Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän mielestä "laitetut" hiukset kauniit?

Vierailija
30.03.2023 |

Tarkoitan sellaisia, joihin on kampaamossa leikattu joku napakka malli ja värjätty viidellä eri värisävyllä, ja muotoiltu erilaisin ainein pysymään oikeassa asennossa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tilaisuuksia varten (häät) laitetut kampaukset ovat kauniita. Joidenkin ammattikampaajien kädentaidot ovat kuin taideteoksia.

Vierailija
22/26 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin hiuksista kuinka sopivat kantajalleen. Huolitellun näköistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko tämmöistä?

https://0c8cb687701631b1ff0b-235fb5f4c073f90b275664b2611330fd.ssl.cf5.r…

Hyväkuntoiset hiukset, joka on leikattu ja värjätty hyvin ja sopii kantajansa kasvonpiirteisiin on mielestäni kaunis ja antaa kantajastaan huolitellun vaikutelman. Toisaalta kyllä myös vähemmänkin laitettu tukka voi olla todella kivan näköinen, pääasia on että hiukset ovat hyväkuntoiset ja puhtaat.

Vierailija
24/26 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Tilaisuuksia varten (häät) laitetut kampaukset ovat kauniita. Joidenkin ammattikampaajien kädentaidot ovat kuin taideteoksia.

Paino sanalla joidenkin 😁 Olen tottunut laittamaan hiukseni itse ja kyllä ne ovat paremmin laitetut kuin yhdenkään kampaajan jäljiltä, koska tunnen hiukseni ja miten käyttäyvät. Tyttärellä samanlaiset pitkät ja paksut hiukset ja aina kun laitan niihin kampauksen, niitä kehutaan ja kysellään missä kampaamossa ne on laitettu.

Varmasti kampaajissa on hyviäkin, mutta omat hiukset on kätevintä opetella itse laittamaan. Harjoitus tekee mestarin.

Vierailija
25/26 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitatko tämmöistä?

https://0c8cb687701631b1ff0b-235fb5f4c073f90b275664b2611330fd.ssl.cf5.r…

Hyväkuntoiset hiukset, joka on leikattu ja värjätty hyvin ja sopii kantajansa kasvonpiirteisiin on mielestäni kaunis ja antaa kantajastaan huolitellun vaikutelman. Toisaalta kyllä myös vähemmänkin laitettu tukka voi olla todella kivan näköinen, pääasia on että hiukset ovat hyväkuntoiset ja puhtaat.

Upeat hiukset kuvassa. Monille suomalaisille sopisi tuollainen värjäys eli oma väri, jossa vaaleampia raitoja. Minullakin on tuolla systeemillä värjätyt pitkät hiukset. Oma väri tummanvaalea ja siinä vaaleampia raitoja. Ei juurikasvua, säästää hiuksia kunnei tartte usein värjätä.

Vierailija
26/26 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetut hiukset ovat kauniita, jos sopivat kantajalleen, tietenkin. Laittamattomat hiukset eivät ole kauniita kuin korkeintaan hyvin harvoilla ihmisillä, joilla on pitkä, paksu tukka. Itse kuulun noihin, mutta kyllä hiuksista saa vielä upeammat kampauksella.

Ihan vain laittamattoman näköisetkin hiukset ovat useimmiten laitettu eli laitan kampauksen, vaikka hiukseni näyttäisivät vain harjatuilta (yleisin hiusmallini arkena). Näin ne eivät mene sotkuun päivän aikana ja näytän huolitellulta. Samalla tavalla näytän "meikittömältä", vaikka oikeasti on kulmissa hiukan väriä ja vähintään hohtoseerumia kosteuttamassa.

Minä en laita hiuksiani mitenkään kuin maksimissaan kerran vuodessa johonkin juhliin. Enkä edes harjaa kuin ennen pesua, joten saavat olla miten haluavat. Joku tahmea lakka tai vaha päässä kuulostaa ikävältä ajatukselta.

Ap