Onko teidän mielestä "laitetut" hiukset kauniit?
Tarkoitan sellaisia, joihin on kampaamossa leikattu joku napakka malli ja värjätty viidellä eri värisävyllä, ja muotoiltu erilaisin ainein pysymään oikeassa asennossa.
Kommentit (26)
Esim. Tämäntyylinen.
https://lovehairstyles.com/wp-content/uploads/2016/11/hottest-short-hai…
Sehän riippuu täysin mallista ja siitä, sopiiko kyseinen malli kantajalleen...
Puhutaanko nyt "räväkästä" tyylistä, jossa mustaksi värjättyyn tukkaan laitetaan punainen shokkiväri tehosteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä miten kantaa sen.
Miten eri tavoin kuin päässään voi tukkaa kantaa?
Tuota noin, kaikille ei sovi samanlainen kampaus, väri, jne. Hiuslaadut ovat myös täysin erilaisia keskenään, pituus, paksuus ja ihan kaikki vaikuttaa kaikkeen, samoin se miten jaksaa laittaa hiuksiaan, mitä päivällä tekee, tarviiko edustaa vai tekeekö vaikka työtä ulkona ja tuhat muuta asiaa.
Nyt ap siis yrittää ymmärtää, että on erilaisia ihmisiä kuin sinä. Tv-kuuluttajalle ei sovi ehkä yhtä huoleton hiustenhoito kuin päiväkodin opelle. Itse teen työtä, jossa hiusteni pitää olla kiinni ja siihen helpoin on tietenkin pitkät hiukset letillä. Kun pipoa vetää päähänsä ja nyppii pois vähän väliä, niin laitettu malli ei ole hyvä, mutta tykkään kampauksistakin.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko nyt "räväkästä" tyylistä, jossa mustaksi värjättyyn tukkaan laitetaan punainen shokkiväri tehosteeksi?
Ei puhuta.
Lakkakypärä.
Ap:n kuvailemat ovat kauheita.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Tämäntyylinen.
Tuo on kaunis kampaus ja sopii kantajalleen upeasti! Eikä sitä nyt niin äärettömästi tarvitse laittaa. Kun sen oppii, niin muutamalla tuotteella ja sormilla sen saa kauniiksi. Väri taas ei haittaa vaikka kasvaisi hieman ylikin. Tottakai leikkauksen pitäninen kuosissaan maksaa, mutta ainakin minä käyn töissä ja voin laittaa itseeni rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin, kaikille ei sovi samanlainen kampaus, väri, jne. Hiuslaadut ovat myös täysin erilaisia keskenään, pituus, paksuus ja ihan kaikki vaikuttaa kaikkeen, samoin se miten jaksaa laittaa hiuksiaan, mitä päivällä tekee, tarviiko edustaa vai tekeekö vaikka työtä ulkona ja tuhat muuta asiaa.
Nyt ap siis yrittää ymmärtää, että on erilaisia ihmisiä kuin sinä. Tv-kuuluttajalle ei sovi ehkä yhtä huoleton hiustenhoito kuin päiväkodin opelle. Itse teen työtä, jossa hiusteni pitää olla kiinni ja siihen helpoin on tietenkin pitkät hiukset letillä. Kun pipoa vetää päähänsä ja nyppii pois vähän väliä, niin laitettu malli ei ole hyvä, mutta tykkään kampauksistakin.
Ei ole kyse siitä, että mikä sopii kenellekin, vaan siitä, että viehättääkö pyntätty look vai ei. Itse en tykkää yhtään, oli se kenen päässä tahansa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Esim. Tämäntyylinen.
Itse rakastan itselleni tällaisia tyylejä. On vaan niin minun persoonaa.
Minusta ihan minkälaiset hiukset vaan voi olla kauniit, tai hiuksettomuuskin. Tyyli on itseilmaisua, ja minusta on aina kivointa että hiukset on kantajansa näköiset. Mä olen räväkkä persoona, mä haluan räväkät hiukset. Jollekin muulle sopii ihan erilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse siitä, että mikä sopii kenellekin, vaan siitä, että viehättääkö pyntätty look vai ei. Itse en tykkää yhtään, oli se kenen päässä tahansa.
Ap
Itse tykkään, en mitenkään ihannoi luonnollisuutta (vaikka itse olenkin aika luonnollinen koska olen laiska). Mutta minusta on hienoa, että jotkut viitsivät tehdä ulkonäöstään taideteoksen, kyllä minun silmää ainakin ilahduttaa nähdä ihmisiä jotka on ehkä arkeenkin viitsiineet laittaa hiukset, ehkä meikatakin yms. Ei kenenkään tarvi, mutta ei siinä mitään vikaakaan ole.
Makuja on monia. Itselleni ei jostain syystä sovi yhtään värjätyt hiukset. Näyttää peruukilta. Oma hiirenharmaa/maantien väri sopii kaikista parhaiten.
Hyi hitto kun inhoa niitä, äidilläni oli littanat ja ohuet hiukset mutta kävi kampaamossa jossa tehtiin ns veistoksellisia kampauksia eikä ne todellakaan sopineet hänelle. Olivat ihan helvetillisiä laittaa aamuisin aj kun ei äitini tahtonut millään ymmärtää ettei hiuslaatunsa ole hyvä eikä nuo kampaukset pidä ilman tököttimiä. "Mutta kun tämä kampaamo oli joskus vuonna nakki ja keppi voittaneet jossain kilpailussa", siksi piti siellä käydä ja maksaa sairaan paljon rumasta kampauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Itse tykkään, en mitenkään ihannoi luonnollisuutta (vaikka itse olenkin aika luonnollinen koska olen laiska). Mutta minusta on hienoa, että jotkut viitsivät tehdä ulkonäöstään taideteoksen, kyllä minun silmää ainakin ilahduttaa nähdä ihmisiä jotka on ehkä arkeenkin viitsiineet laittaa hiukset, ehkä meikatakin yms. Ei kenenkään tarvi, mutta ei siinä mitään vikaakaan ole.
Itse meikkaan joka päivä, mutta en pidä tärkätyistä hiuksista tai esim. rakennekynsistä ja tekoripsistä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto kun inhoa niitä, äidilläni oli littanat ja ohuet hiukset mutta kävi kampaamossa jossa tehtiin ns veistoksellisia kampauksia eikä ne todellakaan sopineet hänelle. Olivat ihan helvetillisiä laittaa aamuisin aj kun ei äitini tahtonut millään ymmärtää ettei hiuslaatunsa ole hyvä eikä nuo kampaukset pidä ilman tököttimiä. "Mutta kun tämä kampaamo oli joskus vuonna nakki ja keppi voittaneet jossain kilpailussa", siksi piti siellä käydä ja maksaa sairaan paljon rumasta kampauksesta.
Mikä ihmeen ongelma sinulla on äitisuhteessa?
Laitetut hiukset ovat kauniita, jos sopivat kantajalleen, tietenkin. Laittamattomat hiukset eivät ole kauniita kuin korkeintaan hyvin harvoilla ihmisillä, joilla on pitkä, paksu tukka. Itse kuulun noihin, mutta kyllä hiuksista saa vielä upeammat kampauksella.
Ihan vain laittamattoman näköisetkin hiukset ovat useimmiten laitettu eli laitan kampauksen, vaikka hiukseni näyttäisivät vain harjatuilta (yleisin hiusmallini arkena). Näin ne eivät mene sotkuun päivän aikana ja näytän huolitellulta. Samalla tavalla näytän "meikittömältä", vaikka oikeasti on kulmissa hiukan väriä ja vähintään hohtoseerumia kosteuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Sepä juuri, kun niitä hiuksia pitää sitten osata laittaa. Kaikki ei osaa.
Muistan omasta lapsuudesta kun rouvilla oli kaikilla permanentti ja piti tehdä rullakampaus. Äiti aina väänsi papiljotteja päähän. En nyt sitten tiedä, oliko se sen vaivan arvoista.
Rohkeimmilla oli värjätyt hiukset, niistä supateltiin, että tuolla on värjätyt hiukset. Siinä oli jotain vähän paheksuttavaa. Permanentti oli kuitenkin ok ja se oli kaikilla.
Sitten näkyi niitä, joilla oli 5 cm juurikasvu omaa hiirenharmaata ja loput sitä kampaajan laittamaa väriä. Tyvi oli suora ja latvoissa permanentti. Aivan järkyttäviä hiuksia.
🇺🇦🇮🇱
Ei ole, kyllä nykyisin on luonnollinen ja vähän sekainenkin tukka on paljon viehättävämpi, kuin joku tiukka kampaus, etenkin värjätty.