Mitä syötte herkkuhimon yllättäessä? Rehellinen herkkuketju official
Mikä on teille se THE HERKKU? Suolainen tai makea. Nyt ei mietitä kiloja ja puntaria.
Minulle se on kaksi palaa Tobleronea ja kupillinen erittäin tummaa kahvia.
Kommentit (122)
En enää mitään jos persut ja kokoomus menevät hallitukseen.
t. vähävarainen
Vierailija kirjoitti:
Tortilloja.
Millä täytteillä?
Olen akateeminen. Herkuttelun laadukkaalla tummalla belgialaisella suklaalla, puolitan palan akateemisen aviomieheni kanssa. Juomme myös lasilliset laadukasta punaviiniä (akateemisten valmistamaa)
Lämpimät voileivät joissa paljon juustoa.
Vierailija kirjoitti:
Suklaata, suklaakeksit,mutakakkua tai irtikset
Kiva teidän irtokarkkihimoissa mennä laarille kun joku muksu on rähmäisillä käpälillään koskenut mässyihin ja narkkarit huumesormillaan kärminyt samoja mässyjä. Oksennus! En koskaan syö irtomakeisia.
Vierailija kirjoitti:
2 palaa Tobleronea?!
Eihän tuosta tule kuin vihaiseksi..
Itselläni se on Fazerin Domino suklaalevy ja koska makeaa seuraa aina suolaisen himo, Lidlin paprikasipsejä (niitä jotka ovat putkilossa).
Tämä vaatii muuten kikkailua ,koska lempisuklaatani ei myydä Lidlissä.
Joskus en jaksa ja otan sitä Lidln keksisuklaata.
Kaiken tämän huudon alas Pepsi Maxilla.
Et ole koskaan kuullut itsehillinnästä? En vain pysty syömään enempää makeaa ja kaksi pientä palaa Tobleronea riittää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun oikein tekee mieli herkutella, niin syömme viulistimieheni kanssa kaksi saksanpähkinää ja kuuntelemme samalla Wienin filharmonikkojen konserttia. Asumme täällä Etelä-Ranskassa Nizzassa, ikkunastamme avautuu näkymä Välimerelle.
Asun Vaajakoskella. Mies on virkaheitto bussikuski. Nautitaan Xtra suklaata ja Xtra lithhg Colaa. Ja paljon. Mies ottaa myös kiljua mistä kärsin. Aina on vessan lattialla pönttö putputtamassa. Ikkunasta näkyy naapurin käytöstä poistettu sikala
. Haju om jäänyt. Tosi tv katsellaan.
Asun Keravalla. Mies on opettaja ja minä siivooja. Nautitaan erikseen After Eightissstä ja vihreästä Mehukatista. Ja paljon. Mies ei halua vaihtaa katin väriä vaan on pakko olla vihreää. Kerran mies joi kanssani ison pullon Muumilimsaa mutta pian kaapista etsittiin tuttu Mehukatti. Minä kärsin kun kilpailen katin kanssa mieheni huomiosta. Ikkunasta näkyy pitseria ja huomenna on pitsaperjantai.
Olen hulluna kakkuihin ja vanukkaisiin. Mutakakku, vaniljavanukkaat, suklaamannavanukas, geishasuklaa ja Mars-jäätelöt ovat parasta herkkua😋
Jos ei kauppaan pääse, niin makeanhimoon syön mukisuklaakakkua tai keksiä. Ostan kahvikekseiksi digestivejä, suklaahippukeksejä tai suklaakuorrutekeksejä. Digestivejä syön ehkä kaksi, noita suklaakeksejä yhden. Saan makeanhimon tyydytettyä aika pienellä määrällä ja varsinkin suklaa tyydyttää pienillä kerta-annoksilla. Jos jaksan leipoa, niin teen pannukakkua tai mutakakkua. Pannukakkua pystyn taas vetämään isompia määriä jostain syystä. Se ei kai ole yhtä tuhtia.
Suolaiset herkut ovat turmioni. Jos ei kotoa pääse kauppaan, niin teen mikropoppareita tai lämpimiä leipiä joko mikrossa (kun laiskottaa) tai uunissa. Niihin löytyy aina täytteitä. Parasta on ihan sellainen perus ketsuppi, meetwursti/kinkku ja ananas. Päälle juustoviipaleita ja pizzamaustetta sekä valkosipulijauhetta. Leipänä mitä tahansa pehmeästä sekaleivästä ruispaloihin. Ruisleipä-meetwursti on jostain syystä se paras kombo.
Jos kaupasta ihan vasiten ostan herkkuja, niin se on sipsipussi ja tölkillinen colaa. Jos makeaa tekee mieli, niin hasselpähkinärouhesuklaata, tummaa suklaata tai pullavan sitä perus pulla"limppua". Pullaa pystyn syömään yhtä paljon mitä sipsejäkin jos en rajoita itseäni, mutta suklaat kestää kauemmin. Sellainen 200g levy kestää viikon. Syön siitä kerralla ehkä 2-4 palaa.
Mutakakku ja vaniljakastike!
Syön vaivatta yksin kaupan pienen mutakakun.
Jos en pääse kauppaan,teen mikrobrownien
Suolaisista ananas homejuusto pizza pepsi maxilla ja makeista hattara ja lindtin 90% tummasuklaa.
Jääpalat! Irtokarkit menee myös hyvin alas, niihin on monesti himo.
Fazerin punainen + Pollo Americana Kotipizzasta
Fazerin Auringonpaiste mango-valkosuklaa kakkurulla.
Syön yhtä vaille paketin dominokeksejä. Syystä että jos syön sen viimeisen niin tulee jo huono olo.
Kermainen täytekakku on parasta tai sitten joku itsetehty hedelmä/marjarahka😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tortilloja.
Millä täytteillä?
Olen eri mutta todellakin paras herkku, tortillat tehdään itse eikä kaupasta oteta kumilättyjä. Salsa ja guacamole tehdään itse. Lisäksi paistettua paprikaa, papupataa mustapavuista ja hieman salaattia.
Olin tulossa ehtottamaan naurista, tomaattia ja pikkueväs-ruisleipää mutta kyllä tuo tortilla kilpailee ruisleivän kanssa.
Tirsk!
-Fingerpori