voi olla totta.
Minulla on lapsia entisestä suhteesta ja olen raskautunut silloin kerta heitolla.
Oi apua!
Kommentit (7)
Tuollaisesta olen kuullut, että nainen onkin saanut vaikka todennäköisesti ei pitänyt, mutta koskaan ikinä en ole kuullut että mies jonka piti olla lapseton, voikin tehdä raskaaksi. Miehelle on jo nuorena sanottu ettet tule saamaan lapsia, syytä emme varmaksi tiedä, mutta 10v aikana asia varmistui. Paitsi nyt!
Tutun miehen einpitönyt koskaan saada lapsia, eläviä siittiöitä nolla. Mutta hänellä on kuitenkin vuosien mittaan siunaantunut kaksi lasta, jotka ainakin näyttävät selvästi isältään. En tiedä onko mitään testejä tehty.
No onnea paljon, ihanaa että miehesi pääsee myös nauttimaan vanhemmuudesta.
Mun tuttavapariskunnalle kävi sama, naisella piti olla 0% mahdollisuus raskautua ja saivatkin pienellä ikäerolla kaksi tytärtä.
Luonto on ihmeellinen.