Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei pitänyt voida saada lapsia, mutta...

Vm82
01.04.2023 |

Minulla ja miehellä on 7v ikäeroa, eli mies on pian 50. Hän sanoi, ettei voi koskaan saada lapsia ja olemme harrastaneet seksiä yli 10v ilman ehkäisyä. Nyt huomaan olevani raskaana!

Muita isävaihtoehtoja ei ole ja olemme kyllä rakastelleet kuin kanit, mutta miten tämä voi olla totta.

Minulla on lapsia entisestä suhteesta ja olen raskautunut silloin kerta heitolla.

Oi apua!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapariskunnalle kävi sama, naisella piti olla 0% mahdollisuus raskautua ja saivatkin pienellä ikäerolla kaksi tytärtä.

Luonto on ihmeellinen.

Vierailija
2/7 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävit siis vieraissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta olen kuullut, että nainen onkin saanut vaikka todennäköisesti ei pitänyt, mutta koskaan ikinä en ole kuullut että mies jonka piti olla lapseton, voikin tehdä raskaaksi. Miehelle on jo nuorena sanottu ettet tule saamaan lapsia, syytä emme varmaksi tiedä, mutta 10v aikana asia varmistui. Paitsi nyt!

Vierailija
4/7 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aprilli päivän pilako

Vierailija
5/7 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea !!

Vierailija
6/7 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun miehen einpitönyt koskaan saada lapsia, eläviä siittiöitä nolla. Mutta hänellä on kuitenkin vuosien mittaan siunaantunut kaksi lasta, jotka ainakin näyttävät selvästi isältään. En tiedä onko mitään testejä tehty.

Vierailija
7/7 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnea paljon, ihanaa että miehesi pääsee myös nauttimaan vanhemmuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi