Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤HAAVEILIJAT VIIKKOON 48¤¤¤

27.11.2006 |

Huomenta kaikille!

Uusi viikko, uudet kujeet. Viime viikolla meillä oli ihan kivan kokonen tuo meidän pinkkakin ja saatiin yks uusi jäsen! :)

Tätiä ei näy täällä. Nyt 3 päivää myöhässä. Eihän tuo kyllä vielä mitään tarkoita. Nyt kyllä ei oo vielä ees ollu mitään pre-menkat vuotojakaan tms. En ala kyllä testaileen tai mitään. Ainakaan ennen kun menkat ovat vähintään viikon myöhässä ja varmasti alkavat ennen sitä.

Tulkaas kirjotteleen kuulumiset!

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun on pino kasvanut näin paljon ja moni on käynyt kirjottelemassa :) Välillä kun oli niin hiljasta et tuntui että me kirjoteltiin Milennan kaa vaan kahestaan. Minnekähän se Snowflake on hävinnyt? Se kyllä oli mun mielestä muuttamassa uuteen kotiin, mutta eikös siitä oo jo kulunut pitkä aika.

Nyt en mee enää töihin kun vasta tammikuun lopussa, onpintotuen tulorajat tuli vastaan :/ Kouluukaan ei oo enää kovin paljon jälellä, pari tenttiä vaan. Kun vaan sais luettua niihin...Ihanaa että tulee pitkä joululoma, saa hyvällä omalla tunnolla olla tekemättä mitään :)

Pohjankruunulle toivottelen tervetuloa, kun en viimeksi tainnut muistaa :) Hauska saada lisää porukkaa mukaan niin saadaan pinoon vipinää. Mun vauvakuume alkoi jo aikoja sitten, meillä oli silloin molemmilla miehen kaa vauvakuume, ja sit minä tulinkin raskaaksi, mutta valitettavasti sain keskenmenon ja sen jälkeen on mulla ollu koko ajan vauvakuume, mutta mieheltä se jossain vaiheessa hävis, eikä oo sen jälkeen vauvaa yritetty saaha :(

Lappanen:

Muuttasitteko sitten ihan pitkäksi aikaa toiselle puolen suomea vai olisko se miehesi työ vain lyhytaikainen siellä? Mä en oo ikinä muuttanut kotoa kovin kauas, vois olla aika jännä kokeilla asua jossain ihan muualla päin suomea kuin täällä missä oon koko elämäni asunu.

Joanna-74:

Tsemppiä miehen työmatkan ajaksi, ja toivottavasti pysytte kaikki terveenä!

-Isla-:

Ei pillereitten lopettamisen jälkeen menkkoja tartte oottaa ennen yrityksen alottamista, jotkut lääkärit suosittelee sitä vaan sen takia et sit on helpompi laskea milloin raskaus on alkanut. Mut jostain oon itse asiassa kuullu et saattas olla jopa helpompi raskautua heti pillereitten lopettamisen jälkeen, mutta en tiiä yhtään pitääkö paikkaansa.

Galluppiin: Mun vauvakuumeilu näkyy oikeestaan vaan täällä vauvalehden sivuilla roikkumisena. En hirveesti haluu kenellekään tutuille paljastaa et mulla on vauvakuume. Tietysti kaikki lehdissä olevat jutut jotka liittyy vauvoihin kiinnostaa ja tykkään lukea kaiken maailman lelulehtisiä mitä varsinkin nyt joulun aikaan tulee joka päivä postissa, mielessäni mietin mitä leluja ostaisin jos meillä ois lapsia :)

Kiharapää:

Kovasti voimia lähettelen sulle! Usko vaan kyllä se sullekin vielä oikea mies löytyy, eikä varmasti mee kolmeakymmentä vuotta, eihän sitä tiiä vaikka jo ens viikolla semmonen tulis vastaan :) Yritähän jaksella.

