Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Miehet kertovat: Tällaisen naisen haluan

Vierailija
01.04.2023 |

www.iltalehti.fi/suhteet/a/f81c3760-ccd0-4978-aa0a-f7649d5626af

"Toiveiden lista on pitkä, kun miehet kertovat unelmien naisestaan. Yksi ominaisuus nousee kuitenkin kaikkien toiveiden ylitse. Näin olet miesten unelmien kohde."

"Kolmasosa on tätä mieltä
Luonnollisuus vetää aina, kaikki feikki taas vie kiinnostuksen heti. Kyllä sitä haluaa herätä aina saman naaman vierestä, oli meikkiä tai ei, kertoo Joonas.

Joonas ei ole mielipiteensä kanssa yksin. Vastauksista käy nimittäin ilmi, että yksi piirre on kyselyn mukaan selkeästi ylitse muiden: luonnollisuus ja luonnonkauneus.

Noilla sanoilla ihannenaistaan kuvailee kolmasosa kaikista vastaajista. Miesten kuvauksissa luonnollisuus ja aitous yhdistyvät usein juuri ulkonäköön, mutta sanoilla voi toki kuvata myös yleisesti luonnetta ja elämänasennetta.

Luonnollisuuden ohella monella on lisäksi toiveena meikittömyys tai vähäinen meikki sekä se, ettei olisi esimerkiksi irtoripsiä tai rakennekynsiä.

Ja Suomessa kun ollaan muutama kertoo, että nainen on kauneimmillaan saunan jälkeen."

"Yksityiskohtainen lista
Ulkonäöltään luonnollinen, meikitön tai maltilla meikattu sopusuhtainen nainen. Barbie-look on lähinnä luotaantyöntävää, mutta mielellään ei ihan nutturapäätä verkkareissakaan. Kari

Luonnonkaunis. Ei meikkiä, tekokynsiä tai tekoripsiä. Aku Ankan huulet, yök. Pituus 155165 cm. Solakka, muttei laiha. B-kuppi varmaan paras ja nätti, kiinteä farkkupeppu. Jori"

Miehet kuvailevat ihannenaistensa ulkonäköä tarkasti ja osa listaa pelkästään ulkonäköön liittyviä ominaisuuksia.

Monelle miehelle ihannenainen on hoikka, sopusuhtainen, luonnonkaunis, huoliteltu ja pitkähiuksinen. Myös naisellisuus mainitaan kyselyssä usein.

Miehet antavat esimerkkejä julkisuuden henkilöistä, joiden ulkonäkö on ihanteellinen. Tällaisia ovat muun muassa näyttelijä Anya Taylor-Joy, ampumahiihtäjä Dorothea Wierer ja voimistelija Olivia Dunne.

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mitään, mutta repesin ääneen kun luin tuon lopun. Iltalehden lukijoilta kyselty, eli nää miehet olleet jotain sellaisia semi sivistymättömiä, iäkkäitä Seppoja ja muita vastaavia Esson Baari-miehiä, mutta esimerkkinä naisesta jonka haluavat: Olivia Dunne xD 

Sitten alkoi huvittaa ajatus siitä, että naisille tehtäisiin vastaava ja esimerkkinä lueteltaisiin jotain Damianoja ja muita parikymppisiä komistuksia. Ei, perus Iltalehden lukija-naiset ei sellaisia ole, vaan paljon vaatimattomampia irmoja.

Suoraan sanottuna käy vähän sääliksi naiset jotka elävät piireissä, joissa miehet on tuollaisia kuin nämä Iltalehden lukijan tyyppiset (myös vauvapalstalla äänessä paljon tuon tyyppisiä miehiä - rumia ja tyhmiä misogynistejä).

Dunnehan on tosiaan kakskymppinen. Tuo Taylor-Joy on ihan anorektisen näköinen.

Ihan normaalilta nuorelta naiselta hän mielestäni näyttää, siis ei anorektiselta. Perus hoikka. Hänen miehensä ei kyllä tuo mieleen Iltalehden lukijaa:

https://www.thenews.com.pk/assets/uploads/updates/2023-01-16/1031176_97…

Katso kuvaa kaksi kertaa, kyllä on turhan laiha kun kyynärvarren nivel erottuu käden paksuinpana kohtana

Vierailija
102/122 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko vastaajien ikähaarukka rajattu? Nimittäin meille ysärinuorille nykyinen muovimuoti yliampuvine teko-osineen näyttää lähinnä oudolta, niin miehille kuin naisille. Ei kuulosta yhtään oudolta mun korvaani.

Mutta mistä ihmeestä miehet luulevat löytävänsä Olivia Dunnet rinnalleen? Luonnonkaunis tarkoittaa miesten kielellä äärimmäisen kaunista geenilotossa voittanutta jumalatarta.

