Selviytyjät Suomi 2023!
"Kausi on ennätyksellisen pitkä, peräti 37 päivää. 18 Selviytyjät Suomi -kilpailijaa on tänään perjantaina lähtenyt kohti Malesiaa. 30 000 euron pääpotista kisaavat nämä julkisuudesta tutut henkilöt:" https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5ca017c9-a26d-447b-b352-95b4da5…
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2596)
Mielestäni Rantala ei yllä Juuson tasolle, mutta nyt neljättä jaksoa katsonessa en enää kiinnittänyt huomiota juontoon negariivisessa mielessä. Joko kaikkeen tottuu, tai sitten R.R. on petrannut.
Sergey on kyllä yllättänyt ihan positiivisesti. On ihan näppärä kisoissa ja muutenkaan ei mitenkään ärsyttävä tähän mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Rantala ei yllä Juuson tasolle, mutta nyt neljättä jaksoa katsonessa en enää kiinnittänyt huomiota juontoon negariivisessa mielessä. Joko kaikkeen tottuu, tai sitten R.R. on petrannut.
*katsoEssa
*negaTiivisessa
t. nakkisormi 😆
Gogi lähti kyselemään mimmeiltä tuleeko ne niiden kerhoon ja ihmettelee samalla miten peli on jo sillä tasolla että Ismo lähti mukaan tunnelmia aistimaan.
Noi Sofian nakkihuulet, koko ajan katse ajatuu niihin, eikä hyvässä mielessä. Mitä toi tyttö on ajatellut?!
Olen varma että Rosanna ja Lloyd päätyivät yhteen tuolla reissulla ja julkistavat suhteensa, kun Lloydin putoaminen on näytetty nelosella. Sanokaa mun sanoneen!
Hirveä huutaja toi juontaja ikävää kun pitää pitää kilpailut mykistettynä 🙉
Vierailija kirjoitti:
Noi Sofian nakkihuulet, koko ajan katse ajatuu niihin, eikä hyvässä mielessä. Mitä toi tyttö on ajatellut?!
Tämän vuoden Selviytyjissä ei kilpaile ketään Sofiaa.
Vierailija kirjoitti:
Sotungin koskemattomuuskisailu tänään oli kyllä surkeaa katsottavaa. Jotenkin tuntuu, että seistään vaan tumput suorina ja odotetaan, että joku muu tekisi jotain. Rata vaikutti vielä, ainakin minun silmin, vaativan tasapainoa ja ketteryyttä, joten ajattelin, että nyt ne voittaa. Palkintokisa meni kuitenkin hyvin, niin odotti enemmän.
Harmi, kun Lloyd tippui.
Roopehan se tippui tänään.
Vierailija kirjoitti:
Voi h e l vett i miten hirveä juontaja, juontaa ku jääkiekkoa sieltä tulee Ritu sieltä tulee Teemu !!!! Ja ei onnistu!!!!! Oikeesti ihan hirveetä molotusta. Aivan liian yli innokas ja teennäinen, oikeesti multa jää koko ohjelma katsomatta kun ei kestä tota molotusta
Jeff Probst vois tulla juontaan Suomen Selviytyjätkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen varma että Rosanna ja Lloyd päätyivät yhteen tuolla reissulla ja julkistavat suhteensa, kun Lloydin putoaminen on näytetty nelosella. Sanokaa mun sanoneen!
Mistä näin päättelet?
Vierailija kirjoitti:
Joulukinkku varmaan kuitenkin uppoaa tekopyhän tädin nassuun? Aivan naurettavaa ulista jostain tappamisesta jos itse syö tehotuotettua lihaa harva se päivä.
Onhan se tietysti ikävää jos asiasta ruudussa muistutetaan.
Hassua, että vasta-argumentti on aina tällainen oletus. Eiköhän eläimiin empaattisesti suhtautuvat yleensä ole myös kasvissyöjiä, moni myös vegaaneja. Itse en ole syönyt joulukinkkua(kaan) 16 vuoteen. Typerää, että ilmeisesti jokaisen viestiin pitäisi etikseen ilmoittaa omat ruokailutottumukset, jotta välttyy huutelulta.
P.S. Nuo kukko ja kana ovat todennäköisesti saaneet elää kuitenkin pidemmän ja paremman elämän kuin valtaosa serkuistaan, jotka eivät päivänvaloa tehtaissa edes näe. Nämä saivat onnelliset viimeiset päivät saarella ja luultavasti sitä ennenkin ovat kulkeneet vapaina pihamaalla. Eli siinä mielessä eettisempää lihaa kuin esim. meidän marketeissa.
Nuoret miehet alkaa heti tiputtaa muita miehiä, kun joukkueet yhdistyi. Niillä ei oo sen vertaa järkee että pitäisvät yhtä ja ehkä voittaisvatkin jonkun koskemattomuuden. Testosteronit vastakkain ja vahvin pitää tiputtaa. Seuraavaks sitten on ite vuorossa se seuraavaks vahvin..
Olisikohan Lloyd toiminut toisin Roopen suhteen, jos olisi tiennyt olevansa itse seuraava lähtijä? Ehkä entisten Ular-heimolaisten (Lloyd, Roope, Suklaa, Sergey) olisi kannattanut pitää yhtä ja yrittää saada pari Sotongin naisista mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näin päättelet?
On vaan sellainen tunne, että näin tulee tapahtumaan... Luulin aluksi että päätyvät samaan heimoon ja lempi leimahtaa saarella, mutta kun Rosanna putosi toisena, niin aloin aavistella että myös Lloyd tippuu pian. Jostain syystä aavistelin jo keväällä kuvausten loputtua, että heillä voisi olla jotain sutinaa keskenään, mutta voin tietysti olla myös väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan Lloyd toiminut toisin Roopen suhteen, jos olisi tiennyt olevansa itse seuraava lähtijä? Ehkä entisten Ular-heimolaisten (Lloyd, Roope, Suklaa, Sergey) olisi kannattanut pitää yhtä ja yrittää saada pari Sotongin naisista mukaan.
Kipa pitäis saada pois. Sen jälkeen Tytti. Kipa siksi, ettei sil oo mitään pelisilmää, eli jatkossa kaikki kisat tullaan häviämään, kun parhaat on pois. Kipahan siellä on se promoottori. Tytti on muuten vaan surkea. Ritukaan ei kyllä loista millään lailla. Sergei on ainoa jäljelle jääneistä, kellä on mitään annettavaa kisalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipa pitäis saada pois. Sen jälkeen Tytti. Kipa siksi, ettei sil oo mitään pelisilmää, eli jatkossa kaikki kisat tullaan häviämään, kun parhaat on pois. Kipahan siellä on se promoottori. Tytti on muuten vaan surkea. Ritukaan ei kyllä loista millään lailla. Sergei on ainoa jäljelle jääneistä, kellä on mitään annettavaa kisalle.
Tää selviytyjät taitaa olla muodostumassa Eve+Shirley - tyyppiseksi peliksi. Että jakso jakson jälkeen ketuttaa ja tulee fiilis jättää katsominen kesken.
Rohkea peliliike Lloydilta, ymmärrettäväkin, ehkä hiukan raju heti aluksi, mutta kun ei oo kristallipalloja niin mitä siinä sit voi tehä. Toki "syyllisen viittaa" ois voinu jakaa jos ois ollu isompi liitto. Nythän muut näki että Lloyd uskaltaa tehdä käytännössä mitä vaan.
Itse oisin kuitenkin äänestänyt Tytin pois. Vaikutukset ei sen jälkeen näkyis missään, kun taas nyt...no. Ja nyt päästiin taas viestini alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö näistä naisista siis joku tuntea?
Gogi on Salkkarien Romeo. Rosanna missi. Sergey on somevaikuttaja. Pinstku tms on tubettaja. Teemu on kokki. Seksikäs Suklaa on räppäri. Muita en tunne.
Teemu Roivainen on tangokuningas. 🥰 Saara Aallon exä.
Totta. En meinannut tuntea. Äijäytynyt.
Katoppa Perttu Sirviön äijästymistä BB 2005 tähän päivään.
No ei kyllä ole.