Mitä syötte herkkuhimon yllättäessä? Rehellinen herkkuketju official
Mikä on teille se THE HERKKU? Suolainen tai makea. Nyt ei mietitä kiloja ja puntaria.
Minulle se on kaksi palaa Tobleronea ja kupillinen erittäin tummaa kahvia.
Kommentit (122)
Käyn yön pimeydessä kylmiössä klähmimässä mumman 75-vuotispäiville tarkoitettua mangohyyde-kaakkua.
Äkillinen tarve herkuttelulle tapahtuu lähes aina kotona illalla enkä viitsi sen takia kauppaan vaivautua. Eli sen mukaan mennään mitä kotona on... toki olen saattanut jollain tasolla jo edellisen kaupassakäynnin yhteydessä varautua.
En välitä makeasta, minä himoitsen rasvaa ja suolaa. Jos on sipsejä kaapissa, saatan avata pussin. Popcornia voi myös tehdä, viitseliäämpänä hetkenä voin paistaa pakastepizzan tai pakastekarjalanpiirakoita, tehdä täytetyn leivän, nakkisämpylän, hampurilaisen tai salaatin. Yhtä ykköstä on vaikeaa sanoa, mutta ehkä hyvä salaatti tai joku kiva täytetty patonki se voisi olla. Jos nuo ei ole riittävän sikailua niin sitten sipsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"ei mietitä kiloja ja puntaria"
"2 palaa tobleronea"
Ei millään pahalla, mutta tyrskistä tälle
M32
No mikä sun oma himoherkku on, suolaista ja makeaa??? Vai onko vaan tarkoitus päästä vttuilemaan täällä?
No jos oikein vallattomaksi yllyn enkä välitä kiloista ja puntareista, niin kyllähän se pala fazerin sinistä sitten on.
Mulla on aina mehujäitä. Kesällä ostin useamman paketin niitä sellaisia mehujääpötköjä, jotka pakastetaan itse. Niitä on vieläkin joku 15 jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi palaa tobleronea ja vegemakkaraa, ei saatana mitä vastauksia 🤮😂
Ei se vegemakkara tarkoita mitään sievistelyä. Yhtä raskasta tavaraa kuin lihaversionsakin- ja paketti yleensä menee kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi palaa tobleronea ja vegemakkaraa, ei saatana mitä vastauksia 🤮😂
Erikseen kiitos ja makkaran jätän syömättä, mutta jokaisella on eri mieltymykset ja määrät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"2 palaa tobleronea"
M32
No mikä sun oma himoherkku on, suolaista ja makeaa??? Vai onko vaan tarkoitus päästä vttuilemaan täällä?
No jos oikein vallattomaksi yllyn enkä välitä kiloista ja puntareista, niin kyllähän se pala fazerin sinistä sitten on.
Kiitos. Palan koko jäänee lukijan arvioitavaksi. Tuskin se pienin ruutu kuitenkaan...
Makean himoon ahmin Rainbow Cookies pikkuleipiä jossa runsaasti maitosuklaata ja tummaa suklaata :)
-A.H.Matti
Vierailija kirjoitti:
"2 palaa tobleronea"
M32
Jotain vanhuksia ja anorektisia vegaanipellejä vastailemassa.
2 palaa tobleronea 😂😂😂
Oikeasti, mitä helvettiä?
Kaapista syön haribon mansikkanauhoja ja turkinpippureita. Todellinen himo mulla on nyt berliininmunkkeihin eli piispanmunkkeihin eli piispiksiin. Ne on lidlistä vegaanisia. Pongasin tämän vasta viime viikolla. Kiloja siis luvassa.
Popcorn tai porkkanaa dipillä. Jos olen kauppojen lähellä niin suklaa tai pillimehu lähtee joskus mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"2 palaa tobleronea"
M32
Jotain vanhuksia ja anorektisia vegaanipellejä vastailemassa.
Yhdelle ei riitä useampi kerroshampparikaan, kun taas toinen saattaa tuntea suurta häpeää yhdestä pienestä palasta tummaa suklaata. Näin me ollaan erilaisia. Onhan jotkut mukavia ja jotkut hyvin ilkeitä ja inhottavia.
Jäätelöä tietysti ja mitä muuta makeaa saattaa kaapissa olla. Oikeaa ruokaa on ihana itsetehty lohikeitto pinaatilla höystettynä.
Jos ei ole mitään hyväskää, niin mansikkahilloa tai hunajaa lusikalla niin kauan, että helpottaa.. 😂
Tumma suklaahan on vain terveellistä, kohtuudella nautittuna.
Vierailija kirjoitti:
2 palaa tobleronea 😂😂😂
Oikeasti, mitä helvettiä?
Ei vaan taivasta. Asutaan ulkomaalaisen miehen kanssa Sveitsissä ja herkutellaan aina noin kahdella palalla Tobleronea ja tummaa kahvia.
Suklaalevy, marabuu-daim tai fazerin toffee rokantti. Perus-taffelit dipillä. Jos jäi nälkä niin vähän jäätelöä. Energiäjuoma tai pepsimax(2-3kpl) kyytipojaksi.
Suklaata tai juustokakkua. Säästän herkut viikonloppuun.