¤¤¤HAAVEILIJAT VIIKKOON 48¤¤¤
Huomenta kaikille!
Uusi viikko, uudet kujeet. Viime viikolla meillä oli ihan kivan kokonen tuo meidän pinkkakin ja saatiin yks uusi jäsen! :)
Tätiä ei näy täällä. Nyt 3 päivää myöhässä. Eihän tuo kyllä vielä mitään tarkoita. Nyt kyllä ei oo vielä ees ollu mitään pre-menkat vuotojakaan tms. En ala kyllä testaileen tai mitään. Ainakaan ennen kun menkat ovat vähintään viikon myöhässä ja varmasti alkavat ennen sitä.
Tulkaas kirjotteleen kuulumiset!
Kommentit (66)
Tuli oltua eilen vähän viihteellä...voi helkkari, et on nuppi kipeä..Millonkahan sitä oppii? Mäkin normaalisti juon tosi harvoin ja sillonkin suht vähän. Eilen karkas sit mopo vähän käsistä. :) Onneksi mies oli lätkäporukan pikkujouluissa, et sekin korisee henkitoreissaan ja valittelee huonoa oloaan.. :) Mites muiden sunnuntai?
Tulin juuri tovi sitten töistä ja nyt ensin stekkasin mailit ym viestit ja sitten taidan laittaa jotain välipalaa.. Vaikka söinkin töissä ennenkuin lähdin, mutta kävelin kotiin ja nyt on nälkä.. Viideksi pitää mennä kokoamaan piparikuusia..
KP
Milennalle onnittelut miehen pään kääntämisestä! Mukavaa, että joku meistä edes saa miehen käännytettyä :) Ja onnea yritykseen!
Mulla on taas viikonloppu mennyt vaan nukkuessa! En ymmärrä miten voi väsyttää näin paljon, eilenkin menin kymmeneltä illalla nukkumaan ja nukuin tänään kahteentoista asti!? Valvoin kyllä yöllä tunnin verran kun heräsin, mutta silti! Mulla on varmaan joku syysmasennus, kun aina vois vaan nukkua. Toivottavasti satais pian lumet niin ois ees vähän valoisampaa, vaikka ei taida paljon olla toivoa. Just kattelin ens viikon säätiedotusta niin koko viikoks vaan lupas vesisadetta ja lämmintä muutaman asteen :/
Sera-82:
Voi harmi, kun mies meni tuolleensa muuttamaan mieltään :( Mutta jospa saisit sen vielä uudelleen harkitsemaan. Tsemppiä!
Kinttunen:
Voimia krapulan voittamiseen ;)
Nyt yritän mennä tekemään jotain hyödyllistä ettei ihan hukkan menis tää viikonloppu.
Terve Tansem! Täällä sitä toivutaan.. :) Ollaan menossa krapulapäiväleffaan kattoon Tenacious D:tä. Se on se Jack Blackin uus leffa. GALLUPPI: Paras katsomanne elokuva +lempinäyttelijät!
Mulla on Paluu Tulevaisuuteen ja Monsterit Oy. Lempinäyttelijä Jim Carrey :)
Otin just miehen kans vauvantekopuuhat puheeksi ja se (OHOHOH!) jopa tajusi jotakin!! :)
Palailen sit illalla!
Nyt on piparikuuset koottu ja laitettu kuivumaan, jotta huomenna saadaan pakattua ne..
Nilkka on taas kipeä ja huomenna olisi todella paljon tekemistä.. Nukuin tuossa iltapäivällä puolen tunnin päiväunet, johan sai poveria..
KP
Onnea Milenna!! Toivottavasti pääset pian jännäämään.. Mä ainakin olen iloinen sun puolesta..
KP