Mikä tuo sulle iloa ja toivoa elämään?
Voi olla isompikin tai pienempi asia. Mulle tuo tää kevät ja se, että pian lumet sulaa ja päästään mökkiä laittaa kuntoon.
Kommentit (368)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi.
Haisevien elimien hinkkaus? Olet sairas kuvotus.
Itse olet, jos et ymmärrä peseytyä.
Tällainen upea aurinkoinen talvipäivä. Olen täynnä iloa ja kiitollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavat pilkkikelit
Ja nuotiomakkara!
"Minä annan tulevaisuuden ja toivon." lupaus.
Kevään tulo ja kohta muuttolintujen muutto Suomeen.
Aurinko ja valoisuus.
Ilo on löydyttävä jostain kun sydän on palasina. Mies jätti 30 yhteisen vuoden jälkeen. Niin paljon tehtiin yhdessä. Mökkeily, veneily, asuntoautoilu, sienestäminen, kalastus jne. Ne kaikki minulta meni mieheni mukana.
Elämä on rakennettava kokonaan uudestaan, mutta tuo aurinko, valoisuus ja lintujen ääni tuo toivoa siitä että elämä jatkuu.
Iloa ja toivoa elämään tuo (perhe, lapset, koira ja puoliso) ja työ, joka toisinaan on ärsyttävää mutta isoilta osin palkitsevaa.
Arki, joka toimii eli ehdin ulkoilla lähes joka päivä, harrastaa liikuntaa, olla, rentoutua esim. kirjaa lukien tai tv:tä katsoen, oman perheen seura ilahduttaa, suunnitelmat keväälle ja kesällä antaa energiaa. Kesälomareissua suunnittelen juuri nyt.
Pääsiäisenä kivaa ohjelmaa kuten pääsiäismarkkinat, mökkeilyä, kyläilyä ja ulkoilua. Pienet piristykset arkeen tuo iloa.
Lapset,koira,kevät ja tietysti mun mies <3
Hyvin nukuttu yö. Kun ikää tulee lisää alkaa tosissaan arvostaa yöunia. Aamulla on kuva herätä levänneenä ja virkeänä, ja tietää, että jaksaa päivän mittelöt. Vapaa-aamut ovat kyllä sitten vielä oma juttunsa, kun saa jäädä pötköttelemään.
Vierailija kirjoitti:
Aurinko ja valoisuus.
Ilo on löydyttävä jostain kun sydän on palasina. Mies jätti 30 yhteisen vuoden jälkeen. Niin paljon tehtiin yhdessä. Mökkeily, veneily, asuntoautoilu, sienestäminen, kalastus jne. Ne kaikki minulta meni mieheni mukana.
Elämä on rakennettava kokonaan uudestaan, mutta tuo aurinko, valoisuus ja lintujen ääni tuo toivoa siitä että elämä jatkuu.
Aika outoa, jos koko elämä menee tyhmän ukon myötä. Ymmärrän kuitenkin, että se oli pitkä yhteinen elämänne. Rakenna nyt uusi ja hyvä tulevaisuus itsellesi. Toivon sinulle kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä alkaa myös pääsiäisestä varsinaisesti mökkikausi. Se on semmoinen kohokohta ja varsinainen kevään julistus. Savustetaan lohta ja lämmitetään saunaa ja mökkiä. Toivottavasti saadaan nauttia auringosta ja hyvistä ilmoista vielä ens viikonloppunakin 😎
Olette onnekkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinko ja valoisuus.
Aika outoa, jos koko elämä menee tyhmän ukon myötä. Ymmärrän kuitenkin, että se oli pitkä yhteinen elämänne. Rakenna nyt uusi ja hyvä tulevaisuus itsellesi. Toivon sinulle kaikkea hyvää.
Ymmärrän kyllä tuon. Mun mies lähti autuaammille motoristimaille Filippiineille melkein 25 vuoeden avioliiton jälkeen. Nyt ei ole ketään, jonka kanssa puhua siitä historiasta, joka yhdessä koettiin. Toisaalta, eipä hän kuunnellut tai kommunikoinut liiton aikana, omassa mielessäni on vain tällainen harhakuva.
Omat lapset ja heidän hyvinvointi
Ihana miesystävä jonka kanssa suunnitellaan yhteisiä kesäjuttuja
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei mikään kun taas iski flunssa:(
Masentaa, ahdistaa, vituttaa raskaasti.
Mikä vituttaa? Ei tarvitse kertoa. Toivon sulle kaikkea hyvää. 💚
- mummeli -
Mielenterveysyhdistyksen tapahtumiin osallistuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinko ja valoisuus.
Komppaan. Yhden kortin varaan ei kannata elämää rakentaa. Onko sinulla (aikuisia) lapsia? Ystävät ja sukulaiset sekä omat lapset kannattaa pitää tiukasti kiinni omassa elämässä vaikka olisi parisuhteessa. Nyt sinulla on mahhdoöiisuus avata elämäsi uusille asioille ja harrastuksille. Suuntaa eteenpäin.
Se että elämä loppuu ja päivä päivältä se on lähempänä.
Kannabis.