¤¤¤HAAVEILIJAT VIIKKOON 48¤¤¤
Huomenta kaikille!
Uusi viikko, uudet kujeet. Viime viikolla meillä oli ihan kivan kokonen tuo meidän pinkkakin ja saatiin yks uusi jäsen! :)
Tätiä ei näy täällä. Nyt 3 päivää myöhässä. Eihän tuo kyllä vielä mitään tarkoita. Nyt kyllä ei oo vielä ees ollu mitään pre-menkat vuotojakaan tms. En ala kyllä testaileen tai mitään. Ainakaan ennen kun menkat ovat vähintään viikon myöhässä ja varmasti alkavat ennen sitä.
Tulkaas kirjotteleen kuulumiset!
Kommentit (66)
Voi, Kinttunen, ei tuo oo säälittävää..mistäs sen tietää, vaikka oiskin napannut:)?
Mies taas lähti ja tytsi kysy heti aamulla iskää..Tais viikonlopun aikana tulla niin isin tytöks,että..
No, ei tänä aamuna tuntunu niin pahalle ku sillon viikko sit, nyt tietää että siitä selvitään. Ja sit se on ohi.
Tyttö alkaa vetää raivarii täs,parempi lopettaa..
Juuh, negahan sieltä odotetusti tulla tupsahti..ei siinä testissä näkyny mitään muuta ku se ihan ohuen ohut viivanpaikka tms ja sekin vaan tietyssä valossa. Ihan yleisesti ottaen nega siis. Voi prääh.
Nyt siis vaan ootellaan menkkojen alkamista. Tosin aika epätodennäköistähän se ois ollut, et nyt ois pulla uunissa. Mies kun ei varsinaisesti oo tullut sisälle vaan syyllisiä olisivat olleet touhutipat. Onkohan niistä edes kukaan koskaan tullut raskaaksi?
Mä olin jo unohtanut miten paljon tämmöinen ottaa päähän. Ei pitäs lietsoa itteensä.
Kinttunen:
Heh, mä en ees kehannut tunnustaa et tein jo lauantaina testin ja sain negan, ihan tolla samaisella Apteekin omalla testillä...Joo, mut se sit siitä ja nyt ne menkat onkin just alkanut ja selkääkin juilii aika ikävästi. Mä mietin myös tuota samaa et onkohan kukaan oikeesti siis tullu raskaaks touhutipoista...me ollaan menty jo kaks ja puol vuotta tälleensä keskeyttelemällä eikä oo kyllä mitään vahinkoja sattunut :( Mä tietysti oon innostunut muuttaman kerran testailemaan, mut nyt vannon etten testaa enää IKINÄ ennen ku menkat on tosiaan viikon myöhässä!
Töihin pitäs kolmeks mennä niin en taas kerkee paljoo kirjotella.
Milenna:
Kyllä tää viikko nopeesti menee ja saat miehes taas takaisin, usko vaan :)
Nyt pitää lopetella ja lähtee sinne töihin.
Me näköjään mennään taas samassa rytmissä. :) Eikö sullakin ollu keväällä se superkierto jolloin kp:t oli jossai 60 kieppeillä? :) Mulla ei oo alkanu vielä mitään menkkojen oireita, mitä nyt vähän pinna kireellä, mut ei muuta. Ei kai se auta ku ootella.. :)
Milennalle unohtu äsken sanoa, et toivottavasti tää viikko menee nopeaa!! :)
Kinttunen:
Ei mulla kyllä oo ollu noin pitkää kiertoa....oisko ollu snowflake jolla oli sillon keväällä pitkä kierto :) Mulla oli loppu kesästä yks mulle pitkä kierto jolloin kerkesin kaks kertaa testata negaa ennen kuin menkat alko. Mulla on siis normaalisti tosi lyhyt kierto, 26 pvä ja nyt tänään ois ollut 29/26 mutta nyt vaihtu siis kp 1 :(
Mut nyt on kyllä pakko lähtee sinne töihin...
oli pakko tulla vielä lisäämään, et siks testasin lauantaina (vaikka sillonhan niitten menkkojen vasta ois pitänytkin alkaa) kun mulla yleensä alkaa aina muutama päivä ennen menkkoja tiputtelu vuoto ja nyt ei ollu mitään tullu.
