Puolisoni on tosi veemäinen kokki. Esimerkki. Hän lupasi, että hän tekee pizzaa tänään!Hyvä, tähän asti kaikki selvää
Nyt on kuitenkin niin, että teen tänään kanakeittoa. N. 70% todennäiköisyydellä pulisoni ei teekään sitä pizzaa sitten jonka lupasi.
Se on aina tätä samaa pas*kaa.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
No pane se ruotuun, hyvä ihminen. Kyllä perjantaina täytyy pizzaa tehdä.
Minulle on ihan sama tekeekö pizzaa perjantaisin vai ei tee. Tässä on ainoastaan se että hän lupasi tehdä pizzaa tänään.
Jos hän ei tee pizzaa, niin mietin tässä, että voin tehdä sitten itse myös pizzaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan sama tekeekö pizzaa perjantaisin vai ei tee. Tässä on ainoastaan se että hän lupasi tehdä pizzaa tänään.
Jos hän ei tee pizzaa, niin mietin tässä, että voin tehdä sitten itse myös pizzaa.
ap
Oletko juovuksissa?
Sinä teit kanakeittoa vaikka pizzaa olisi ollut tarjolla joten sinussa on vika,ääliö.
Ap,sulla ei ole nyt kaikki kotona.
Toinen teistä tosiaan on veemäinen, mutta se ei ole puolisosi.
Vierailija kirjoitti:
Aha. Siis miksi teet sitä kanasoppaa, jos puliso on luvannut tehdä pitsaa?
Haluatko jotenkin kontrolloida syömisiäni? Tulitteko siihen tulokseen että kanakeitto ja sen päälle pizzaa on aivan liikaa minulle?
ap
Vierailija kirjoitti:
Sovitte nyt, kumpi tekee ruoan tänään ja toinen tekee sitten huomenna.
Käsittääkseni puoliso teki jo eilen sen sopimuksen, kun lupasi tehdä sitä pizzaa?
En minä suinkaan ole pakottamassa häntä syömään kanakeittoani, että hän jotenkin kärsisi tästä kanakeitosta. En ymmärrä että miksi puolisoni noteeraa tämän kanakeittoni?
Jos kävisin hakemassa hampurilaisen tai tekisin voileipiä lautasellisen niin sekö olisi ok?
ap
Mitäpä jos nukkuisit pääsi selväksi ja sitten voisitte puolisosi kanssa laittaa yhdessä niitä ruokia, joista molemmat pitää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitte nyt, kumpi tekee ruoan tänään ja toinen tekee sitten huomenna.
Käsittääkseni puoliso teki jo eilen sen sopimuksen, kun lupasi tehdä sitä pizzaa?
En minä suinkaan ole pakottamassa häntä syömään kanakeittoani, että hän jotenkin kärsisi tästä kanakeitosta. En ymmärrä että miksi puolisoni noteeraa tämän kanakeittoni?
Jos kävisin hakemassa hampurilaisen tai tekisin voileipiä lautasellisen niin sekö olisi ok?
ap
Hä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko jotenkin kontrolloida syömisiäni? Tulitteko siihen tulokseen että kanakeitto ja sen päälle pizzaa on aivan liikaa minulle?
ap
Mitä vttua sä oot vetänyt? Sä oot sekaisin kun seinäkello.
Haluaisitko, että joku tekisi sinulle Munsalan kansallispuvun?
Vierailija kirjoitti:
Sinä teit kanakeittoa vaikka pizzaa olisi ollut tarjolla joten sinussa on vika,ääliö.
Entä jos olisin paistanut pannulla nuo kanafileet ja siihen hiukan kasvista niin sittenkö olisi ollut ok ja olisin saanut pizzani. Tai jos olisin lämmittänyt mikrossa lihapiirakan ja syönyt niin se ei olisi kaatanut pizzaperjantaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Oletko juovuksissa?
Jokin mielenterveydellinen häiriö🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Se on syömisten kontrollointia, että laskee että tekisitte tänään sitä ja huomenna tätä. Täällä pitäisi kaiken lisäksi nähdä vielä nälkääkin, näemmä.
Ajattelitteko että olen niin tyhmä, etten voisi kanakeiton lisäksi syödä myös sitä pizzaa. Ei en ole tyhmä. Tämä kanakeitto ei minun laskuissani tullut ollenkaan tuon pizzan tilalle?
ap
Tein tämän kanakeiton sen takia, etten näkisi nälkää. Nyt kuitenkin näen sitä nälkää, kun en saakaan sitä pizzaa!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Oletko juovuksissa?
Jokin mielenterveydellinen häiriö🤔
Aluksi epäilin itsekin viinaa tai lääkkeitä, mutta nuo viimeisimmät viestit viittaavat kehitysvammaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos olisin paistanut pannulla nuo kanafileet ja siihen hiukan kasvista niin sittenkö olisi ollut ok ja olisin saanut pizzani. Tai jos olisin lämmittänyt mikrossa lihapiirakan ja syönyt niin se ei olisi kaatanut pizzaperjantaita?
Eli ymmärsinkö oikein. Pu(o)lisosi närkästyi kun aloit keiton tekoon vaikka hän oli tekemässä pizzaa. Ihan ymmärrettävää.
Hän ei nyt sit aio sitä pizzaa tehdä. Ymmärrän ja toisaalta en ymmärrä. Pitää sua itsekkäänä ja pilasit hänen suunnitelmansa, mutta voihan hän pizzaa syödä ja sä jättää syömättä, jos keitto on mieluisampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Se on syömisten kontrollointia, että laskee että tekisitte tänään sitä ja huomenna tätä. Täällä pitäisi kaiken lisäksi nähdä vielä nälkääkin, näemmä.
Ajattelitteko että olen niin tyhmä, etten voisi kanakeiton lisäksi syödä myös sitä pizzaa. Ei en ole tyhmä. Tämä kanakeitto ei minun laskuissani tullut ollenkaan tuon pizzan tilalle?
ap
Hae nyt apua noihin ongelmiisi. Sulla ei tosiaan ole kaikki muumit laaksossa.
Mitäpä jos vain puhuisitte keskenänne.