Mikä tuo sulle iloa ja toivoa elämään?
Voi olla isompikin tai pienempi asia. Mulle tuo tää kevät ja se, että pian lumet sulaa ja päästään mökkiä laittaa kuntoon.
Kommentit (368)
Vierailija kirjoitti:
Muihin kohdistamani henkinen ja psyykkinen väkivalta.
Tollo.
Juuri nyt tuntuu siltä, ettei oikein mikään. Työasiat kaatuvat niskaan, kiitos epäpätevän esimiehen - hänenkin hommia saa tehdä. Sairastuin vakavasti, josta vielä toivun pitkään, vaikka töissä jo olenkin. Oman kropan toimimattomuus ärsyttää ja huolettaa. Teineilläni on omissa eloissaan vaikeaa, kaikki ovat koulukiusattuja. Usko aikuisten toimintaan on mennyt.
En tiedä, mistä kaivaa iloa. Tottakai nyt omat lapset ovat aina rakkaat mutta jos muuta elämää katsoo, niin...
Aurinko. Valoenergiaan tukeudun. Muutoin olen nyt kaukana normaalista positiivisuudestani.
Kiitos ja anteeksi.
Tällä hetkellä kevät, valo, työ, hyvät suhteet lapsiin, terveys, ystävät, tieto siitä että ihana ihminen rakastaa mua. Jokainen uusi aamu on silkkaa onnea - olen elossa!
Usko hyvään. Positiivisuus. On ihanaa olla positiivinen ihminen. Olen kokenut sen vastakkaisenkin olotilan eli masennuksen.Sen vuoksi osaankin arvostaa positiivisuuttani runsaasti. Nytkin olen niin kiitollinen tästä ihanasta keväisestä päivästä. Kevät lintuja jo näkyy ja kuuluu viserrys. Perhosenkin bongasin. Kaikki on niin hyvin.
Joka kuukausi kasvava osinkovirta. Huhtikuussa tulee taas kymppi enemmän kuin maaliskuussa.
Varmaan se, että tiedän asioden järjestyvän näin keski-ikäisenä. Nuorena ahdisti ja pelotti moni asia. Nyt on paremminkin intoa ja halua osallistua kuin vikistä avuttomana. Olen kiitollinen että pystyin pääsemään eteenpäin nuoruuden umpikujasta vaikka se tapahtui hitaasti. Silti. Elämä tosiaan voitti ja nautin oikeastaan jokaisesta päivästä. Kai tämä on jotain seestymistä, oikein huvittaa että onnistuin.
"Hyvä bändi julkaisee uutta musiikkia tai löydän uuden bändin/biisin josta pidän"
Oli pakko lainata tämä. Itselleni musiikki on hyvin tärkeää ja löydän aina välillä jonkun biisin mistä tulee itselleni taas uusi suosikki. Oikeastaan sitten, kun menee aikaa etten löydä uutta kuunneltavaa alkaa tulemaan kurja olo. Toisaalta minulla on myös monta "vanhaa" suosikkia. Oikeastaan paras hetki on jos sattuu löytämään uuden bändin mistä pitää. Harvinaisia juttuja ne hetket. Oli minullakin hetket jolloin musiikkikin ahdisti. Onneksi nyt ei.
Muuten haluan olla paljon ulkona. Joka päivä monia tunteja. Tykkään kävellä paljon. Muuten en liiku oikeastaan muulla tavalla. Kävelen vain tuntien ajan. Se piristää itseäni. Itseäni auttaa myös ne hetket, kun löydän jonkun kivan asian. Ehkä jokin sarja tai kiva kirja. Jos onnistun tekemään edes jonkinlaista ruokaa uudella reseptillä tai leipomiseni onnistuu. Monesti keksin jonkun kivan asian elämääni kuitenkin.
55 viestiin vielä lisäys:
Olen silti yksinäinen, epävarma ja monesti ahdistunut ihminen. En löydä monenkaan viesteistä itseäni. Varsinkaan jos ajattelen omaa elämääni. En koe olevani onnellinen tai, että elämäni menisi sillä tavalla hyvää rataa. Itse koen, että sinnittelen eteenpäin. Etsin jonkun kivan asian ja yritän pitää mielen hyvänä. Silti se sellainen pohja puuttuu elämältä.
Se, että katson aina valoon päin. Vaikka olisi kuinka pimeää. Sisäinen päivänsäde ei anna elämän yltyä liian synkäksi.
Iloitsen siitä, että ensi kesäksi on luvattu paljon vesisateita!! Ja ilolla odotan ensi syksyä ja tulevaa joulua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinko ja valoisuus.
Ilo on löydyttävä jostain kun sydän on palasina. Mies jätti 30 yhteisen vuoden jälkeen. Niin paljon tehtiin yhdessä. Mökkeily, veneily, asuntoautoilu, sienestäminen, kalastus jne. Ne kaikki minulta meni mieheni mukana.
Elämä on rakennettava kokonaan uudestaan, mutta tuo aurinko, valoisuus ja lintujen ääni tuo toivoa siitä että elämä jatkuu.
Aika outoa, jos koko elämä menee tyhmän ukon myötä. Ymmärrän kuitenkin, että se oli pitkä yhteinen elämänne. Rakenna nyt uusi ja hyvä tulevaisuus itsellesi. Toivon sinulle kaikkea hyvää.
Komppaan. Yhden kortin varaan ei kannata elämää rakentaa. Onko sinulla (aikuisia) lapsia? Ystävät ja sukulaiset sekä omat lapset kannattaa pitää tiukasti kiinni omassa elämässä vaikka olisi parisuhteessa. Nyt sinulla on mahhdoöiisuus avata elämäsi uusille asioille ja harrastuksille. Suuntaa eteenpäin.
On minulla kaksi aikuista lasta.
Vierailija kirjoitti:
Nato
Aviomiehen sisar?
Toppahousut.