Miten te työssä käyvät sovitatte päiväkodin keskusteluajat, itse
tuntuu niin vaikealta koska teen duunia 8-16 ja pomo ei kovin hyvällä silmällä katso palavereja työaikana, mies sitten taase ei suostu menee
Kommentit (7)
Muutenkin käyn työajalla kampaajat, hieronnat, lääkärit yms.
Myöhästyn siis töistä korkeintaan tunnin ja kahdenkaan lapsen kanssa tätä ei tapahdu kuin neljä viisi kertaa vuodessa (neuvoloita ja hammaslääkäreitä yms. yritän sovittaa jonkin verran myös lomiin) -- ei pitäisi olla liikaa kellekään työnantajalle.
itse olen vain poissa töistä, koska miellä saa ilman muuta tuollaisen takia olla. En ymmärrä että on työpaikkoja joista ei saa olla poissa...
Vierailija:
Entä virastoissa? Vakuutusyhtiössä? Pikkupuodeissa? Verotoimistossa?
Vain eläkeläismummot, työttömät ja kotiäidit KÄYVÄT virastoissa tai Kelassa tai verotoimistossa tai vakuutusyhtiöissä. Muut soittavan sinne tai täyttävät verkkolomakkeen, työläimmässä tapauksessa tulostetavat ja postittavat sen. Nämä käyvät päinsä kahvitauolla tai illalla kotoa käsin.
Pikkupuodeissa allekirjoittanut on käynyt viimeksi vuosi sitten, ja se oli varmasti lauantaina.
Vanhempainkeskustelut eivät käy millään noista keinoista.
Molemmilla on ns. normaali päivätyö, mutta työajan seuranta on omissa käsissä eli joustetaan aina tarpeen mukaan.
ole tuota ongelmaa koska saan tehdä töitä miten huvittaa 9-21 välillä tai pitää vaikka kokonaan vapaapäivän ;)
Entä virastoissa? Vakuutusyhtiössä? Pikkupuodeissa? Verotoimistossa?
Täällä ainakin niillä on yhtä lyhyet aukioloajat kuin päiväkodissakin, ja joskus on jotenkin näihinkin päästävä. Eli samalla tavalla päiväkotiinkin.