Miten tärkeä on seurustelukumppanin ulkonäkö naisille?
Tiedetään että miehille on todella tärkeetä että naisystävä on kaunis mutta entä toisinpäin?
Kommentit (43)
Ennen ajattelin että muut asiat ovat tärkeämpiä kuin ulkonäkö, mutta kun varsinkin tämän palstan kautta aloin ymmärtää miten miehille se on kaikkein tärkeintä, jopa niin tärkeää ettei muulla ole mitään väliä, aloin ajatella että miksipä itsekään antaisin sitten mitään pieniäkään virheitä anteeksi miehen ulkonäössä. Nyt minulla on todella komea mies, ja onhan se ihan sytyttävää :)
Ulkonäöllä ei ole väliä naisille kunhan miehellä on vähintään keskimittainen 20cm pitkä penis
Kaikella on väliä, ei tällä tasolla pelata rumien/tyhmien/tylsien miesten kanssa. 💅
Onhan se ihana kun mies on tumma, tuuheahiuksinen ja vihreät silmät. Mutta en mä silti miestäni jättäisi vaikka kaljuuntuisi tai muuta. Rakkaus on pintaa syvempi
Totuus: erittäin tärkeä. Black pill. Toki fiksu nainen, joka on tehnyt töitä kehittyäkseen psyykkisesti ja henkisesti, valitsee kumppanin järki mukana.
Suurin osa naisista kuitenkin on valmis sietämään mieheltä mitä tahansa, jos mies on tarpeeksi hyvännäköinen. Sen takia kaiken maailman linnakundeilla, sarjapettäjillä, tyhjätaskuilla, elämäntapahuijareilla ja muilla riittää aina naisia, jos miehellä vain on tarpeeksi viehättävä naama (ja kroppa myös).
Vierailija kirjoitti:
Todella tärkeää. Menkää joskus prismaan ja katsokaa nuoria miehiä jotka ovat naisen kanssa ja vaikuttavat pariskunnalta. Nämä nuoret miehet ovat järjestään pitkiä ja hyvännäköisiä.
Jopa vanhoissakin miehissä tai pariskunnissa mies on usein keskivertoa komeampi ja ainakin kumppaniaan näkyvästi pidempi.
Huolestuttavaa on se, että naiset näkevät nämä miehet jopa rumina. Siitähän se tulee se kuuluisa naisten "prismatesti" millä he väittävät, että luonne ratkaisee.
Samaa naisten logiikkaa kuin "kun nainen saa, niin mies saa. siksi molemmat sukupuolet saavat yhtä paljon". Oikeasti yksi mies saa kolme naista ja loput jäävät ilman. Tämä siis nuorissa alle 25 vuotiaissa.
Höpö, höpö. Ainoa jonka mukaan sieltä Prismasta lähtisin on oma ukko. Suurin osa miehistä ja naisista on ihan tavallisia taaperoita jo tilastollisestikin. Kyllä olisi tavalliset kuolleet sukupuuttoon, jos vaan kauniit pariutuisivat.
Kyllähän sen ulkonäön täytyy olla makuuni.👍
Ekan kerran nähdessäni mieheni en heti innostunut ulkonäöstään, sillä parta puuttui.
Parran kanssa hän on mielestäni superkuuma. 🔥
(Ja hän on lyhyt ja kaljuuntuva, mutta aivan sama mulle. 😊)
Vierailija kirjoitti:
Ekan kerran nähdessäni mieheni en heti innostunut ulkonäöstään, sillä parta puuttui.
(Ja hän on lyhyt ja kaljuuntuva, mutta aivan sama mulle. 😊)
Mun miehellä on paksu tuuhea parta. Kerran leikkasin parrran ja oli kuin eri ihminen : D
Pitäisköhän teidän palstaulien katsoa pari kautta Unelmahäitä, niin näkisitte minkälaiset ihmiset tosielämässä saavat seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Todella tärkeää. Menkää joskus prismaan ja katsokaa nuoria miehiä jotka ovat naisen kanssa ja vaikuttavat pariskunnalta. Nämä nuoret miehet ovat järjestään pitkiä ja hyvännäköisiä.
Jopa vanhoissakin miehissä tai pariskunnissa mies on usein keskivertoa komeampi ja ainakin kumppaniaan näkyvästi pidempi.
Huolestuttavaa on se, että naiset näkevät nämä miehet jopa rumina. Siitähän se tulee se kuuluisa naisten "prismatesti" millä he väittävät, että luonne ratkaisee.
Samaa naisten logiikkaa kuin "kun nainen saa, niin mies saa. siksi molemmat sukupuolet saavat yhtä paljon". Oikeasti yksi mies saa kolme naista ja loput jäävät ilman. Tämä siis nuorissa alle 25 vuotiaissa.
Missä Los Angelesin Prismassa sä oikein asioit? Suomes komeat miehet voi laskea sormilla ja varpailla. Tää maa on täynnä totaalisen tavismiehiä ulkonäöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Ja hän on lyhyt ja kaljuuntuva, mutta aivan sama mulle. 😊)Mun miehellä on paksu tuuhea parta. Kerran leikkasin parrran ja oli kuin eri ihminen : D
Kävikö näin? https://i.redd.it/r3l8yqvkoak61.jpg
Miehen pitää viehättää minua.
Pidän kauniista, korkeintaan keskipitkistä nuorista, hoikista vaaleahiuksisista ja sini- tai vihreäsilmäisistä suomalaismiehistä. Heitä on valitettavan vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Ja hän on lyhyt ja kaljuuntuva, mutta aivan sama mulle. 😊)Mun miehellä on paksu tuuhea parta. Kerran leikkasin parrran ja oli kuin eri ihminen : D
Kävikö näin? https://i.redd.it/r3l8yqvkoak61.jpg
Tai näin? https://i.redd.it/haxade2480d51.jpg
Odotan miehen näyttävän urheilulliselta ja terveeltä, olenhan itsekin liikunnallinen. Ei haittaa vaikka olisi vähän isimahaa, kunhan on terve. Muuten sisin ratkaisee 🥰
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllä ei ole väliä naisille kunhan miehellä on vähintään keskimittainen 20cm pitkä penis
Ei, tuo kiinnostaa lähinnä miehen miespuolisia suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sulla valikoiva näkö vai miksi et huomaa kuin vain pitkiä ja komeita miehiä? Toki pituus on suhteellista ja keskiverto mies on keskiverto naista joku 10cm pidempi, joten ihan tilastollisesti on odotettavaa että mies on naista pidempi. En myöskään tajua logiikkaasi siitä, että naiset näkee nuo miehet rumina. Miksi, jos kerta ovat heidän kanssaan?
Mistä muuten tiedät alle 25v nuorista että ovat edes pariskunta? Enenevässä määrin taitaa olla nuorilla ihan kavereitakin vastakkaisesta sukupuolesta.
Ulkonäkö on tärkeä, mutta se, mikä tekee jostain ihmisestä puoleensa vetävän ei välttämättä ole suoranaisesti komeus. Se mikä itseeni vetoaa, on jonkinlainen itsevarmuus. Nytkin olen ihastunut mieheen, kuka ei varsinaisesti ole komea, mutta on vaan muuten niin mielenkiintoisen oloinen ja antaa ainakin vaikutelman, että on sujut itsensä kanssa. Ihastuin siis ihmiseen, en ulkonäköön, mutta nyt pidän häntä ulkonäöllisestikin puoleensa vetävänä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän teidän palstaulien katsoa pari kautta Unelmahäitä, niin näkisitte minkälaiset ihmiset tosielämässä saavat seuraa?
Googletin ja katsoin pariesittelyn niin mielestäni kuvien kaikki miehet ovat ihan komeita, vähintäänkin taviksia.
Riippuu varmaan naisen persoonasta ja vähän iästäkin. Ainakaan itselleni ei poikien/miesten ulkonäkö ollut yhdentekevä asia silloin kun olin lapsi eikä vielä silloinkaan kun olin murrosiässä, mutta aikuisena sillä ei enää ole merkitystä. Vaikka kyllä se vieläkin lievästi harmittaisi, jos unelmien mies sattuisi olemaan tosi ruma.
voitko kuitenkin harrastaa sitä parisuhteessa?