Joo, nyt mäki muistin, et Snowflake se mun kans sillon tuskaili sitä superkiertoa.. :) My bad!
Voi kilinkellit näitä negoja!
Hauskaa työpäivää Tansem! :)
teille molemmille.
Ois se kuitenkin mukavaa miustakin jännätä,mut ei nyt ainakaan oo huolta, sen verran hyvin mies pitää ehkäsystä huolen:( Jos sen nyt vaan sais muuttamaan mielensä tai siis vähän joustamaan, niin sit kohta voiskin päästä jännäämään:)
Juu, no tosiaan olo on ihan ok, vaik se mies onkin siel. Ja sillon viime pe se olikin jo klo 16 aikoihin kotona, vaikka luulin että se tulee vasta illalla. Mut niillä on sit tupatarkastus sillon aamupäivästä, ja jos huone on siisti,niin pääseevät sit aiemmin pois. Muuten pitäs jäädä viel siivoomaan. Sanoinki miehelle,et sitten siivoot niin hyvin ku vaan osaat,nii pääset pois, kotiin ihanan prinsessan ja vaimon luo. Sanoi yrittävänsä parhaansa:)
Neiti tekee vissiin taas pahojaan tuol, on sen verran hiljasta..
Kiva, että löysin kerralla oikean kirjoittelupaikan.
Mulla roihahti tämä vauvakuume ihan tosissaan päälle keväällä, kun luulin olevani raskaana, ja testasin negan. Ei mun olis pitänytkään olla, mutta kummasti sen parin päivän aikana ehti tottua ajatukseen, että jos onkin. Tämä siis tuli mieleen kun kirjoititte testailuista.
Mulla on ollut tosi pitkät kierrot (kolmen kk välein suunnilleen), kun jätin hormooniehkäisyn pois muutama vuosi sitten, ja ehdin jo käydä lääkärillekin siitä valittamassa. Ei se musta mitään vikaa löytänyt. Nyt on kyllä tullutkin taas tasasesti n.30 päivän välein, liekö syynä tippunut paino... Pillereiden syönnin aikana lihoin varmaan 30 kiloa, enkä kyllä yhtään syytä niitä pillereitä, vaan omaa syömistäni. Nyt kun niistä kymmenen on lähtenyt, on ne menkatkin tullut takas. Voitte uskoa, että tuntuu mukavalta! Pelkäsin tosi paljo, että jotain oikeeta vikaa löytyy, etten vois saada lapsia. No, eihän se nyt vieläkään varmaa ole...
Tämäpä tästä tällä kertaa, vuodatus riittäköön. :)
-P
Pohjankruunu, mulla lähti aika lailla samalla tavalla vauvakuume käyntiin joskus vuoden päivät sitten... Negahan se sillonki oli. Mulla siis ei oo yhtään lapsia vielä.
Voi että kun sais tuon ukon pään jotenki nyt käännettyä.
Pääsin kirjottelemaan tänne. On miehen ruuanlaittovuoro niin ehdin minäkin vähän tähän koneelle huokasemaan työpäivän jälkeen. Ei tartte olla heti ruokaa virittelemässä, kun kotia tulee;) Onnistuin ens viikolle saamaan yhden vapaa päivänkin lisää, niin pääsen laittamaan meille vähän joulua. On muuten pikkasen jännät paikat meillä tällä viikolla. Loppu viikkoon mennessä selviää saiko isäntä sen uuden työpaikan ja jos sai niin miten pian me sitten muutetaan toiselle paikkakunnalla ja myöskin toiselle puolelle Suomea:/ Muutto voi siis tulla jo ennen joulua...toivottavasti ei kuitenkaan.
