Nyt ymmärrän miksi joillain ihmisillä on syvät juonteet jo nelikymppisenä
Puhuessaan liikuttelevat kulmakarvojaan edestakaisin, rypistelevät otsaansa ja muutenkin vääntelevät naamaansa oudosti.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ap:n näkö onkin heikentynyt, eikä vain näe itsellään olevia ryppyjä? 🤔
Miten niitä sitten näkisi muillakaan?
Ap
Lähinäkö heikkenee iän myötä, muiden ryppyjä katsellaan kauempaa. Älä huoli, ikänäkö on ihan normaali nelikymppisenä ilmaantuva vanhemiseen liittyvä vaiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ap:n näkö onkin heikentynyt, eikä vain näe itsellään olevia ryppyjä? 🤔
Miten niitä sitten näkisi muillakaan?
Ap
Lähinäkö heikkenee iän myötä, muiden ryppyjä katsellaan kauempaa. Älä huoli, ikänäkö on ihan normaali nelikymppisenä ilmaantuva vanhemiseen liittyvä vaiva.
Eihän tässä ole logiikan hiventäkään :D Ihminenkö katsoo itseään peilistä vain lähietäisyydeltä?
Ps. Ei ole ikänäköä, näen mainiosti lukea vaikka teksti olisi melkein nenässä kiinni
Ap
Se johtuu perintötekijöistä elintavoista riippumatta koska 80v äidilläni ei ole syviä juonteita kun on perinyt sileä ihoisen geenit. 20 vuotta nuoremman näköiseksi häntä kaikki luulee ja ihan sama rypyttömyys minullakin vaikka olen tupakoinut kohta 40vuotta sekä maistuu alkoholikin kohtuudella. Minulla ei elintavat ole vaikuttanut ulkonäköön.
Äitiäni ja minua luullaan siskoksiksi ja on luultu aina. Kukaan ei usko meidän n. 20v ikäeroa.
Sitten jotkut vaikka eläisi kuinka terveellisesti niin rupsahtaa ennen aikaisesti ja olen tuntenut sellaisia ulkonäöstä päätellen voisi viettää epäterveellistä elämää mutta ne viettävät ihan kaikkea muuta kuin epäterveellistä elämää syöden ja kuntoillen terveellisesti eikä se auta kun on perinyt nopsaan rupsahtaneiden geenit.