Mitä syötte herkkuhimon yllättäessä? Rehellinen herkkuketju official
Mikä on teille se THE HERKKU? Suolainen tai makea. Nyt ei mietitä kiloja ja puntaria.
Minulle se on kaksi palaa Tobleronea ja kupillinen erittäin tummaa kahvia.
Kommentit (122)
Leipä juustolla, margariinilla, kurkulla ja kinkulla.
Minulla on paha leipäaddiktio ja välttelen leipää kuin ruttoa, joskus viikonloppuisin uskallan ostaa paistopisteeltä palan tai kaksi.
Olen täysin tosissani.
Jääkylmää maitoa, johon on murennettu näkkäriä/hapankorppuja ja lisätty joukkoon marjoja tai vaniljanmakuista prodejauhetta. Mun jokapäiväinen pahe.
Yleensä tekee mieli makeaa, joten karkkia. Missä Äx yleisin herkkuni :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talkkunajauhoja ja piimää.
Ei voi olla totta, olet varmaan 100 vuotias.
Talkkunajauho on ihan kaiken ikäisistä todellista herkkua piimän tai viilin kanssa, kun lisää vielä sokeria ja pakastemustikoita.
Fazerin sininen kokonaisin hasselpähkinöin. Vähintään puolikas isosta levystä kerralla.
Suklaata, suklaakeksit,mutakakkua tai irtikset
Suolaisista sipsit, makeista suklaa. Tosin näitä harvoin löytyy kaapista jemmasta. Kauppaan en lähde herkkuhimoissani.
Tän hetken lemppari on Ben & Jerry'sin Tony Cocolonely -jätski. Viimeksi tosin ostin Häagen-Dazs suklaa macaron-jätskiä, mikä sekin oli hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Tän hetken lemppari on Ben & Jerry'sin Tony Cocolonely -jätski. Viimeksi tosin ostin Häagen-Dazs suklaa macaron-jätskiä, mikä sekin oli hyvää.
Chocolonely* siis. Suklaata ei kookosta.
Fazer crunchy licorice patukka makealta puolelta ja suolaista Estrellan Cheddar & Sourcream sipsi. Toimii 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 palaa tobleronea 😂😂😂
Oikeasti, mitä helvettiä?
Ei vaan taivasta. Asutaan ulkomaalaisen miehen kanssa Sveitsissä ja herkutellaan aina noin kahdella palalla Tobleronea ja tummaa kahvia.
<<<Asun Suomessa Helsinki. Ostelut iltaan ulkolaisia mansikoita makean nälkään,kun inhoan pakaste mansikoita.Mitän herkuja kotini ei löydy kun olen pässyt irti sokeri koukusta.Vierailekan ei hankita herkuja ja kylässä sanotan kahvipöydässä EI KIITOS! Muuten retkahdan ja alan taas ahmia kaike muta kuin ruokaa ja se tietä kiloja lisää.Terv.normalipainoinen vain kun en yhtäkän tuotetta juomaa suuhuni laita missä on sokeria.
Verilätyt mansikkahillolla ja jätskivene
Joku maitosuklaa missä on merisuolaa. Esimerkiksi se Tonys sea salt & caramel.
"Turkkilaista" jugurttia ja siihen mausteeksi mansikkahilloa. Mahdollisimman halpoja. Iso mukillinen meni juuri.
Vierailija kirjoitti:
Jääkylmää maitoa, johon on murennettu näkkäriä/hapankorppuja ja lisätty joukkoon marjoja tai vaniljanmakuista prodejauhetta. Mun jokapäiväinen pahe.
"Viiniä kuitenkin lipität."
Vierailija kirjoitti:
Lasten vanukkaat.
Klassikko valinta 🤝
Suolaisista pizza tai täytetty patonki, makeista sokerilitkusmoothie ja suklaacrispit.