Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotenkin masentaa kuinka tärkeää varallisuus on naisille

Vierailija
01.04.2023 |

Ei auta vaikka kuinka kiva ihminen olisit, rahaa on oltava.

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemues on juuri päinvastainen. Jos olen tapaillut mukavia miehiä joilla ei ole varallisuutta eikä isompia tuloja niin kova hinku on päästä osaksi minun varallisuudesta ja tuloista. Halutaa ajaa minun autolla, ollaan muuttamassa minun asuntoon, halutaan matkoile mukaan minun mukana. Harmi kun mukava seurani ei riitä.

Vierailija
2/130 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi ottaa miestä, jota joutuu elättämään? Tarjolla on niin paljon sellaisiakin, jotka tulevat hyvin toimeen omillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä luulen, että ei niinkäänse raha vaan se mihin rahaa on oikeus ja lupa käyttää. Mutta kyllä raha varmasti vaikuttaa. Ei liene sattumaa miksi moni paremmin koulutettu ja siten usein myös vähän paremmin tienaava kaupunkilais -nainen on mieluummin sinkkuna kuin asettuisi parisuhteeseen rahattoman ja vähemmän kouluja käyneen miehen kanssa.

Vierailija
4/130 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit vaan teet sitä rahaa, problem solved.

Vierailija
5/130 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikille naisille, ei esim. perijöille. Lähesty ap rohkeasti vain parhaan A-luokan naisia ja jätä tianaamista vaille olevat väliin. Itselle ei esim. miehen tuloilla ole koskaan ollut merkitystä ja meillä mies olikin kotona lasten kanssa ja on edelleenkin.

Vierailija
6/130 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemues on juuri päinvastainen. Jos olen tapaillut mukavia miehiä joilla ei ole varallisuutta eikä isompia tuloja niin kova hinku on päästä osaksi minun varallisuudesta ja tuloista. Halutaa ajaa minun autolla, ollaan muuttamassa minun asuntoon, halutaan matkoile mukaan minun mukana. Harmi kun mukava seurani ei riitä.

ei se sinun seura niin mukavaa ole, mutta sinulla on hieno auto

Vierailija
7/130 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen. Jopa työtön pystyy pitämään perhettä Turkissa. Se miten järkevää on seisoa leipäjonossa 20 vuoden ajan on toinen juttu. Oletko miettinyt mistä toi pauhaava naisen kaipuu johtuu? Nykyaikana ei ole pakko huolia vakituista partneria. Sitä varten luotiin Seeking.

Vierailija
8/130 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin tai ota etsi työtön nainen, vai eikö kelpaa??

Vierailija
9/130 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisia joille se ei merkitse samoin. Jos naisella on vaikeuksia saada ura tai tuloja, on ihan normaalia että yrittää löytää miehen joka pystyy olemaan tukena tai on rahakas. Osalla ei ole miestä. Tätä asetelmaa ei olisi jos olisi riittävä raha kaikille ja tasa-arvoa, asuntoja jne.

Vierailija
10/130 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sun pitää ihan ite maksaa kaljat ja tupakkasi sekä omat laskusi.

Vierailija
11/130 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi ottaa miestä, jota joutuu elättämään? Tarjolla on niin paljon sellaisiakin, jotka tulevat hyvin toimeen omillaan.

miehet ovat kautta aikojen elättäneet naisia, mutta miehillä ja naisilla onkin eri tavoitteet parisuhteessa. miehet vaikka maksavat läheisyydestä, naiset taas haluavat vain miehen rahat

Vierailija
12/130 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sitä tasa-arvoa, jossa osaltaan näkyy miesten ääripäät. Sinkkumiesten joukosta löytyvät sekä he, joilla menee eritavoin (sosiaalisesti, taloudellisesti, terveydellisesti jne) kaikkein parhaiten että he joilla menee kaikkein surkeiten. Keskimäärin meille meiheille on hyväksi jos rinnaltamme löytyy kumppani, jolla useimmiten tarkoitetaan naista. Erityisen merkittävää miesten hyvinvoinnin lisääntymsieen kannalta on, että nainen (tai muu parisuhde kumppani) on rinnalla silloin kun olemme nuoria. - Sen sijaan on erikoista, että vastaavasti se ei ole nuorille naisille samalla tavoin erityisesti hyvinvoinvointia lisäävää, jos nuorena rinnalla on parisuhdekumppani. 

Vierailija
13/130 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille naisille. Esimerkiksi minulla on rahaa enemmän kuin tarvitsen, enkä kaipaa kenenkään toisen rahoja. Voisin hyvin seurustella työttömän miehen kanssa, koska hänellä olisi aikaa minulle. (Tosin viimeisin kokemus oli, että työttömälläkään miehellä ei ollut aikaa minulle, koska kaikki aika meni pelaamiseen.)

Vierailija
14/130 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rahaa mutta en sillä leveile. Naiset kohtelee kuin ilmaa. Naisille on tärkeää vaatteet ja ura.

Vierailija
15/130 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on ahkera, tekevä, optimistinen, siisti, perusfiksu niin sillä pärjää. Laiskottelijat joutavatkin olemaan yksin.

Vierailija
16/130 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurasi ei riitä? Eikös juuri haluta seuraasi, kun halutaan asumaan ja matkustelemaan kanssasi.

Vierailija
17/130 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot ja menot tasapainossa kyllä riittää ja se, ettei alkoholiin ja tupakkaan, eikä pelaamiseen käytetä rahaa.

Vierailija
18/130 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen saadaksen niitä pitää serveerata ja palvoa. Kuntosali, ura paljon rahaa. Ei ihan tervettä eikä todellakaan minkään romanttisen ihmissuhteen alku, muuta kuin naisten mielessä.

Vierailija
19/130 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisen on mahdollista löytää itselleen kumppani, kun pysyttelee oman sosioekonomisen piirinsä puitteissa. Työttömät, amikset, matalapalkkaiset, mt-ongelmaiset, alkoholistit, nistit ym ovat kaikki varmaan omissa piireissään ihan ok saaliita.

Vierailija
20/130 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et mitään kerta jaksa elämälläsi tehdä etsi työtön nainen. Siinähän möllötätte kahdestaan sitten. Vai eikö kelpaa?