Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syötte herkkuhimon yllättäessä? Rehellinen herkkuketju official

Vierailija
30.03.2023 |

Mikä on teille se THE HERKKU? Suolainen tai makea. Nyt ei mietitä kiloja ja puntaria.

Minulle se on kaksi palaa Tobleronea ja kupillinen erittäin tummaa kahvia.

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetki sitten nautin pashaa.

Tirsk!

-Fingerpori

Vierailija
102/122 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää mitään jos persut ja kokoomus menevät hallitukseen.

t. vähävarainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tortilloja.

Millä täytteillä?

Vierailija
104/122 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen. Herkuttelun laadukkaalla tummalla belgialaisella suklaalla, puolitan palan akateemisen aviomieheni kanssa. Juomme myös lasilliset laadukasta punaviiniä (akateemisten valmistamaa)

Vierailija
105/122 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin pasharahka

Vierailija
106/122 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät voileivät joissa paljon juustoa.

Vierailija
107/122 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaata, suklaakeksit,mutakakkua tai irtikset

Kiva teidän irtokarkkihimoissa mennä laarille kun joku muksu on rähmäisillä käpälillään koskenut mässyihin ja narkkarit huumesormillaan kärminyt samoja mässyjä. Oksennus! En koskaan syö irtomakeisia.

Vierailija
108/122 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 palaa Tobleronea?!

Eihän tuosta tule kuin vihaiseksi..

Itselläni se on Fazerin Domino suklaalevy ja koska makeaa seuraa aina suolaisen himo, Lidlin paprikasipsejä (niitä jotka ovat putkilossa).

Tämä vaatii muuten kikkailua ,koska lempisuklaatani ei myydä Lidlissä.

Joskus en jaksa ja otan sitä Lidln keksisuklaata.

Kaiken tämän huudon alas Pepsi Maxilla.

Et ole koskaan kuullut itsehillinnästä? En vain pysty syömään enempää makeaa ja kaksi pientä palaa Tobleronea riittää hyvin.

Vierailija
109/122 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun oikein tekee mieli herkutella, niin syömme viulistimieheni kanssa kaksi saksanpähkinää ja kuuntelemme samalla Wienin filharmonikkojen konserttia. Asumme täällä Etelä-Ranskassa Nizzassa, ikkunastamme avautuu näkymä Välimerelle.

Asun Vaajakoskella. Mies on virkaheitto bussikuski. Nautitaan Xtra suklaata ja Xtra lithhg Colaa. Ja paljon. Mies ottaa myös kiljua mistä kärsin. Aina on vessan lattialla pönttö putputtamassa. Ikkunasta näkyy naapurin käytöstä poistettu sikala

. Haju om jäänyt. Tosi tv katsellaan.

Asun Keravalla. Mies on opettaja ja minä siivooja. Nautitaan erikseen After Eightissstä ja vihreästä Mehukatista. Ja paljon. Mies ei halua vaihtaa katin väriä vaan on pakko olla vihreää. Kerran mies joi kanssani ison pullon Muumilimsaa mutta pian kaapista etsittiin tuttu Mehukatti. Minä kärsin kun kilpailen katin kanssa mieheni huomiosta. Ikkunasta näkyy pitseria ja huomenna on pitsaperjantai.

Vierailija
110/122 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hulluna kakkuihin ja vanukkaisiin. Mutakakku, vaniljavanukkaat, suklaamannavanukas, geishasuklaa ja Mars-jäätelöt ovat parasta herkkua😋

Vierailija
111/122 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kauppaan pääse, niin makeanhimoon syön mukisuklaakakkua tai keksiä. Ostan kahvikekseiksi digestivejä, suklaahippukeksejä tai suklaakuorrutekeksejä. Digestivejä syön ehkä kaksi, noita suklaakeksejä yhden. Saan makeanhimon tyydytettyä aika pienellä määrällä ja varsinkin suklaa tyydyttää pienillä kerta-annoksilla. Jos jaksan leipoa, niin teen pannukakkua tai mutakakkua. Pannukakkua pystyn taas vetämään isompia määriä jostain syystä. Se ei kai ole yhtä tuhtia.

Suolaiset herkut ovat turmioni. Jos ei kotoa pääse kauppaan, niin teen mikropoppareita tai lämpimiä leipiä joko mikrossa (kun laiskottaa) tai uunissa. Niihin löytyy aina täytteitä. Parasta on ihan sellainen perus ketsuppi, meetwursti/kinkku ja ananas. Päälle juustoviipaleita ja pizzamaustetta sekä valkosipulijauhetta. Leipänä mitä tahansa pehmeästä sekaleivästä ruispaloihin. Ruisleipä-meetwursti on jostain syystä se paras kombo.

Jos kaupasta ihan vasiten ostan herkkuja, niin se on sipsipussi ja tölkillinen colaa. Jos makeaa tekee mieli, niin hasselpähkinärouhesuklaata, tummaa suklaata tai pullavan sitä perus pulla"limppua". Pullaa pystyn syömään yhtä paljon mitä sipsejäkin jos en rajoita itseäni, mutta suklaat kestää kauemmin. Sellainen 200g levy kestää viikon. Syön siitä kerralla ehkä 2-4 palaa.

Vierailija
112/122 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutakakku ja vaniljakastike!

Syön vaivatta yksin kaupan pienen mutakakun.

Jos en pääse kauppaan,teen mikrobrownien

Vierailija
113/122 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaisista ananas homejuusto pizza pepsi maxilla ja makeista hattara ja lindtin 90% tummasuklaa.

Vierailija
114/122 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääpalat! Irtokarkit menee myös hyvin alas, niihin on monesti himo.

Vierailija
115/122 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin punainen + Pollo Americana Kotipizzasta

Vierailija
116/122 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin Auringonpaiste mango-valkosuklaa kakkurulla.

Vierailija
117/122 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokeritonta suklaata

Vierailija
118/122 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön yhtä vaille paketin dominokeksejä. Syystä että jos syön sen viimeisen niin tulee jo huono olo.

Vierailija
119/122 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermainen täytekakku on parasta tai sitten joku itsetehty hedelmä/marjarahka😋

Vierailija
120/122 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tortilloja.

Millä täytteillä?

Olen eri mutta todellakin paras herkku, tortillat tehdään itse eikä kaupasta oteta kumilättyjä. Salsa ja guacamole tehdään itse. Lisäksi paistettua paprikaa, papupataa mustapavuista ja hieman salaattia.

Olin tulossa ehtottamaan naurista, tomaattia ja pikkueväs-ruisleipää mutta kyllä tuo tortilla kilpailee ruisleivän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä