Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä tätä auringon kirkkautta

Vierailija
30.03.2023 |

Tämä on ihan liikaa, tajunta räjähtää.
Tahdon takaisin pimeän hämärään.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂🤣🤣😅😅

Hullu saa olla, muttei tyhmä! 🤪

Vierailija
62/71 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, pelkään että migreeni iskee. Mutta onhan tuo nyt poikkeavan kirkasta, aurinko paistaa alhaalta ja lumi hohkaa kirkasta silmiin. Hirveää. Pitää olla sälekaihtimetkin kiinni kotona. Kesällä ei ole näin kirkasta vaikka aurinko läksättää ja helteet kurittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaapa miltä tuntuu kärsiä vielä silmätulehduksesta samaan aikaan kun kevätaurinko porottaa matalalta 😡

Vierailija
64/71 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mut tähän on IHANAA!! Koska minäkin nautin niin kaikkien muidenkin kuuluu!! Minämininäminä eikä kukaan muu 😄😄😄

Vierailija
65/71 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtäkkinen valon lisääntyminen on monelle kova paikka. Ennenkuin elimistö tottuu. Tsemppiä meille!

Mikä yhtä-äkkinen? Kolmen kuukauden ajan pikkuhiljaa kivasti lisääntynyt. Vielä kun lämmötkin lisääntyis.

Vierailija
66/71 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, pelkään että migreeni iskee. Mutta onhan tuo nyt poikkeavan kirkasta, aurinko paistaa alhaalta ja lumi hohkaa kirkasta silmiin. Hirveää. Pitää olla sälekaihtimetkin kiinni kotona. Kesällä ei ole näin kirkasta vaikka aurinko läksättää ja helteet kurittaa. 

Käy optikolla hakemassa sellaiset silmälasit jotka suodattavat kirkkautta mutta ne kyllä vähän maksavat niin ettei niitä ihan ilmatteeksi saa. Minulla ne maksoivat melkein 1000 euroa eikä tule päänsärkyjä. Silmäaselmalta sain sellaiset huippu lasit kahdetkin kamppanja aikana. Ne sai maksaa osamaksulla vuodessa korottomasti. Oikein laadukkaiden näyttäpääte lasien ja omien vahvuuksien aurinkolasien jälkeen minulla ei ole koskaan sen jälkeen tullut päänsärkyä. Se kyllä vähän maksaa mutta kuka nyt ei haluaisi näköönsä satsata. 

Vierailija
67/71 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valo on jo tullut takaisin -ja kyllä ne ihanat helteetkin sieltä vieltä tulevat.

Ilmastointilaitteenhan kaikki ovat jo hankkineet vähintään sitä makuuhuonetta viilentämään -tyhmäähän se olisi kärsiä vuodesta toiseen kuumasta makkarista. Eikö niin?

Vierailija
68/71 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun aurinko taas paistaa niin voi latailla vaikka puhelinta aurinkopaneelilla. Vaikka eihän tuo sähkökään enää paljoa maksa mutta säästöä se on pienikin säästö.

Vierailija
69/71 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhot edessä.

Vierailija
70/71 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että olisi marraskuu 🥱