Kyseessähän oli ideaalinainen, juurikin se päiväunien lottopotti. Ja yhtä todennäköistä löytää tosielämässä, mutta tämä ei ollutkaan realistinen tavoite, vaan se toiveitten täydellinen jumalatar. Sitähän tässä kysyttiin.

Ja tuo luonnonkaunis tietenkin tarkoittaa luonnollisesti kaunista, josta ei miehen silmin näe onko meikkiä vai ei. Luonnollinen meikki on taitolaji, jota voi harjoitella. Ja jos on luonnostaan kaunis ilman meikkiä, niin sellaisellahan on varmasti ne parhaat geenit lisääntymistä ajatellen.

Tosielämässä ihmiset harvemmin löytävät vierelleen täydellisiä unelmien prinssejä ja prinsessoja, mutta näitä voi miettiä kun arpoo ulos lähtiessä taikoisiko naamaan täyden dragin vai vilkaisisiko vaikka Youtubesta jonkun luonnollisen meikkauksen tutoriaalin.

Kyllä minäkin olen miehen vierelleni löytänyt vaikka en muistuta yhtään näistä mainituista ihannenaisista. Ei se maailma ole niin mustavalkoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu täyttyi heti katkerasta nillittämisestä. Huoh.

Nii-ih, heti alkaa katkerien 85 kiloisten  a k k o j e n  "byäää miehet haluaa anorektikoita byäää" itkuvirsi.

Juu ei. Halutaan normaalipainoisia eli hoikkia. Normaalipainoinen ihminen kun on hoikka, olipa mies tai nainen kyseessä.

No eihän ole. Normaalipainoinen on normaalipainoinen eli hoikan ja ylipainoisen välissä.

Vierailija
104/122 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet vetää 50-100% naisista oikealle, mammat taas alle 1% miehistä (ihan oman kertomanne mukaan täällä). Sitten kehtaatte päälle vielä haukkua miehiä ulkonäkökeskeisiksi.

Minä ainakin valitsen jatkoonmenijät profiilitekstin perusteella; mikäli kuvauksessa ei ole mitään mihin tarttua tai se on jätetty jopa kokonaan tyhjäksi - ei jatkoon. Ulkonäkö on ihan ykshailee.

"Ulkonäkö on ihan ykshailee."

Miksi valehtelet internetissä?

Koska omien ihastusteni perusteella voin sanoa noin. Olen tässä elämässä ihastunut niin itseäni lyhyempään ja "heiveröisempään" mieheen kuin parimetriseen kömpelöön köntykseenkin, finninaamaiseen rillipäähän, liiskalettihevariin, blondiin "kulmakarvattomaan" kikkarapäähän, risupartaiseen röiukkoon, sairaalloisen lihavaan, mieheen joka meikkasi arjessa ja piti välillä mekkojakin... Ainoa yhdistävä tekijä näiden henkilöiden välillä on ollut, että jokaisen kanssa olen jakanut jonkin harrastuksen tai kiinnostuksenkohteen.

Useimmat miehet eivät huolisi tuollaista kiertopalkintoa.

Vierailija
105/122 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten listaamilla urheilijoilla on aina todella paksu meikki kilpailuissakin. (Sehän ei ole mikään synti toki, ristiriitaista vain)

Anya Taylor Joy ei varmasti ole missään kuvissa meikittä. Hänellä pakkelikerrokset ei samalla tavalla ole huomattavissa, koska hänellä kokonainen ammatilainen ehostustiimi takanansa.

Hyvä esimerkiksi tavallisesta "luonnon kauniista" saunojanaisesta muuten tuo maailmankuulu näyttelijä ja malli....

En ole ikinä tajunnut tuota "nainen on kauneimmillaan saunan jälkeen" juttua. 95% naisista ei todellakaan ole kauneimmillaan saunan jälkeen, vaan silloin kun he ovat taitavasti meikattuja.

Toki se pieni vähemmistö naisista joilla on kirjaimellisesti täydellinen kasvojen luuston rakenne ja symmetria, ja täydellinen iho, ovat kauneimmillaan meikittä. Mutta he ovat aivan marginaalinen vähemmistö.

"Saunapuhdas" tarkoittaa putipuhdasta, hyväntuoksuista, punakanhöyryävää ja pelkkään saunatakkiin tai kylpypyyhkeeseen sonnustautunutta naista, jolta saa pikapuoliin seksiä.

Eli suomalaisnaisten kohdalla römpsä on pesty sentään kerran viikossa.

Vierailija
106/122 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mitään, mutta repesin ääneen kun luin tuon lopun. Iltalehden lukijoilta kyselty, eli nää miehet olleet jotain sellaisia semi sivistymättömiä, iäkkäitä Seppoja ja muita vastaavia Esson Baari-miehiä, mutta esimerkkinä naisesta jonka haluavat: Olivia Dunne xD 

Sitten alkoi huvittaa ajatus siitä, että naisille tehtäisiin vastaava ja esimerkkinä lueteltaisiin jotain Damianoja ja muita parikymppisiä komistuksia. Ei, perus Iltalehden lukija-naiset ei sellaisia ole, vaan paljon vaatimattomampia irmoja.

Suoraan sanottuna käy vähän sääliksi naiset jotka elävät piireissä, joissa miehet on tuollaisia kuin nämä Iltalehden lukijan tyyppiset (myös vauvapalstalla äänessä paljon tuon tyyppisiä miehiä - rumia ja tyhmiä misogynistejä).

Dunnehan on tosiaan kakskymppinen. Tuo Taylor-Joy on ihan anorektisen näköinen.

Ihan normaalilta nuorelta naiselta hän mielestäni näyttää, siis ei anorektiselta. Perus hoikka. Hänen miehensä ei kyllä tuo mieleen Iltalehden lukijaa:

https://www.thenews.com.pk/assets/uploads/updates/2023-01-16/1031176_97…

Katso kuvaa kaksi kertaa, kyllä on turhan laiha kun kyynärvarren nivel erottuu käden paksuinpana kohtana

Ei näytä liian laihalta, taitaa olla vaan tuon mallinen käsi. Näyttää just samanlaiselta kropalta kuin yhdellä kaverillani; kapeat hartiat, iso pää, jonkin verran lihasta ja matalahkot rasvat. Tuo kaveri on 173/65, ja tosiaan aikalailla täysin saman mallinen kroppa ja pää. Hänellä on myös leveä tuosta kyynärän kohdalta, samoin polvet on leveät. 

107/122 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin naisen, joka olisi kiltti eläimille ja välillä vähän höpsö ja kujeileva. Voisi olla rauhallinen ja viihtyisi kotona myöskin, ehkäpä kirjastonhoitajatar ammatiltaan tai jokin muu feminiininen ala. Saa olla sopivasti pyöreyttä, parempi vähän pullea kuin hyvin hoikka. Mutta olisi oikein miellyttävää, jos tällä viehkeällä n. 36-46-vuotiaalla neitokaisella olisi hyvin suuret ja riippuvat rinnat. Mitä isommat ja riippuvammat, niin sitä kauniimpaa ja naisellisempaa mielestäni!

Voisimme yhdessä pelailla esim. konsolipelejä, käydä mökillä, tehdä kävelylenkkejä ja jos tämä hyvin rintava neito haluaa, niin jossain kulttuuririennoissakin kyllä. Ehkäpä jonain kauniina kesäpäivänä tämä eteerinen enkeli suostuisi tulemaan kanssani syrjäiselle kuntoradalle ja hölkkäämään siellä hetken ylävartalo paljaana, kun kukaan muu ei todennäköisesti tule vastaan. Toki kädessä hänellä olisi verkkatakki, jonka saisi tarvittaessa vedettyä nopeasti ylleen. Muuten voisimme kävellä yhdessä rauhallisesti ehkäpä niin, että tämän viehkeän todella povekkaan keski-ikäisen neitokaisen feminiinisten sulojen peittona olisi vain Puman verryttelyasu ja verkkatakin alla hyvin suuret ja puhtaan valkoiset rintsikat!

Sen jälkeen voisimme mennä uimaan hiljaiselle uimarannalle ja ehkäpä piknikille rannan matonpesupaikan hyvin hoidetulle nurmikolle. Päivä kääntyisi vähitellen illaksi ja taivas on punertavanhehkuinen. Ranta vaikuttaa täysin autiolta, kun nautimme viimeisen patongin ja kulauksen punaviiniä...

Vierailija
108/122 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät tuossa pituus jutussa tule ajatelleeksi, että myös osa naisista häpeää omaa pituuttaan ja kysyy siksi miehen pituutta.

Itse olen 170 cm pitkä nainen ja olen hävennyt pituuttani. Tosin 170 cm pituudessa on loppujen lopuksi omat hyvät puolensa: vaatteet on sopivan kokoisia kaupoissa, ei tarvitse esim. lyhentää housuja, yletyn ruokakaupassa ylähyllylle. Pystyn pesemään normaalissa kerrostalossa ikkunat ilman, että minun pitää kiivetä tuolille. Yletyn töissä ottamaan paremmin arkistokansioita.

Eli ehkä pärjään sitten paremmin sinkkuna yksin.

Vierailija
109/122 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät tuossa pituus jutussa tule ajatelleeksi, että myös osa naisista häpeää omaa pituuttaan ja kysyy siksi miehen pituutta.

Itse olen 170 cm pitkä nainen ja olen hävennyt pituuttani. Tosin 170 cm pituudessa on loppujen lopuksi omat hyvät puolensa: vaatteet on sopivan kokoisia kaupoissa, ei tarvitse esim. lyhentää housuja, yletyn ruokakaupassa ylähyllylle. Pystyn pesemään normaalissa kerrostalossa ikkunat ilman, että minun pitää kiivetä tuolille. Yletyn töissä ottamaan paremmin arkistokansioita.

Mä en nyt oikein ymmärrä, häpeät olla keskimittainen? Et ole lyhyt etkä pitkä. T: nainen 167 cm, hukkuu massaan

Vierailija
110/122 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt oikein ymmärrä, häpeät olla keskimittainen? Et ole lyhyt etkä pitkä. T: nainen 167 cm, hukkuu massaan

Minua sanottiin edellisessä työpaikassa pitkäksi. Eli saan kuulla siitä edelleen.

Vierailija
111/122 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin 160 cm niin en varmaan kysyisi miehen pituutta, mutta kun olen 170 cm niin on aika paljonkin minua lyhyempiä miehiä. Ja koska häpeän omaa pituuttani niin haluan kysyä miehen pituutta sen takia.

Vierailija
112/122 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua sanottiin edellisessä työpaikassa pitkäksi. Eli saan kuulla siitä edelleen.

Edelliset työkaverisi ovat siis ollut lyhyitä, sinä olet ihan keskimittainen.

Vierailija
113/122 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet lyhyt!

Vierailija
114/122 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monen mielestä nainen on kauneimmillaan saunan jälkeen."

No ei ole.

Vierailija
115/122 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella naisella on paljonkin omassa ulkonäössä juttuja mitä häpeää ja se estää suhteet. Eli ei se tarkoita, että miehessä olisi vikaa. Moni nainen häpeää myös, jos ei ole vakituista työpaikkaa tai omistusasuntoa.

Itse olen miettinyt, että hakisin työkyvyttömyyseläkkeelle, esittäisin, että on masennus, tilaisin ruoat kaupasta kotiin ja olisin vain omassa kotona ja keksisin omia harrastusjuttua.

Vierailija
116/122 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nainen on lapseton.

Vierailija
117/122 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan nainen on lapseton.

Sama. Ja lisäksi kun ei olisi liikaa painoa ja käyttäisi hyvin vähän, tai ei ollenkaan alkoholia, niin muuta ei tarvittaisi.

Vierailija
118/122 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin naiset, mites teillä tuo hoikkuus? Max sallittu 65kg, vaikka sekin on jo vähän liikaa.

Mites teillä miehet? Löytyykö pyykkilautavatsaa ja hoikkaa mahaa? Valkoisia hampaita ja terveitä elintapoja? Pitkiä sääriä ja isoa varustusta?

Vierailija
119/122 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin naiset, mites teillä tuo hoikkuus? Max sallittu 65kg, vaikka sekin on jo vähän liikaa.

Mites teillä miehet? Löytyykö pyykkilautavatsaa ja hoikkaa mahaa? Valkoisia hampaita ja terveitä elintapoja? Pitkiä sääriä ja isoa varustusta?

Iso varustus löytyy kyllä joka naiselta. :D

Vierailija
120/122 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet vetää 50-100% naisista oikealle, mammat taas alle 1% miehistä (ihan oman kertomanne mukaan täällä). Sitten kehtaatte päälle vielä haukkua miehiä ulkonäkökeskeisiksi.

Minä ainakin valitsen jatkoonmenijät profiilitekstin perusteella; mikäli kuvauksessa ei ole mitään mihin tarttua tai se on jätetty jopa kokonaan tyhjäksi - ei jatkoon. Ulkonäkö on ihan ykshailee.

"Ulkonäkö on ihan ykshailee."

Miksi valehtelet internetissä?

Koska omien ihastusteni perusteella voin sanoa noin. Olen tässä elämässä ihastunut niin itseäni lyhyempään ja "heiveröisempään" mieheen kuin parimetriseen kömpelöön köntykseenkin, finninaamaiseen rillipäähän, liiskalettihevariin, blondiin "kulmakarvattomaan" kikkarapäähän, risupartaiseen röiukkoon, sairaalloisen lihavaan, mieheen joka meikkasi arjessa ja piti välillä mekkojakin... Ainoa yhdistävä tekijä näiden henkilöiden välillä on ollut, että jokaisen kanssa olen jakanut jonkin harrastuksen tai kiinnostuksenkohteen.

Useimmat miehet eivät huolisi tuollaista kiertopalkintoa.

Eivätkä useimmat naiset ketään noin lukutaidotonta. Lainaamassasi viestissä ei implikoida sanallakaan, monenko esimerkkimiehen kanssa olen ollut minkäänlaisessa romanttisseksuaalisessa kanssakäymisessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan