Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt ymmärrän miksi joillain ihmisillä on syvät juonteet jo nelikymppisenä

Vierailija
30.03.2023 |

Puhuessaan liikuttelevat kulmakarvojaan edestakaisin, rypistelevät otsaansa ja muutenkin vääntelevät naamaansa oudosti.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko ja uv säteily?

Vierailija
2/43 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko ja uv säteily?

Kallistun sille ilmeilyn puolelle.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on älyttömän iso vaikutus, siitä ei vaan puhuta. Ilmeilijöillä on rypyt otsassa jo parikymppisenä. Itse en juuri koskaan kohota kulmiani ja otsa on edelleen rypytön. Olen pian 40.

Vierailija
4/43 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen nuoruus, käyttäytymällä kuin ruumis jo eläessä. Hm..

Vierailija
5/43 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jo nuorena n. sibberyppy.

Vierailija
6/43 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypistelijä kirjoitti:

Minulla oli jo nuorena n. sibberyppy.

Sama 👍

Vierailija
7/43 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Kasvoissa on lihaksia kuten muuallakin kehossa, ja niitä pitää käyttää, muuten naamakin alkaa vanhemmiten roikkumaan samalla tavalla kuin kaikki muukin paikat, joita ei treenaa.

Viimeistään keski-ikäisenä on syytä aloittaa kasvolihasten säännöllinen treeni eli ihan kunnon naaman vääntely. Löytyy myös ohjattuina liikuntamuotoina, kuten FacePhysics tai kasvojooga.

Vierailija
8/43 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmia on monenlaisia. Oikeastaan aika kiehtovaa lukea näitä ja miettiä minkälaisia ihmisiä tuolla jossain on.

Vierailija
9/43 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli paljon ilmejuonteita jo 30 v:nä. Kuiva, atooppinen iho ja tykkään ilmeillä. Enkä hitossa, ikinä, alkaisi rajoittamaan ilmeilyäni jonkun ryppyjen takia. Etttä koko ajan kun juttelen jollekin, miettisin sitä omaa naamaani ja sen rypistymisiä. Ei kiitos. Elän huolettomana ja ryppyisenä mieluummin. Ei ole rypyistä ollut koskaan mitään haittaa, en ymmärrä miksi jotkut niitä suorastaan pelkää.

Vierailija
10/43 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikuinen nuoruus, käyttäytymällä kuin ruumis jo eläessä. Hm..

Tämä. Ihan uskomatonta, että jotkut on valmiita jopa rajoittamaan eloisaa ilmeilemistä sen takia ettei tulisi jotain ryppyjä.

Vierailija
11/43 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kasvoissa on lihaksia kuten muuallakin kehossa, ja niitä pitää käyttää, muuten naamakin alkaa vanhemmiten roikkumaan samalla tavalla kuin kaikki muukin paikat, joita ei treenaa.

Viimeistään keski-ikäisenä on syytä aloittaa kasvolihasten säännöllinen treeni eli ihan kunnon naaman vääntely. Löytyy myös ohjattuina liikuntamuotoina, kuten FacePhysics tai kasvojooga.

Kireitä lihaksia pitää rentouttaa ja naamaa ei missään jumpassa rypistellä sellaiseen asentoon, jossa syntyy vaan lisää ryppyjä. Kasvohieronnassakin katsotaan oikeat linjat eikä paineta ihoa kurttuun.

Minulla ei ole ryppyjä eikä roikkuvaa naamaa ja olen yli 40. Treenaan vartaloa painoilla, joogaan, teen method putkiston kasvojumppaa ja käytän gua sha -lastaa.

Ap

Vierailija
12/43 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kireitä lihaksia pitää rentouttaa ja naamaa ei missään jumpassa rypistellä sellaiseen asentoon, jossa syntyy vaan lisää ryppyjä. Kasvohieronnassakin katsotaan oikeat linjat eikä paineta ihoa kurttuun.

Minulla ei ole ryppyjä eikä roikkuvaa naamaa ja olen yli 40. Treenaan vartaloa painoilla, joogaan, teen method putkiston kasvojumppaa ja käytän gua sha -lastaa.

Ap

Itsellä on ryppyjä ja roikkuva naama, mutta säästyypä aikaa moiselta oman ulkonäön kanssa pelaamiselta. En kyllä keksi millään, mitä haittaa rypyistä ja roikkuvasta naamasta olisi? En ole missikisoihin osallistumassa (näin yli nelikymppisenäkin jo), ei tarvi olla kaunis.

Vierailija
13/43 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne rypyt vielä ap:kin tavoittaa! Älä huoli.

Vierailija
14/43 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvitutus ja stressi saa ihmisen näyttämään 20 vuotta vanhemmalta, kandee jäädä pois töistä :D

Vierailija
15/43 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itsellä on ryppyjä ja roikkuva naama, mutta säästyypä aikaa moiselta oman ulkonäön kanssa pelaamiselta. En kyllä keksi millään, mitä haittaa rypyistä ja roikkuvasta naamasta olisi? En ole missikisoihin osallistumassa (näin yli nelikymppisenäkin jo), ei tarvi olla kaunis.

Mikä tässä on niin ihmeellistä "pelaamista"?

Ap

Vierailija
16/43 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla oli paljon ilmejuonteita jo 30 v:nä. Kuiva, atooppinen iho ja tykkään ilmeillä. Enkä hitossa, ikinä, alkaisi rajoittamaan ilmeilyäni jonkun ryppyjen takia. Etttä koko ajan kun juttelen jollekin, miettisin sitä omaa naamaani ja sen rypistymisiä. Ei kiitos. Elän huolettomana ja ryppyisenä mieluummin. Ei ole rypyistä ollut koskaan mitään haittaa, en ymmärrä miksi jotkut niitä suorastaan pelkää.

Tämä olikin lähinnä toteamus eikä kehotus olla ilmeilemättä. Kiinnitin vaan huomioita siihen, että kuinka paljon jotkut "puhuvat otsallaan".

Ap

Vierailija
17/43 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet ole täällä provoamassa niin kannattaa vähän miettiä, onko tuollainen pingottaminen tarpeellista. Mikään ei ole niin surullista kuin entinen kaunotar, joka yrittää hymyttä ja lastoilla pakottaen pysyä silmää miellyttävänä lähinnä itselleen.

Vierailija
18/43 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi myös olla hymyilemättä ja nauramatta, niin ei tule silmäryppyjä ja suun ja posken välin ryppyjä.

Vierailija
19/43 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ryppyjä pahempaa on naaman valahtaminen. Hyvä kasvojen lihaksisto ehkäisee sitä.

Epäilen muutenkin että pahimmat rypyt syntyy auringon uv säteilystä ja ihon kuivumisesta. Siksi kannattaa kosteuttaa ja suojata auringolta.

Jossain vaiheessa elämää on myös hyvä alkaa miettiä ja kiinnittää huomiota ihmisissä ihan muihin asioihin kuin, että onko tuossa ryppy?

Vierailija
20/43 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi myös olla hymyilemättä ja nauramatta, niin ei tule silmäryppyjä ja suun ja posken välin ryppyjä.

Ei mulla ole tällaisiakaan ryppyjä. Itselleni on helpompaa on olla ihan perusilmeellä eikä se vaadi erityistä vaivannäköä. Vaivalloisempaa olisi liikutella naamaa jatkuvasti.

Ap