***3-kuumeilijat*** Vko 48
Tsemppiä kaikille tulevaan viikkoon ja plussia monille, että saatais porukkaa Kotiloihin!! :)
AIHA Rv 14+3 (13+6)
Kommentit (66)
Väliaikatietoja:
Tein perjantaina roskishaamun eli apteekin omaan testiin ilmestyi testiajan jälkeen silmin nähtävä haamuviiva.
Tänä aamuna tein toisella testillä testin ja testiajan sisällä testiin ilmestyi hädin tuskin silmin nähtävä viiva. Kp on 38/31-34. Koskakohan se viiva vahvistuu ja ollaankohan tässä raskaana?
T: Ona yk3 ja kp 38/31-34
Onpa sinulla nyt kinkkinen tilanne! Jos testiin ilmestyy testiajan sisällä haamu, niin silloinhan pissassa on jonkin verran raskaushormonia... Olisiko mahdollista, että ovis olisi ollut tässä kierrossa myöhään? Minullahan oli viime kierrossa ovis vasta kp31 enkä sitä itse silloin edes ajoissa tajunnut. Ehkä raskautesi on hyvin alussa vasta ja sen vuoksi viivat niin heikkoja. Millä testillä muuten testasit tämän toisen haamun?
Eihän siinä kai muu auta kuin odotella ja testata taas uudelleen. Se epätietoisuudessa odottelu ei vaan ole mitään herkkua :(
Kärsivällisyyttä ja paljon plussasäteitä!
Flina (jolla ei näemmä ole tylsänä sunnuntaina muuta tekemistä kuin nettailla...)
lopetin pillerit viimme kuun lopulla joten vihreetä valoa näytetään kolmannelle.
mä oon 22v. ylä asteen jälkeen en menny kauppikseen vaikka sinne olisin päässy vaan aloin odottaa esikoista.
mies on 34v tläasteen jälkeen hän meni suoraan töihin.
lapset syntyi..
poika 5/02 kerhossa käy tällä hetkellä ma ja ke 9-12 ja tykkää käydä.
tyttö 11/05 juhlittiin hiljan 1v synttäreitä.
ollaan oltu yhes ja kihlois 5 vuotta ja ens kesänä naimisiin.
ei oo kertaakaan tärpänny ekasta kierrosta,meilläki raskauksia ollu jo 5.
joten ei pitäisi olla niin mukana toivomas koska 99% varmuudella ei vielä tällä kuulla tärppää.
silti sitä toivoo.
pitää toivoo ettei täti tuu kylään joulu aattona.
mies ei halua vielä 100% kolmatta vauvaa (sanonu et sit joskus)
mut ei oo kumminkaan selibaattiin ryhtyny vaan kovaa touhunnu mukana vällyjen alla. :)
eli ei oo kokonaan vastaankaan..
kuinkas monta lasta te haluat?
joinaki päivinä mulle riittäis 4 tai 5 mut pahoina päivinä nämä kaks saa riittää.
:)
Tein eilen Apteekin raskaustestillä plussatestin. Viiva ilmestyi 10 minuutissa ja oli selvästi kontrolliviivaa haaleampi, mutta selvä plussaviivaa kumminkin.
Oireita ei oikeastaan ole. Välillä hieman tuntuu ns. menkkajomotuksia, mutta sellaista oli aikaisemmissakin raskauksissa.
Jalat ovat tiukasti maassa, sillä minulla on kilpirauhanen leikattu pois ja luin jostain, että keskenmenoriski voisi olla normaalia suurempi. Olen kuitenkin erityisseurannassa ja levollisin mielin. Turha stressata, kun en itse voi tilanteelle mitään.
Plussaonnea!
Voi vitsi Ona, hurjasti onnea!! Kyllähän se nyt sitten aivan selvä plussa on...Ja älä turhaan stressaa sitä keskenmenoriskiä, ihan niinkuin itsekin sanoit hyvällä seurannalla ja tasapainoisella lääkityksellä sujuu raskaus ihan kuin mikä tahansa raskaus: )) Eihän kukaan voi koskaan tietää mitä tapahtuu.
Alkaa ilmeisesti joulukiireet painamaan kolmoskuumeilijoitakin, kun on vaihteeksi niin hiljaista.Olihan meitä kyllä aika monta, jotka täti yllätti ja nyt elellään alkukierron hiljaiseloa....eikä Flinankaan tarvitse enää tikutella, kun sai sen plussan: )
Veronpalautusrahat saapuivat tilille ja polttavat siellä kummasti, pakko varmaan lähteä joululahja ostoksille: ) Ei ainakaan säästöön voi yhtään jättää..Oma napa sitten; täti pakkasi jo kamansa ja vuotopäiviä oli taas hurjat 3kpl, aika helposti meni.Nyt pongaillaan ovista ja mieskin jo leikillään sanoi, että tuuletuspuuhia harrastetaan aamuin illoin;) taitaa vain laatu heiketä tuolla tahdilla.
-Happy kp4/26-28 yk3
Menin sitten lukemaan netistä kaikenlaisia tutkimuksia ja artikkeleita keskenmenoista. Nyt on mieli ihan maassa. Tuntuu, että on ihan epätodennäköistä että raskaus edes jatkuisi loppuun saakka, vaikka onhan se jo 2 kertaa onnistunut.
On tämä itsensä piinaaminen järjetöntä: ensin sitä yrittää tulla raskaaksi ja sitten kun se onnistuu, alkaa pelko siitä, että raskaus keskeytyy syystä tai toisesta. No, tulin nyt tänne valittamaan kun en tiennyt minne muuallekaan olisin kirjoittanut, en vielä uskalla Kotiloihinkaan siirtyä näin alkuvaiheessa.
Flina