Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tärkeä on seurustelukumppanin ulkonäkö naisille?

Vierailija
31.03.2023 |

Tiedetään että miehille on todella tärkeetä että naisystävä on kaunis mutta entä toisinpäin?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulun siihen lähes aseksuaali-ihmisryhmään, jotka eivät kiinnostu ihmisen ulkoisista ominaisuuksista. Eli mulle on täysin vieras ajatus, että joku tuntematon ihminen olisi niin hyvännäköinen, et kokisin seksuaalista vetovoimaa. Omalta kohdallani ainoita asioita, jotka "soittelevat kieliä", ovat henkilön puheet ja ääni tai äänenpainot, joilla esittää asioita.

Eli eipä varsinaisella ulkonäöllä ole hirveästi väliä (varmaan on jotain sellaisia asioita, jotka voisivat tällaisiksi nousta tutustumisen jälkeen, en kiellä). Perushygienia on lähtökohtaisesti oletus (ellei nyt jossain viikkojen erämaavaelluksella satuta olemaan), mutta sanotaan näin, että se kulkee tietyllä tapaa jo käsi kädessä sen kanssa, minkälainen ajatusmaailma ihmisellä pitää olla ollakseen kiinnostava. En varmaankaan osaa selittää tätä kovinkaan ymmärrettävästi, ehkä joku samalla tavalla kokeva tajuaa, mitä ajan takaa.

Meitäkin on moneen junaan. Ei minuakaan seksi kiinnosta, mutta kyllä minä silti haluan ihastua myös toisen ulkonäköön.

voitko kuitenkin harrastaa sitä parisuhteessa?

Vierailija
22/43 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ajattelin että muut asiat ovat tärkeämpiä kuin ulkonäkö, mutta kun varsinkin tämän palstan kautta aloin ymmärtää miten miehille se on kaikkein tärkeintä, jopa niin tärkeää ettei muulla ole mitään väliä, aloin ajatella että miksipä itsekään antaisin sitten mitään pieniäkään virheitä anteeksi miehen ulkonäössä. Nyt minulla on todella komea mies, ja onhan se ihan sytyttävää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä ei ole väliä naisille kunhan miehellä on vähintään keskimittainen 20cm pitkä penis

Vierailija
24/43 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella on väliä, ei tällä tasolla pelata rumien/tyhmien/tylsien miesten kanssa. 💅

Vierailija
25/43 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihana kun mies on tumma, tuuheahiuksinen ja vihreät silmät. Mutta en mä silti miestäni jättäisi vaikka kaljuuntuisi tai muuta. Rakkaus on pintaa syvempi

Vierailija
26/43 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus: erittäin tärkeä. Black pill. Toki fiksu nainen, joka on tehnyt töitä kehittyäkseen psyykkisesti ja henkisesti, valitsee kumppanin järki mukana.

Suurin osa naisista kuitenkin on valmis sietämään mieheltä mitä tahansa, jos mies on tarpeeksi hyvännäköinen. Sen takia kaiken maailman linnakundeilla, sarjapettäjillä, tyhjätaskuilla, elämäntapahuijareilla ja muilla riittää aina naisia, jos miehellä vain on tarpeeksi viehättävä naama (ja kroppa myös).

Vierailija
27/43 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella tärkeää. Menkää joskus prismaan ja katsokaa nuoria miehiä jotka ovat naisen kanssa ja vaikuttavat pariskunnalta. Nämä nuoret miehet ovat järjestään pitkiä ja hyvännäköisiä.

Jopa vanhoissakin miehissä tai pariskunnissa mies on usein keskivertoa komeampi ja ainakin kumppaniaan näkyvästi pidempi.

Huolestuttavaa on se, että naiset näkevät nämä miehet jopa rumina. Siitähän se tulee se kuuluisa naisten "prismatesti" millä he väittävät, että luonne ratkaisee.

Samaa naisten logiikkaa kuin "kun nainen saa, niin mies saa. siksi molemmat sukupuolet saavat yhtä paljon". Oikeasti yksi mies saa kolme naista ja loput jäävät ilman. Tämä siis nuorissa alle 25 vuotiaissa.

Höpö, höpö. Ainoa jonka mukaan sieltä Prismasta lähtisin on oma ukko. Suurin osa miehistä ja naisista on ihan tavallisia taaperoita jo tilastollisestikin. Kyllä olisi tavalliset kuolleet sukupuuttoon, jos vaan kauniit pariutuisivat.

Vierailija
28/43 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen ulkonäön täytyy olla makuuni.👍

Ekan kerran nähdessäni mieheni en heti innostunut ulkonäöstään, sillä parta puuttui.