Eipä auttanut viikonloppuna vaikka mitä yritin, mies piti päänsä ja yritys alkaa vasta joulukuun puolella:( Yritin tosissani vaikka mitä mököttämisestä lähtien;D vaan ei auta kun oottaa. Hyvinhän tuota olen jaksanut ne kolme kuukauttakin odotella, ja hujauksessahan ne nyt sitten loppupelissä menivätkin. Jos nyt tähtäis sitten siihen seuraavaan ovikseen;)
-lappanen-
Ensiksi pahoittelut teille jotka testasitte negaa. Yllärivauva olis siinä mielessä ihan kivakin juttu että ei tarvitsisi tehdä sitä tietoista päätöstä yrityksen aloittamisesta eikä ottaa stressiä siitä että tärppääkö vai ei. Mulla molemmat muksut on saanu alkunsa ekasta kierrosta ja se aloittamispäätös oli tosi vaikea molemmilla kerroilla. Toisella kerralla päätöksen vaikeuden tiedostinkin kun oli eka raskaus niin komplikaatioinen....ja toinen oli myös. Luulen etten ikinä saa kerätyksi tarpeeksi rohkeutta kolmannen alotukseen. Mies kyllä suostuisi vaikka heti mutta itse en tunne olevani vielä valmis, jos olen koskaan....
Mies lähteekin ensi yönä Saksaan työmatkalle, pari päivää siis häröillään muksujen kanssa keskenämme. Yleensä aina kun mies on duunimatkalla niin muksut sairastuu. Toivottavasti pysyvät nyt terveinä!
Kaikkea hyvää alkavaan viikkoon!
Vihdoinkin kerkiän kirjoittelemaan! Joka päivä oon teidän jutut lukenu, mutta sitten on aina riennettävä.
Meillä miekkonen lupasi jo, että saan tilata vauva-lehden! Jee jee, siitä se pehmitys alkaa! Perjantaina vaan pitäis taas uudet pillerit hakea:( Niin helposti ei mies sentään luovuta! Mutta ehkä sitten näiden jälkeen...;)
Tiedättekö muuten, tarvitseeko pillereiden lopettamisen jälkeen odotella ne ekat menkat, ennenkö yritys voi alkaa? Ja galluppina lisää; millä tavalla tämä vauvakuumeilu näkyy teissä, vai näkyykö?
Itse ainakin mietin jo kovasti nimiä lapsille ja kai aika usein puhunkin vauvoista. Lisäksi aina kun olisi viihteelle lähdettävä niin mietin vähintään sen kaksi kertaa, että josko se yritys alkaisikin. Eikä se alkomahooli meinaa enää oikein maistua tässä kuumeillessa! Sitten on tietysti se, kun näkee pieni nyyttejä ja taaperoita niin ei saa millään silmiään irti:) Ja kun vielä opiskelujen puitteissa aika lailla saan lasten kanssa tekemisissä olla. En kuitenkaan usko, että kovin monet tutuistani hoksaavat kuumettani. Ensinnäkin olen suht nuori ja kai sitä yrittää vähän peitelläkkin kuumeiluaan tietyssä seurassa!:)
Josko sitä palailisi takaisin tenttikirjan ääreen!
Terkuin, Isla kp 1 <--buu!
Joannalle tsemejä miehen työmatkan ajaksi, pidetään peukkuja, et mukulat pysyy kunnossa. :)
Ja sitten Islan galluppiin. Eli mulla vauvakuume näkyy varmaan täällä palstalla notkumisessa. ;) Kyllähän se muutenki näkyy, huokailuttaa pikkutaaperot aina ku jossain vilahtaa ja sitten jotakin vauvamasua ei voi olla kattomatta... :)
Mussa näkyy vauvakuume ainakin ajoittaisissa pahantuulen puuskissa, tai ei ehkä niinkään pahantuulen, vaan ahdistuksen. Mua ahdistaa, kun en jo saa sitä vauvamahaa, ja omaa kirkuvaa, haisevaa kääröä syliin. Nimet on mullakin jo valmiina mietitty. Sisustuskin on päässä jo ajateltu, mihin tulee vauvansänky, mihin hoitopöytä. Hyvä kun en oo jo vaippoja ostanut... Vauva-lehti tulee ostettua aika ajoin, vielä en oo saanu lupaa tilata. Koulussa muutamalla opiskelijalla on jo suht iso vauvamaha, niitä tulee tuijoteltua vahingossa...
Tänään on ollut semmonen huonompi päivä, viime viikko oli koulussa TOSI raskas, lähinnä henkisesti, ja tuntuu jatkuvan tälläkin viikolla. Sitten on pitänyt kotona kiukutella. Ei oo reilua tuolle miehekkeelle, mutta kelle sitä sitten kiukuttelee? Sitä paitsi, jos miettii vähän asian vierestä, sen vika se on, että me ei vielä sitä lasta rueta " tekemään" , ja sehän se perimmäinen syy mun kiukuttelulle on.
Vaikka ei niin sais ajatella.
Nyt koulutöihin, niitä on rästissä PALJON.
-p
taisin riemuita liian aikaisin..
En taida koskaan sitä miestä löytää..
Nyt väsyttää.. Viime yönä nukuin jopa 2 tuntia..
KP
Että on inhottavaa yrittää nukkua ilman miestä, en meinaa saada millään unen päästä kii, ku kuuntelen talon jokaista risahdusta ja kaikkee, sit siellä liikkuu rosvoja ja ties mitä mörköjä..vainoharhainen minä..:)
Kiharapää: Älä nyt noin helposti lannistu..Maailma on täynnä miehiä, tai no, ainakin puolillaan:) Mites ne unet niin vähiin jäi?
En oikeen osaa kyl neuvoo noissa miesasioissa, ku oma tarttu mukaan kaveriporukasta, oli kaverin kaverin kavereita tms.
Mie en oikeestaan muista ees, miten mun vauvakuume alkoi..Mut se kyl ilmenee täällä pyörimisenä, ja tietty kaikkialla missä vaan liikkuu,niin tulee vauvamasut ja sit ne iki-ihanat pikkunyytit pongattua:) lehtiä en tilaile, joskus ostan vauva-lehden.
Joanna: Toivotaan että lapset pysyvät terveinä!
Lappaselle tsemppiä, koita jaksaa oottaa se loppuaika viel..
Ei taas oikeen pysty keskittymään tähä kirjotteluun, ku 15kiloa söpöläistä pyörii sylissä:) Pitää mennä..
Pää pystyyn Kiharapää!! Niin vanha virsi kun se on niin ettimättä sen oikean löytää. Mulla tarttu mies mukaan kun deittailin sen kämppistä, jonka kanssa ei sitten asiat oikein toimineet ja huomasin, et se naapurihuoneen namunen onkin paljon kivempi. ;)
Tosin oli meillä taas eilen tahina taas niiin typerästä asiasta, että alta pois. Minkä takia aina ne pahimmat yhteenotot alkaa just jostain maailman pienimmästä asiasta? Toivottavasti mies ois jo vähän leppynyt, kyllä mä jätin sille aamulla lapun ja pyysin varmaan 70 kertaa anteeksi. :) Kyllä sitä joskus aattelee, et voi kun olis sinkku niin ei tarvis olla kellekkään tilivelvollinen ja sais mennä ja tehä mitä haluaa. Mutta kyllä sitä omaa karvakasaa kuitenki on aina kiva katella. :)
Täti ei ole tullut vieläkään ja mitään oireita ei ole ilmaantunut. Kylläpäs ärsyttää!
Kinttunen ja kp 33.
Täällä minä edelleen notkun...pitäs pikku hiljaa meikata ja petata sänky kun en oo jaksanut sitäkään tehä. Voi paska ku pitää mennä töihin..ois niin miljoona muutakin asiaa tehtävänä.
Ottaa päähän sekin, et koko ajan saa töissä tunnustella, et alkokohan menkat. Sepäs oiskin mukavaa jos ne alkais kesken työpäivän kaikkineen kipuineen päivineen. Pitää ottaa ilmeisesti särkylääkkeet mukaan. Tästä päivästä on sitten tulossa tällainen. Jeahjeah..
Ehkä se tästä! :)TÄTI HOI! Tännepäin! :)
Kävin äsken postissa ja apteekissa hakeen särkylääkettä. Kuka arvaa ekana mitä muuta erehdyin ostamaan? Arvauksia? Viiden pisteen vihje: tämä pikku puikko kertoo onko pulla uunissa.. :) Voi jestas. Aattelin tosiaan siinä, et samalla tuo tulee ostettua nyt kun on vielä rahaa jälellä. Ostin tommosen Apteekin oman testin, sen kai pitäs olla ihan hyvä? Voi säälittävyyttä ja voi tätä vauvahorkassa elämistä. Nyt pitäs saaha kyllä elämään jo muutakin sisältöä. :)