Milenna:

Mulla on sama homma tuon nukkumisen kaa, kun mies on yövuorossa mulla on aina keittiössä valot, koska jos ois ihan pimeetä mun mielikuvitus keksis vaikka mitä mörköjä, enkä uskaltais nukkuu koko yönä...

Kinttunen:

Toivottavasti saatte sovittu miehen kaa. Meilläkin lähtee monesti jostian ihan pikkuasiasta riita liikkeelle, varsinkin jos toinen tai molemmat on väsyneitä tai muutenkin jo joku asia ärsyttää :( Mulla ei kyllä ollut siinä apttekin omassa testissä minkäänlaista viivan paikkaa, vaikka kuinka kääntelin ja katoin sitä loisteputkilampun läpi eri tavoin...Voihan se tietty olla että joissain testeissä se viivan paikka näkyy helpommin, vaikka ois ihan sama valmistaja. Menkkoja on kyllä tosi inhottava odotella, jos tietää niitten kuitenkin olevan tulossa. Lähettelen mielelläni tän tädin sinne sun luo seuraavaksi, jos tahot :)

Nyt pitää lähteä kahvin keittoon, mieskin tulee ihan pian töistä.

Vierailija
22/66 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansem: Ihan oikeesti jätät valot,kun mies on yövuorossa? Luulin olevani ainoo näin sekopäinen (olemattomien) pelkojeni kans:) Mukava kuulla, etten nyt ihan ainut kuitenkaan..

Kinttunen: Meillä kans tulee joskus riitaa ihan kummallisista jutuista..Yleensä mie oon se, joka pahemmin suuttuu, mut lepyn kyl nopeesti..useimmiten..Ja mies ei ees tajua mistä oon suuttunu, tai että riidellään..Miun tollo..:)kaikella rakkaudella tietty..

Toivotaan että saatte sovittuu riitanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Milenna, ihan oikeesti jätän valot palamaan kun mies on yövuorossa :) Mieskin aina nauraa mulle, että ei voi olla totta et joku pelkää pimeetä tolleensa, aikuinen ihminen :)

Mulla toi valojen päälle jättäminen alkoi kun katoin kauhuelokuvia joskus pari vuotta sitten (ring yms.) ja oikeestaan jo kotona asuessa jouduin laittamaan valot päälle loppu yöksi jos näin painajaisia.

Luulen et noi mun pelot johtuu siitä että oon kahtonu liian pienenä jo pelottavia (k15 ja k18) elokuvia ja tv-sarjoja telkkarista. Ei sillon 90-luvun alussa ollu telkkariohjelmissa mitään k15 kieltoja, ja mä katoin niitä jo varmaan alle kymmenen vuotiaana. Nykyisin yritän olla kattomatta noita kauhuelokuvia, koska yleensä nään heti painajaisia jos kattelen semmosia ohjelmia.

Vierailija
24/66 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenna ja Tansem: Ihana kuulla, että muutkin pelkää pimeää. Mun ei tarvi jättää valoja päälle, mutta kaapin ovien on oltava kiinni öisin, muuten ne möröt hyökkää sieltä, ja kaikkien raajojen on oltava sängyn sisällä, ei saa roikkua laitojen yli, ettei kukaan nappaa sängyn alta. Ihan järjettömiä pelkoja, kun ihan hyvin tiedän ettei niin tuu käymään, mutta joskus kun on yrittänyt ihan vaan totutukseksi jättää vaikka kaapin oven auki, pakko on nousta sängystä sulkemaan se. Ei vaan pysty!

Kinttunen: Meillä ei juurikaan nahistella, minä vaan kiukuttelen. Sitten saattaa ärsyttää, kun toinen vaan on, eikä sen kans voi edes väitellä kunnolla. Tuo mun mieheke kun on aika rauhallista sorttia, ja ite oon tämmönen tuittupää. Toivottavasti te saatte sovittua!

Vielä kiharapäälle: Mun mies löytyi netistä... mulla oli ilmotus jollain sinkkupalstalla, ja se vastas, ja ensimmäisestä tapaamisesta tiesin, että se se on. Ikinä en ois uskonu tosissani, että niinkin vois tavata Miehen, jonka kans haluaa viettää loppuelämänsä. Näköjään niinkin voi käydä. Monta vuotta sinnittelin miehettä, kun en halunnut noita palveluita käyttää. (Tosin, aika monta miestä tapasin tuotakin kautta, ja suurin osa niistä oli... hmmm... erikoisia?)

Miks pitää jättää kaikki hommat aina viime tippaan? Tänä aamuna tein esitelmän, joka piti tänään esittää, ja huomiseks olis yks iso tehtävä, jota en oo vielä alottanutkaan. Huomaako että motivaatioita riittää? Oon huomannu olevani väärää alaa opiskelemassa... Kuulosti tosi mielenkiintoselta, ennen ku alotin, mutta nyt ei kiinnosta enää yhtään. Toisaalta ei enää huvittais vaihtaakaan, kun valmistuminen lykkääntyy... Onneks, kuulemma, meille vois tulla lapsia jo ennen ku koulut on loppu... :) Meillä on kummallakin takana jo yks koulutus, joten ihan katastrofi ei olis vaikka (mulla) jäis koulu kesken.

-P

Vierailija
25/66 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kaikille!!

Kiitos paljon kannustuksesta.. Yritän saada mieleni positiivisemmaksi.. Tulen myöhemmin illalla uudelleen..

KP

Vierailija
26/66 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mie en ees vissiin oo kellekkään kehannu sanoa, et pelkään pimeää..Mulla kans saattaa johtua siitä että liian pienenä kattonu liian pelottavia ohjelmia. Joskus pienenä,en muista ikää, mut katoin Stephen Kingin SE-elokuvan. Voi hitsi,minuu pelotti käydä vessassa sen jälkeen pitkän aikaa. Siinä ku se paha pelle asu jossain viemärissä tms. ja meijän vessan siel suihkun lattiaritilän alla näkyi joku valkea putki tms. Tietty sit kuvittelin että se pelle on siel..En kyl vieläkään tiiä, mikä putki siel menee.

Ja tuo oli kans tuttua mulle, et kaikki raajat sängyn reunojen sisäpuolella, ei varmasti mikään pääse nappaamaan. Ja en myöskään voi seistä sängyn vieressä, kun oon menossa nukkuu(siis huone ku on jo pimeenä), kun jossain elokuvassa oli joku peto sängyn alla ja nappas jonkun just siitä sängyn vierestä..Voitte vaan kuvitella miten huvittavan näköistä on mun nukkumaan meno:)

Piti viel jotain muutakin sanoa, mut pääs unohtuu..:)

Vierailija
27/66 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenna: Mä katoin kans joskus penskana sen SE-elokuvan, (vai oliko se sarja?) ja hirveet kammot jäi. En oo enää aikuisiällä uskaltanu kattoo. Luin myös niitä Kingin kirjoja, kaikista kamalin oli se uinu uinu lemmikkini... Mulla on aina ollu vilkas mielikuvitus, se sitten kostautuu näillä kammoilla. Kattoko kukaan sitä V-sarjaa, jossa oli jotain avaruusolioita, ja ne söi rottia? ;) Se tuli joskus ku olin 5 tai jotain. Siitä ei kyllä mitään traumoja tainnu jäädä.

Mun serkku on nähtävästi raskaana... vahingossa. Miks minä en voi? Joskus tekis mieli käydä nuppineulan kans tuolla miehen yöpöydän laatikolla, pistelisin reikiä niihin kumeihin, että vois käydä " vahinko" . Ai minäkö malttamaton?

-p

Vierailija
28/66 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, miehen kans on sovittu se typerä riita.. :)

Minä taas oon ollut aina sellanen leijonamieli, et meen yleensä kaikkiin pelottaviin juttuihin yleensäkin ihan suinpäin. Rakastan kauhuleffoja ja tykkään tosi paljon katella niitä just yksin kun saa sitten pelätä! How weird am I? ;)

No juu, mä laitan vähän iltapalaa, tuun sitten taas tänne. :)

Vierailija
29/66 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. palata.. Kyllä niin mielellään ottaisin sen Se Oikean ja nauttisin elämästä..

Ja miksi en nukkunut silloin yöllä, niin ei vain väsyttänyt..

KP

Vierailija
30/66 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs muuallakaan? ;)

Kyllä se KP sieltä jostain Se Oikea löytyy. Eipähän sitten joskus tarvi miettiä, et alkoiko sitä seurustelemaan liian aikaisin, että oisko pitänyt sittenkin katella? Mulla kävi edellisen herra " Oikean" kanssa just näin ja sit sinkkuilinkin ihan hyvän aikaa.

Musta on kans tosi kiva, että täällä käy enemmän porukkaa taas. Sillon keväällä menin töihin ja muutin toiseen kämppään, jossa ei ollu nettiä niin ei sitten päässy palstaileenkaan..Johtuiskohan tosiaan siitä muutosta Snowflaken poissaolo, jos se ei pääse vielä nettiin..?

Vierailija
31/66 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätiä ei näy vieläkään..mä laskin vielä kp:t väärin kun elin eilen ihan väärää päivää, joten siis tänään on kp 35/28-30. Pitänee testailla sit viikonloppuna taas jos tilanne säilyy tällasena.

Mun pitää nyt mennä hörppään aamusumpit ja alkaa laittautuun, etten myöhästy töistä. :)

Vierailija
32/66 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta päivää kaikki uudet ja vanhat!En tosissaan ole päässyt koneelle koska uusi koneemme ei ole vielä tullut...edellinen oli rikki niin että olisi tullut kalliiksi...

Kinttunen:mulla oli sillon keväällä kp 62-63!että sillai=)

Nyt huusholli on kunnossa ja osteltiin vielä uusia tauluja yms.Ihanaa kun poika on niin iso jo että sen kanssa voi jo keksustella kunnola=)se kertoi tossa pari iltaa sitten joululahja toiveitaa ja kysyi silmät tuikkien " äiti,minä haluan pikkusiskon!" isi se sitten hymähti ja sanoi katotaan sitä sitten jouluna=)voi kun oiskin tärpänny!Ovis oli viikonloppuna ja pupuiltiin kyllä ihan riittävästi...vieläkin nippailee masua ja on outoja tuntemuksia...vai onko haaveilua vain/mielikuvitusta...

Sunnuntaina mennään ti-ti nallen konserttiin...poitsu on innossaan!mulla on tässä ollu viisi päivää vapaata!Ja sitten alkaa jouluruuhkat!

Mutta palailen lisää kertomaan kuulumisia kun olen käynyt asioilla...

Vierailija
33/66 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä meidän muuttamisesta muunmuassa. Tansem taiskin kysellä olisko pitkäkin aika siellä toisella puolella Suomea. Jos mies sen paikan saa niin puoleksi vuodeksi olis siellä koulutusta tarjolla ja sitten pääsis tänne takas. Sillä tuo muuttaminen ei niin pelottavalta tunnu:)

Ja sitten toinen asia josta ei varmuutta vielä ole, mutta varmistuu ensi viikolla on se tärppi:D Sain kun sainkin miehen houkuteltua aloittamaan aiemmin, sitä tosin en tiedä sattuko enää kovin hyvin oviksen aikoihin. Mies on täysin varma että se oli nyt sitten siinä, joten katsellaan sitten ensi viikolla. Minä en ihan noin luottavaisin mielin tätä asiaa usko, vaikkakin esikko sai alkunsa helposti. Mitenkähän aikaisin ne testit näyttää tuloksen? Ei malttais oottaa ens viikolle...

-lappanen-

Vierailija
34/66 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhee hinku olis alottaa toisen vauvan yritystä. Yritin jo mieheltä vaivihkaa udella asiasta mutta tais olla niin vaivihkaa ettei älynny kommentoida mitään tai sitten meni muuten vaan hiljaseks. Vaikka tiedänki kyllä että se toivois niin paljon jo omaa lasta ja ne tulee mun pojan kanssa niin hyvin toimeen että on oikeen ilo niitä katsella. Jotenki on vaan niin kauhee vauvakuume taas. No ehkä kohta. Ovis olis pian tulossa ja meidän ehkäsyt on mitä on ku mies toivo etten enää alottais pillereitä ku pojan imetys on nyt ohi ja sehän sopii mulle =) Tarkotushan on muutenkin tossa keväällä aloitella yritystä.

Vierailija
35/66 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips taas kaikille!

Minä oikeesti näytän siltä kun odottaisin kolmosia. Mä oon nyt jostakin syystä turvonnut ihan järjettömän paljon..siis en silleen " pikkusen maha pömpöttää" vaan silleen, että mä näytän siltä kun olisin kuudennella kuulla raskaana. Tosi tukala olo!

Lappanen, mä oon ainaki peukut pystyssä täällä, et tärppäis! :)

Ja Snowflake, sua onkin jo kaipailtu, tervetuloa takaisin!! :D

Vierailija
36/66 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

37,0 oli tulos...eikä mulla oo mitään flunssaa päälle ja mittari on kyllä ihan toimiva..Voivoivoivoivoi...tämä ei oo ollenkaan nyt mun pääkopalle hyväksi. :)

Vierailija
37/66 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, mulla tulee itestäni mieleen meidän koira sillon kun sillä oli joku valeraskaus..Kohta kai mäkin täällä kämpillä hiissaan jotkut pyjamahousut jalassa kuumeen kourissa jonku pehmolelun kans ja ärisen niin maan prkleesti, jos joku sitä tulee pois ottaan. ;D

Voi että, voi että..Kyllä sitä pitäs nyt ittensä tuntea paremmin, että ihan syyttä suotta sitä taas hätäilee. Varsinki ku näillä sivuilla on notkunut jo suurin piirteiden vuoden päivät ja nähnyt, et raskausoireita ilmestyy myös kuvittelemalla. :)

JOS perjantaihin mennessä ei täti tuu kyläileen (ja varmasti tulee) minä testaan uudestaan vaikka sillä Acon 10:llä. Sen kai pitäs olla joku herkempi testi?

Vierailija
38/66 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että.. Mä niin haluaisin sen oman lapsen ja miehen.. En millään kestä katsella niitä onnellisia kestäviä pareja ympärilläni.. Siis sellaisia pareja jotka ovat olleet yhdessä monta vuotta.. Mun tarttis varmaan taas ehtiä moniin juttuihin ja ruveta taas aktiiviseksi partiolaiseksi.. Mutta mistä revin ajan sinne.. Kun teen tätä ihanaa vuorotyötä ja niin edelleen niin en voi kovin paljoa aikaisemmin lupautua mihinkään, kun saan aina tietää elämäni 3 viikkoa kerrallaan..

KP

Vierailija
39/66 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainii terve snowflake (menikö oikein).. Muistaakseni olit jo silloin tällä palstalla kun viimeksi yritin olla mukana teidän jutuissa, mutta silloin en ehtinyt..

KP

Vierailija
40/66 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapikaa tulin taas pyörähtää, ollaan tytön kans käymässä mun vanhempien luona..Mies ei oo vastannu tekstareihin eilisiltapäivän jälkeen..yritän ottaa selvää, minne se on hävinnyt. Yleensä on tullu vastausta, mut nyt ei..

Snowflake; Tervetuloa takasin! Sinua jo kaipailtiinkin:)

Plussaonnea kaikille piinailijoille! Jospa niitä plussia alettais jo meidänkin pinoon saada:)