Parran kanssa hän on mielestäni superkuuma. 🔥

(Ja hän on lyhyt ja kaljuuntuva, mutta aivan sama mulle. 😊)

Vierailija
29/43 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekan kerran nähdessäni mieheni en heti innostunut ulkonäöstään, sillä parta puuttui.

Mun miehellä on paksu tuuhea parta. Kerran leikkasin parrran ja oli kuin eri ihminen : D

Vierailija
30/43 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän teidän palstaulien katsoa pari kautta Unelmahäitä, niin näkisitte minkälaiset ihmiset tosielämässä saavat seuraa?

Vierailija
31/43 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella tärkeää. Menkää joskus prismaan ja katsokaa nuoria miehiä jotka ovat naisen kanssa ja vaikuttavat pariskunnalta. Nämä nuoret miehet ovat järjestään pitkiä ja hyvännäköisiä.

Jopa vanhoissakin miehissä tai pariskunnissa mies on usein keskivertoa komeampi ja ainakin kumppaniaan näkyvästi pidempi.

Huolestuttavaa on se, että naiset näkevät nämä miehet jopa rumina. Siitähän se tulee se kuuluisa naisten "prismatesti" millä he väittävät, että luonne ratkaisee.

Samaa naisten logiikkaa kuin "kun nainen saa, niin mies saa. siksi molemmat sukupuolet saavat yhtä paljon". Oikeasti yksi mies saa kolme naista ja loput jäävät ilman. Tämä siis nuorissa alle 25 vuotiaissa.

Missä Los Angelesin Prismassa sä oikein asioit? Suomes komeat miehet voi laskea sormilla ja varpailla. Tää maa on täynnä totaalisen tavismiehiä ulkonäöllisesti.

Vierailija
32/43 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on paksu tuuhea parta. Kerran leikkasin parrran ja oli kuin eri ihminen : D

Kävikö näin? https://i.redd.it/r3l8yqvkoak61.jpg

Vierailija
33/43 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää viehättää minua. 

Pidän kauniista, korkeintaan keskipitkistä nuorista, hoikista vaaleahiuksisista ja sini- tai vihreäsilmäisistä suomalaismiehistä. Heitä on valitettavan vähän. 

Vierailija
34/43 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävikö näin? https://i.redd.it/r3l8yqvkoak61.jpg

Tai näin? https://i.redd.it/haxade2480d51.jpg

Vierailija
35/43 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan miehen näyttävän urheilulliselta ja terveeltä, olenhan itsekin liikunnallinen. Ei haittaa vaikka olisi vähän isimahaa, kunhan on terve. Muuten sisin ratkaisee 🥰

Vierailija
36/43 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllä ei ole väliä naisille kunhan miehellä on vähintään keskimittainen 20cm pitkä penis

Ei, tuo kiinnostaa lähinnä miehen miespuolisia suhteita.

Vierailija
37/43 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sulla valikoiva näkö vai miksi et huomaa kuin vain pitkiä ja komeita miehiä? Toki pituus on suhteellista ja keskiverto mies on keskiverto naista joku 10cm pidempi, joten ihan tilastollisesti on odotettavaa että mies on naista pidempi. En myöskään tajua logiikkaasi siitä, että naiset näkee nuo miehet rumina. Miksi, jos kerta ovat heidän kanssaan?

Mistä muuten tiedät alle 25v nuorista että ovat edes pariskunta? Enenevässä määrin taitaa olla nuorilla ihan kavereitakin vastakkaisesta sukupuolesta.

Vierailija
38/43 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on tärkeä, mutta se, mikä tekee jostain ihmisestä puoleensa vetävän ei välttämättä ole suoranaisesti komeus. Se mikä itseeni vetoaa, on jonkinlainen itsevarmuus. Nytkin olen ihastunut mieheen, kuka ei varsinaisesti ole komea, mutta on vaan muuten niin mielenkiintoisen oloinen ja antaa ainakin vaikutelman, että on sujut itsensä kanssa. Ihastuin siis ihmiseen, en ulkonäköön, mutta nyt pidän häntä ulkonäöllisestikin puoleensa vetävänä.

Vierailija
39/43 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän teidän palstaulien katsoa pari kautta Unelmahäitä, niin näkisitte minkälaiset ihmiset tosielämässä saavat seuraa?

Googletin ja katsoin pariesittelyn niin mielestäni kuvien kaikki miehet ovat ihan komeita, vähintäänkin taviksia. 

Vierailija
40/43 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan naisen persoonasta ja vähän iästäkin. Ainakaan itselleni ei poikien/miesten ulkonäkö ollut yhdentekevä asia silloin kun olin lapsi eikä vielä silloinkaan kun olin murrosiässä, mutta aikuisena sillä ei enää ole merkitystä. Vaikka kyllä se vieläkin lievästi harmittaisi, jos unelmien mies sattuisi olemaan tosi ruma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan