Ylimielisin lause jonka olet kuullut jonkun sanovan?
En voi sietää ylimielisyyttä niin yritetään sitten edes huvittua niistä.
Kommentit (174)
Minua ei ole kiusattu koskaan, koska olen aina ollut älykäs.
Vierailija kirjoitti:
"Mene töihin"
"Kun työ ei kelpaa"
"Jokaisella on samat mahdollisuudet"
"Se on itsestä kii"
"Sulla on väärä asenne. "
Lisäksi:
"Oot tehny just niinku ite haluat"
"Sä haluat määrätä aina kaiken"
"Jos kaikki tekis vaan osa-aikatyötä niin ei tää yhteiskunta toimis"
T: Masennuspotilas
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän, älä sano mitään, kyllä minä tiedän, sinun ei tarvitse sanoa mitään, shhhhHH! Älä sano mitän, minä kyllä tiedän. Sinä ajattelet niin ja näin, ja olet sitä mieltä että bläää bläää blää, sinä kun olet sellainen ja tällainen ja sinä sitä ja sinä tätä, älä sano mitään, ei sinun tarvitse sanoa mitään, minä kyllä tiedän ja minä kyllä ymmärrän, ei sinun tarvitse puhua, minä kyllä suvaitsen sinua vaikka sinä olet sellainen.
Älä sano mitäänn, ei minua kiinnosta, minä kyllä tiedän ja minä kyllä ymmärrän, minulle on ihan sama millainen sinä olet ja mitä mieltä sinä olet, SHhhhhhh! Älä sano mitään.
Sinä olet sitä ja tätä, sellainen ja sinulla on se semmoinen diagnoosikin, jonka minä olen keksinyt sinulle, minä ymmärrän. Ei sinun tarvitse puhua, älä sano mitään.
Erään ihmisen puolen tunnin monologi, jossa hän "tiesi" minua paremmin kaiken minusta, vaikka on ehkä kaksi kertaa elämässään tavannut minut.
En saanut kumottua yhtäkään harhaluuloa, kun en kerta kaikkiaan saanut puolustautua.
Repesin ihan täysin 😂 Siis aivan järkky tilanne ja ihminen. Ja tuosta tuli mieleen se Studio Julmahuvin Roudasta rospuuttoon pätkä! "Älä sano mitään kyllä minä tiedän... Älä sano mitään, älä sano mitään" 😂
"Sinä et olisi masentunut jos olisit töissä! Työnteko parantaa ja pitää mielen virkeänä"
Yksi ystävä sanoi tuon minulle, kun hän oli itse töissä ja minä yritin saada kuntoutusasioitani kondikseen. Nyt tämä itse on sairastunut masennukseen
Ei ennätä masentua kun on monta lasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän, älä sano mitään, kyllä minä tiedän, sinun ei tarvitse sanoa mitään, shhhhHH! Älä sano mitän, minä kyllä tiedän. Sinä ajattelet niin ja näin, ja olet sitä mieltä että bläää bläää blää, sinä kun olet sellainen ja tällainen ja sinä sitä ja sinä tätä, älä sano mitään, ei sinun tarvitse sanoa mitään, minä kyllä tiedän ja minä kyllä ymmärrän, ei sinun tarvitse puhua, minä kyllä suvaitsen sinua vaikka sinä olet sellainen.
Älä sano mitäänn, ei minua kiinnosta, minä kyllä tiedän ja minä kyllä ymmärrän, minulle on ihan sama millainen sinä olet ja mitä mieltä sinä olet, SHhhhhhh! Älä sano mitään.
Sinä olet sitä ja tätä, sellainen ja sinulla on se semmoinen diagnoosikin, jonka minä olen keksinyt sinulle, minä ymmärrän. Ei sinun tarvitse puhua, älä sano mitään.
Erään ihmisen puolen tunnin monologi, jossa hän "tiesi" minua paremmin kaiken minusta, vaikka on ehkä kaksi kertaa elämässään tavannut minut.
En saanut kumottua yhtäkään harhaluuloa, kun en kerta kaikkiaan saanut puolustautua.
Repesin ihan täysin 😂 Siis aivan järkky tilanne ja ihminen. Ja tuosta tuli mieleen se Studio Julmahuvin Roudasta rospuuttoon pätkä! "Älä sano mitään kyllä minä tiedän... Älä sano mitään, älä sano mitään" 😂
Mulle tuli sama mielikuva. Ja se on napattu oikeasta tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Marin Instastoryssa:
"Boom – boom – boomeri, jäitä hattuun, ota coolimmin."
Aikamoista ikäsyrjintää Suomen pääministeriltä ja mitätöi saamaansa kritiikin nälvimällä kritiikin antajien ikää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys.
Ehkä ylimielisin oli Sanna Marinin lausahdus kun selvisi, että Marin oli kavaltanut verorahoja oman perheensä ja äitinsä ja äidin kumppanin aamiaisiin (ja muihin ruokiin ja juomiin):
Ei minulla ole aikaa juosta missään Prismassa ostamassa ruokaa perheelle, kun tämä työni pääministerinä on niin vaativaa.
Oksensin melkein, kun kuulin ja näin kun sanoi tuon.
Harvalla meistä on niin valtava avustajalauma työssään kuin Sanna Marinilla, joten Marinille ei jää muuta kuin esiintyminen lehdistötilaisuuksissa ja puheen johtaminen kokouksissa.
Autolla viedään ja autolla haetaan.
Kaikki kannetaan eteen valmiina.
Ylimielisin ja ala-arvoisin pääministeri kautta aikojen.
Kylläpä sinua riepoo! Joko verbaalioksennuskohtaus on ohi?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on oman onnensa seppä.
"Jokainen on oman onnensa seppä, mutta kohtalo kuumentaa raudan ja rajaa siten mahdollisuudet."
Vierailija kirjoitti:
"Mä en tule koskaan sairastumaan masennukseen, koska syön ja liikun terveellisesti"
"Mun lapset ei tule tarvitsemaan psykiatrista apua, koska niillä on hyvä koti"
(kaksi eri ihmistä)
Ajattelin, että ei tule mitään kommentoitavaa tähän ketjuun, mutta nyt tulikin mieleen "kaverini" kommentti, että hän ei voi masentua, koska on älykäs. Tiesi tuon sanoessaan minun olevan masentunut. No, nyt jokunen vuosi myöhemmin on oikeasti masentunut ja pois työelämästä.
Vierailija kirjoitti:
No viimeisin ainakin on tämä;
Jos Petteri sinä koet tämän loukkaavana, niin minä voin sinulta pyytää anteeksi.
Vain ylimielinen narsisti pystyy tuollaiseen ei-anteeksipyyntöön. Itseasiassa sellainen ei parempaan edes pysty.
Tosiaan. Aikamoinen antianteeksipyyntö. Tarkoituksellista ilkeyttä.
Hornetit voidaan luovuttaa Ukrainaan..
Eräs narsku Sanna!
Aikoinaan kun liftattiin tyttökaverini kanssa niin hän tokaisi minulle: "anna mä tuun eteen niin päästään paremmin kyytiin".
Koska hän oli hyvemmän näköinen mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys.
Ehkä ylimielisin oli Sanna Marinin lausahdus kun selvisi, että Marin oli kavaltanut verorahoja oman perheensä ja äitinsä ja äidin kumppanin aamiaisiin (ja muihin ruokiin ja juomiin):
Ei minulla ole aikaa juosta missään Prismassa ostamassa ruokaa perheelle, kun tämä työni pääministerinä on niin vaativaa.
Harvalla meistä on niin valtava avustajalauma työssään kuin Sanna Marinilla, joten Marinille ei jää muuta kuin esiintyminen lehdistötilaisuuksissa ja puheen johtaminen kokouksissa.
Sannan opetuslapsiko se siellä ylenkatsoo muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys.
Sannan opetuslapsiko se siellä ylenkatsoo muita?
Mitä? Onko Sannalla, kuka hän sitten onkaan, opetuslapsia?
Vierailija kirjoitti:
No viimeisin ainakin on tämä;
Jos Petteri sinä koet tämän loukkaavana, niin minä voin sinulta pyytää anteeksi.
Vain ylimielinen narsisti pystyy tuollaiseen ei-anteeksipyyntöön. Itseasiassa sellainen ei parempaan edes pysty.
Niin, ja entä sitten. Minkälaiseen anteeksipyyntöön Sinä pystyt? Sori siitä?
:D Olisit sanonut että onneksi olet tuollainen tyhmemmänpuoleinen sillä on hyvä kun persoonallisuushäiriöisyytesi tuli heti/suht kättelyssä ilmi. Kiitos siis rehellisyydestäsi. Ja sitten blokkaa