Selviytyjät Suomi 2023!
"Kausi on ennätyksellisen pitkä, peräti 37 päivää. 18 Selviytyjät Suomi -kilpailijaa on tänään perjantaina lähtenyt kohti Malesiaa. 30 000 euron pääpotista kisaavat nämä julkisuudesta tutut henkilöt:" https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5ca017c9-a26d-447b-b352-95b4da5…
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2596)
Vierailija kirjoitti:
Ne samat ö-luokan tyrkyt taas tuossakin, miksi *kukaan* seuraisi tuota, paitsi itse tietenkin, onko jehova-jakaus suorassa jne... Tuotantotiimiltä niin heikko suoritus kuin voi olla, kierrätetään samoja tyrkkyjä sarjasta toiseen, kuin se lisäisi yleisön mielenkiintoa.
Juu ei, ei lisää. Tekee vastenmieliseksi koko sarjan. Kanava vaihtuu heti.
Jehova-jakaus?
Vierailija kirjoitti:
Hirveän pitkiä jaksoja ja meinaa nukahtaa kesken neuvostoa edeltävää liitto-/selkäänpuukotuskoostetta. nimim. vaimo halusi katsoa
Nuo puuduttavat jatinat syövät kyllä mielenkiintoa.
Onni on katsoa nuo tallenteena voi nipsaista mainokset ja juuri nämä kyselytuokiot minimiin.
Alkuperäisessä jenkkisarjassakin nuo ovat tulleet aina vaan tärkeämmiksi, kun siellä tunnutaan arvostettavan niitä omakohtaisia nyyhkytarinoita, joilla on tarkoitus pehmittää tuomaristoa ja omia, ettei vaan tulisi äänestetyksi ulos.
Olen kai kyyninen, kun ei monenkaan stoori jaksa liikuttaa.
By the way, eivätkö saaneet ottaa tulta niistä soihduistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveän pitkiä jaksoja ja meinaa nukahtaa kesken neuvostoa edeltävää liitto-/selkäänpuukotuskoostetta. nimim. vaimo halusi katsoa
Onni on katsoa nuo tallenteena voi nipsaista mainokset ja juuri nämä kyselytuokiot minimiin.
Alkuperäisessä jenkkisarjassakin nuo ovat tulleet aina vaan tärkeämmiksi, kun siellä tunnutaan arvostettavan niitä omakohtaisia nyyhkytarinoita, joilla on tarkoitus pehmittää tuomaristoa ja omia, ettei vaan tulisi äänestetyksi ulos.
Olen kai kyyninen, kun ei monenkaan stoori jaksa liikuttaa.By the way, eivätkö saaneet ottaa tulta niistä soihduistaan?
Mä taas katson vaan ne puuduttavat jatinat ja kieroilut, ja kilpailut kelaan yli. En jotenkaan kestä sitä hosumista ja älämölöä mikä niissä usein on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kai kyyninen, kun ei monenkaan stoori jaksa liikuttaa.By the way, eivätkö saaneet ottaa tulta niistä soihduistaan?
Mistä soihduista? Niistä iltanuotiosoihduista? Eihän ne siellä 24/7 pala :D Ja ei varmasti saisi. Itse olisin halunnut hakata tuluslaatikon kirveellä auki, mutta tuotanto ei varmaan olisi oikein tykännyt.
Viime kaudella ei tulut ollenkaan sitä ruokahuutokauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin illoisesti yllättynyt siitä, kuka tippui 3. jaksossa 👌
Heimon kilpailukyvyn kannalta pudotettiin väärä henkilö, tulee kostautumaan jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heimon kilpailukyvyn kannalta pudotettiin väärä henkilö, tulee kostautumaan jatkossa.
Se on kyllä totta. Toivottavasti Ritua ei äänestetä pois sen typerän sormen takia :/
Kohta Martina tulee pelailemaan
Sofia Belórf tulee ensi jaksossa kilpailemaan
Tai jos Sanna M tuleekin heittämään yhden kisan nyt kun työt edustajana loppuivat??
Vierailija kirjoitti:
Jaksossa 3 putoaa Roope
kumpi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksossa 3 putoaa Roope
kumpi
Mikä "kumpi"? Ei siellä ole kuin yksi Roope.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Sergey ja Seksikäs Suklaa tee myös somea työkseen? Mikseihän heitä ole huolittu somettajien (Roope ja Lloyd) jengiin? Roope tosiaan vaikuttaa vähän ylimieliseltä.
En ihmettele, jos ei huolittu. Onhan siinä vähän katottava, ketä huolii.
Lloyd ei ole somettaja. Tai on ainakin muuta taustalla.
Joo, Lloyd on Ylex iltapäivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksossa 3 putoaa Roope
kumpi
Mikä "kumpi"? Ei siellä ole kuin yksi Roope.
Niinpä onkin, Teemuja taitaa olla kaksi. Nimimerkillä asioista hyvin perillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas katson vaan ne puuduttavat jatinat ja kieroilut, ja kilpailut kelaan yli. En jotenkaan kestä sitä hosumista ja älämölöä mikä niissä usein on.
Saan päänsärkyä sen Rantalan huutamisesta.
Toivoin loppuun asti, että Lloyd olisi löytänyt sen arkun ja Clarissa olisi avannut sen onnenavaimella. Ja että lähtijä olisikin ollut joku yllättävämpi, vaikkapa se Ingallsin Laura -Tytti. Mutta eipä tullut mitään yllätystä, mälsää. Nyt on Sotongin entistä vaikeampaa voittaa yhtään mitään.
Yleensähän altavastaajille on ollut tapana vinkata amuletin sijainnista kameramiehen toimesta. Yllätyin, että ilmeisesti myös tuotanto halusi Lloydista eroon, kun ei järjestetty hänelle amulettia :D
Olisi ollut todella mielenkiintoista nähdä Lloyd edes parissa ensimmäisessä yksilökisassa. Tykkään katsoa fyysisesti vahvoja, nopeita, nokkelia ja sitkeitä kisaajia.
Lloyd jääköön siis odottamaan kutsua sinne Allstars-kaudella, jossa odottaa mm. Pok, Paul ja muut sitkeät sissit, jotka on nähty liian suurina uhkina.
Toisen leirin Ismo ja Rami on kyllä aikaansaava kaksikko. Siellä on rakennettu kaikenlaiset penkit, pöydät, kaiteet, kuivaustelineet, grillaustekniset välineet, naulakot, ruokailuvälineet ja nyt vielä mölkkykin. Ja ties mitä kaikkea muuta, mitä ei ole kameraan osunut. Aikaahan heillä on, ja kyllähän sitä kaikenlaista keksiikin, jos vaan on viitseliäisyyttä ja hippunen taitoa.