Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisoni on tosi veemäinen kokki. Esimerkki. Hän lupasi, että hän tekee pizzaa tänään!Hyvä, tähän asti kaikki selvää

Vierailija
31.03.2023 |

Nyt on kuitenkin niin, että teen tänään kanakeittoa. N. 70% todennäiköisyydellä pulisoni ei teekään sitä pizzaa sitten jonka lupasi.

Se on aina tätä samaa pas*kaa.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää molempia. Turha repiä stressiä noin pienestä asiasta.

62/76 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aprillia, syö silliä, juo kuravettä päälle!

(Ainakin toivon, että tämä olisi pelkkä Apn aprillipila....)

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko vähätuloisia, kun joudutte itse tekemään ruokanne?

Vierailija
64/76 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa tehdä pizzaa jos teet jo ruuan

Vierailija
65/76 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Siis miksi teet sitä kanasoppaa, jos puliso on luvannut tehdä pitsaa?

Koska minun tekee mieli syödä kanakeittoa.

ap

No miksi se sitten haittaa, jos vaimosi ei tee pitsaa?

Toimitko sinäkin samalla lailla kuin puolisoni, että et tee kuten lupasit?

ap

Jos minä ilmoittaisin puolisolleni, että teen jotain ruokaa ja jos hän sitten vastaavasti tekisi jotain myös, niin jättäisin omat kokkailuni. Miksi sinun on pakko tehdä jotain kanakeittoa? Koska sun "tekee mieli"? Oletko vähän kuin kiukutteleva lapsi, "mut ku mä haluan"?

Vierailija
66/76 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi kirjoitti:

Aprillia, syö silliä, juo kuravettä päälle!

(Ainakin toivon, että tämä olisi pelkkä Apn aprillipila....)

Porukka spämmää aprillia viikonkin vanhoihin aloituksiin taas. Juu, tänään on aprillipäivä, eilen ei ollut, ei toissapäivänä eikä puoli vuotta sitten.

Pikku vinkki, katsokaa milloin ketju on alkanut, ei tule sit nostettua jotain 2000 alkanutta ketjua.

Tämä on eiliseltä.

Vierailija
67/76 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette näköjään ihan yhtä pimeitä kuin puolisoni. Haluatte kontrolloida syömistä. Lisäksi olette laiskoja vätyksiä. Aina etsimässä tilaisuutta, että ei vaan tarvitsisi tehdä mitään.

Puolisoni söi aamulla tekemääni ruispuolukkapuuroa. Eilen hän söi tekemääni hernekeittoa ja sitä ennen tekemääni makkarakeittoa jne.

Kiitos ja näkemiin.

ap

Eli olet joku hirveä läskipossu, jolla on aina enemmän nälkä kuin puolisolla? Siksi teet ruuan aina ensin kun et halua kokea nälkää. Ei se nälkä ole vaarallista. Ongelma on sinussa, ei puolisossa, joka ei koe nälkää niin pahaksi.

Vierailija
68/76 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli vuosisadan riita ja tänään jaetaan lusikoita.

Vierailija
69/76 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP jo selvinnyt?

Vierailija
70/76 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä on provo tai ap on autistinen. Oikeasti, serkkuni on ja hermostui aikoinaan kun halusi grillimakkaraa ja osa söi niitä, osa taas lämpimiä voileipiä (oltiin  suvun kesken mökillä), suuttui ihan tosissaan ettei muut  voi nyt syödä lämppäreitä kun hän syö makkaraa! 

Vierailija
71/76 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nyt ymmärrä... Jos sinä teet jo ruokaa, niin ei kai puolison ole enää mitään järkeä tehdä toista ruokaa. Olisi varmaan tehnyt sitä pizzaa, jos sinä et olisi tehnyt ruokaa.

Vierailija
72/76 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se menee niin, että puoliso kyllä luvatessaan tekee ruoan, mutta siihen kuluu tuntikausia aikaa. Ruoka-aika on yleensä siinä viiden aikoin, kaikki sen perheessä tietää ja osaa olla närppimättä välipaloja niin että on sopivasti nälkä.

Puoliso alkaa miettiä ruoan valmistusta tyyliin 20 minuuttia vaille viisi ja siihen itse ruoan tekemiseen saattaa tuhraitua kolmatta tuntia, vaikka kysymyksessä on joku ihan tavallinen arkiruoka.

Vierailija
73/76 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi teet sitä kanakeittoa anna miehesi tehdä pizzaa. Jos mä sanoisin että teen huomenna Pizzaa ja puoliso sit tekisikin kanakeittoa niin tulisi olo että mun tekemä pizza ei kelpaa joten miksi vaivautuisin tekemään. Vika on sussa ap.

Vierailija
74/76 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en nyt ymmärrä... Jos sinä teet jo ruokaa, niin ei kai puolison ole enää mitään järkeä tehdä toista ruokaa. Olisi varmaan tehnyt sitä pizzaa, jos sinä et olisi tehnyt ruokaa.

Ei kännisen aivoilla ajatella näin järkevästi.

Vierailija
75/76 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
76/76 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä teit kanakeittoa vaikka pizzaa olisi ollut tarjolla joten sinussa on vika,ääliö.

Entä jos olisin paistanut pannulla nuo kanafileet ja siihen hiukan kasvista niin sittenkö olisi ollut ok ja olisin saanut pizzani. Tai jos olisin lämmittänyt mikrossa lihapiirakan ja syönyt niin se ei olisi kaatanut pizzaperjantaita?

Eli ymmärsinkö oikein. Pu(o)lisosi närkästyi kun aloit keiton tekoon vaikka hän oli tekemässä pizzaa. Ihan ymmärrettävää.

Hän ei nyt sit aio sitä pizzaa tehdä. Ymmärrän ja toisaalta en ymmärrä. Pitää sua itsekkäänä ja pilasit hänen suunnitelmansa, mutta voihan hän pizzaa syödä ja sä jättää syömättä, jos keitto on mieluisampi.

Tai puoliso ilahtui, ettei tarvitsekaan kokata, kun toinen on jo hoitanut sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme