Mitä syötte herkkuhimon yllättäessä? Rehellinen herkkuketju official
Mikä on teille se THE HERKKU? Suolainen tai makea. Nyt ei mietitä kiloja ja puntaria.
Minulle se on kaksi palaa Tobleronea ja kupillinen erittäin tummaa kahvia.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole mitään hyväskää, niin mansikkahilloa tai hunajaa lusikalla niin kauan, että helpottaa.. 😂
Hunaja on hyvää ja terveellistä makeaa. Hunajaa saa nykyään sellaisesta pullosta jonka korkin kun aukaisee nostaa kohti suutaan ja puristaa, ja kasvain suu on täynnä hunajaa ahhaaah!
Vierailija kirjoitti:
Talkkunajauhoja ja piimää.
Ei voi olla totta, olet varmaan 100 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
"ei mietitä kiloja ja puntaria"
"2 palaa tobleronea"
Ei millään pahalla, mutta tyrskistä tälle
M32
Sinulla se ongelma on ja paha ongelma onkin, kun puutut muiden herkutteluun. Kerrohan mitä ja paljonko syöt?? Yllätän sinut kertomalla, että herkuttelen syömällä tomaatteja ja en ole vanhus enkä syömishäiriöinen, en vain pidä sokerisista karkeista ja sipseistä.
Mikä tahansa makea menee mulla.
Karkit, suklaa, lakritsi, salmiakki, berliininmunkki, kakku, leivokset, Pulla,.. mikä vaan makea. Ja paljon kerralla.
Mutta kun himoitsen myös pizzaa, sipsejä ja hampurilaisia.. eikä mikään 1 hamppari vaan 2-3.
Tosin makeaa tekee useimmin mieli.
Vierailija kirjoitti:
2 palaa tobleronea 😂😂😂
Oikeasti, mitä helvettiä?
No mä tajuan tän oikein hyvin! Suklaa on mun suurinta herkkua, mutta en pysty syömään makeaa kuin ihan pienen määrän kerralla, ennätys on varmaan 4 palaa suklaata! Mutta syön sitten sitäkin useammin, vaikkakin määrät on aina pieniä.
Laatikko lonkeroo ja pari nakkia, röyh. Nam.
No, ne lasten vanukkaan tietenkin!
Olen jäänyt koukkuun mangososeeseen, siihen voi toki sekoittaa pakasteesta marjoja, jos malttaa odosttaa niiden sulamista.
Sellainenkin vauvanruokapurkillinen siis kerralla. Tai sitä saa myös noin puolen litran tölkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 palaa tobleronea 😂😂😂
No mä tajuan tän oikein hyvin! Suklaa on mun suurinta herkkua, mutta en pysty syömään makeaa kuin ihan pienen määrän kerralla, ennätys on varmaan 4 palaa suklaata! Mutta syön sitten sitäkin useammin, vaikkakin määrät on aina pieniä.
Tämä juurikin.
Vierailija kirjoitti:
No, ne lasten vanukkaan tietenkin!
Oletko lasten isä?
No, jos en löhde kauppaan, niin leipä..- voin kiskoa sitä mielinmäärin jos kaupassa niin varmaan laku tai sipsit riippuu mitä tekee mieli ja jos ei mitään herkkua ole saatavilla, niin olen monesti tehnyt itse toffeet mkean nälkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 palaa tobleronea 😂😂😂
Ei vaan taivasta. Asutaan ulkomaalaisen miehen kanssa Sveitsissä ja herkutellaan aina noin kahdella palalla Tobleronea ja tummaa kahvia.
Kysyikö joku miehestäsi tai asumisestasi? Mitä ihmettä sönkötät?
Kun kotona ei ole ollut viime aikoina muuta, on mennyt jopa tummaa siirappia, jota valutan ruokalusikkaan ja syön lusikasta.
Pienen palan laadukasta belgialaista suklaata.
Olemme akateeminen perhe.
Joskus kun oikein tekee mieli herkutella, niin syömme viulistimieheni kanssa kaksi saksanpähkinää ja kuuntelemme samalla Wienin filharmonikkojen konserttia. Asumme täällä Etelä-Ranskassa Nizzassa, ikkunastamme avautuu näkymä Välimerelle.
Jäätelöä. Se ainoa paheeni. Jos minulla on pakasteessa jäätelöä, en voi vastustaa kiusausta useinkaan. Paha, paha juttu ja pitää syödä illalla ennen nukkumaanmenoa. Toisaalta se voi auttaa unensaantiin, sillä nukun hyvin kun kaloreita nauttinut ennen unta.
Pitserian pitsa paaaaaaaljon juustoa.