Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisoni on tosi veemäinen kokki. Esimerkki. Hän lupasi, että hän tekee pizzaa tänään!Hyvä, tähän asti kaikki selvää

Vierailija
31.03.2023 |

Nyt on kuitenkin niin, että teen tänään kanakeittoa. N. 70% todennäiköisyydellä pulisoni ei teekään sitä pizzaa sitten jonka lupasi.

Se on aina tätä samaa pas*kaa.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä näe mitään ongelmaa. Jos minun tekisi mieli nyt syödä vaikkapa kanakeittoa niin toki sitä tekisin. Puolisoni tekee pizzaa illalla töistä tultuaan. Kun vielä perjantai niin syömme joka tapauksessa myöhemmin ja saattaisi hänkin maistaa kanakeittoa kotiin tultuaan. Pizzaa syömme aikaisintaan noin klo 20. Jäljelle jääneen kanakeiton syömme sitten huomenna lounaaksi.

Vierailija
42/76 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Siis miksi teet sitä kanasoppaa, jos puliso on luvannut tehdä pitsaa?

Haluatko jotenkin kontrolloida syömisiäni? Tulitteko siihen tulokseen että kanakeitto ja sen päälle pizzaa on aivan liikaa minulle?

ap

Mitä vttua sä oot vetänyt? Sä oot sekaisin kun seinäkello.

Se on syömisten kontrollointia, että laskee että tekisitte tänään sitä ja huomenna tätä. Täällä pitäisi kaiken lisäksi nähdä vielä nälkääkin, näemmä.

Ajattelitteko että olen niin tyhmä, etten voisi kanakeiton lisäksi syödä myös sitä pizzaa. Ei en ole tyhmä. Tämä kanakeitto ei minun laskuissani tullut ollenkaan tuon pizzan tilalle?

ap

Onko se tyhmyyden merkki, jos ei tykkää sekä kanakeitosta, että pitsasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette näköjään ihan yhtä pimeitä kuin puolisoni. Haluatte kontrolloida syömistä. Lisäksi olette laiskoja vätyksiä. Aina etsimässä tilaisuutta, että ei vaan tarvitsisi tehdä mitään.

Puolisoni söi aamulla tekemääni ruispuolukkapuuroa. Eilen hän söi tekemääni hernekeittoa ja sitä ennen tekemääni makkarakeittoa jne.

Kiitos ja näkemiin.

ap

Vierailija
44/76 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuten sattumalta anoppi? Tuli vain mieleen.

Vierailija
45/76 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette näköjään ihan yhtä pimeitä kuin puolisoni. Haluatte kontrolloida syömistä. Lisäksi olette laiskoja vätyksiä. Aina etsimässä tilaisuutta, että ei vaan tarvitsisi tehdä mitään.

Puolisoni söi aamulla tekemääni ruispuolukkapuuroa. Eilen hän söi tekemääni hernekeittoa ja sitä ennen tekemääni makkarakeittoa jne.

Kiitos ja näkemiin.

ap

Näkemiin, toivottavasti muistat jatkossa ottaa lääkkeesi.

Vierailija
46/76 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te paskat olette pelkkiä einesten purijoita, kun laiskuttaanne ette muuta viitsi.

ap

Vierailija
47/76 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko teidän mahdollista tehdä jonkunlainen kompromissi? Voisiko miehesi tehdä kanapitsaa? Tai tosiaan tee sinä keittoa ja miehesi pitsaa. Ei aina tarvitse syödä samaa ruokaa. Nuo molemmat ovat sitä paitsi semmoisia ruokia, jotka ovat todella herkullisia vielä "vetäydyttyään" yön yli, joten maistuvat varmasti vielä huomennakin, jos ei tänään tee mieli. Ei nyt tuommoisen pikku erimielisyyden takia kannata perjantai-iltaa pilata.

Vierailija
48/76 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin toivon että tämä on provo. Kukaan ei voi olla oikeasti tuollainen jankutijankutikuti-jauhaja.

Vierailija
49/76 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappa nyt sille puolisollesi viestiä, että aikooko hän tehdä sitä pitsaa vai ei. Jos ei, niin teet itse tai tilaat kotiin. Tee myös se kanakeitto. Syöt sinä sitten jompaa kumpaa tai molempia, miten mielesi tekee. Miehesi syökööt mitä hänen tekee mieli. Teet nyt turhaan ongelmaa pienestä asiasta.

Vierailija
50/76 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaan tällä lihavoidulla viestilläni aloitusviestin todennäköisyyslaskelmiin, sillä toivohan elää yhä!

Vierailija
51/76 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sulle käynyt nyt niin, että sulla on muitakin asioita mielesi päällä ja tämä erimielisyys, mitä tehdään ruuaksi, jotenkin katkaisi kamelin selän. Tuntuu, että suhtaudut mitättömään asiaan kohtuuttoman tunteikkaasti.

Kysyn siksi, koska vähän aikaa sitten minulle kävi samoin. Pienet harmit, jotka yksittäisinä eivät olisi hetkauttaneet, kasautuivat ja saivat mut lopulta itkun partaalle. Aamu alkoi sillä, että olin nukkunut käteni päällä ja se oli puuduksissa. Auton lukko oli jäätynyt ja myöhästyin töistä. Puhelin alkoi reistailemaan ja kotona huomasin, että netti oli poikki. Maito oli mennyt vanhaksi ja samassa kaveri pyysi palvelusta, jota en olisi millään jaksanut, mutta en voinut kieltäytyäkkään. Koko päivän tuntui kaikki menevän pieleen ja kun illalla kun astuin kissani lempilelun mäsäksi romahdin täysin.

Yrittäisin nyt sinuna rauhoittua ja vaikka ottaa päiväunet. Sitten yrität ajatella tätä asiaa täysin tunteetta ulkopuolisen silmin. Puolisollasi ei luultavasti ole hajuakaan, millainen tunnemyrsky sisälläsi on. Tee se kanakeitto. Illalla odotat rauhassa, alkaako puolisosi pitsan tekoon ja jos ei, niin tartut puhelimeen ja kerrot tilaavasi pitsan. Kysyt maistuisiko hänellekkin. Tsemppiä. Kyllä kaikki vielä suttaantuu, perjantai on vasta nuori.

Vierailija
52/76 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ja näkemiin.

ap

Siis siitäkö tässä onkin kyse, että puolisosi yrittää kotrolloida syömisiäsi? Oletko hänen mielestään ylipainoinen? Oletko omasta mielestäsi? Eli tässä ei olekkaan kyse kanakeitosta ja pitsasta, vaan siitä, että puolisosi arvostelee, jos syöt useamman aterian päivässä? En kysy pottuillakseni, vaan yritän todella ymmärtää, mistä tässä sekavassa keississä on kyse.

Vierailija
53/76 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vaikuttaa siltä, että AP on vaan kyllästynyt olemaan se perheen kokki. Ilmeisesti puoliso on lupauksistaan huolimatta laistanut ruoan laitosta pidempään🤔

Vierailija
54/76 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava aggressioavautuminen... Tee sinä sitä kanakeittoasi tai ihan mitä vaan soppaa, turhaan täällä avaudut mokomasta sekopäisestä ongelmasta. On jollain "vaikeaa" 😁😁

Vierailija
55/76 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen sanonut tekeväni vaikka TexMexiä illalliseksi ja mies aloittaa tekemään pitsaa tuntia aikaisemmin, niin oletan, että syömme pitsaa ja lykkään TexMexin johonkin toiseen päivään vähän tuohtuneena.

Olisin yllättynyt, jos mieheni tarkoitti pitsan alkupalaksi ja olettaisi minun silti valmistavan 2. illallisen samalle illalle.

Olen siis kai epäluotettava kokki kuten sinun puolisosikin.

Vierailija
56/76 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi tää tieto tuli luettua ajoissa!

Meillä nimittäin on kans puliveivari tekemässä illalla pitsaa ja olin tekemässä itselle lounaaksi kanakeittoa, mutta en kyllä nyt uskalla.

Oisko parempi jos jättää ne kanat keitosta pois vai että ei tee ollenkaan keittoa? Esim. kanasalaatista oisko kokemusta?

Vierailija
57/76 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin AP:n puolisoa. Hänellä täytyy olla lehmän hermot.

Vierailija
58/76 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä visainen pähkinä.. Voisiko olla hyvä kompromissi jos puliososi mahdollisesti tekisikin kanapizzakeittoa? Sinne kanakeittoon vaan sekaan tomaattimurskat, pizzamausteet ja juustot. Ai että tulee hyvää ja kaikki on tyytyväisiä!

Vierailija
59/76 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi? Tekikö puoliso pitsan?

Vierailija
60/76 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa jotain fucken kanakeittoa perjantaipizzan sijaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän