Minulla on kaksi elävää lasta, ja olen menettänyt kolme lasta. Raskaudet päättyivät keskivaiheessa, ja synnytin heidät kuolleina
Kommentit (5)
PS voittoon! Riikka on se ansainnut
Voi nyyhky. Itselläni 4 lasta. Joskus en edes muista muita juttuja, mutta kun tuolla naistenklinikalla ja neuvoloissa ollaan niin nipoja,niin on merkitty joihinkin kortteihin keskenmeno ja 2 aborttia. Ai niin olihan sellaisetkin, mutta jos niistä on kymmeniä vuosia, onko jotenkin lääketieteellisessä mielessä tärkeää ottaa nuo puheeksi. Olankohautus. Sitten vielä joskus joku yksityisgyne heittää, että minä vuonna oli sitä ja tätä. No ihan kun muistaisin, pitäisikö oikeasti. Painu suolle ja pysy siellä. Onneksi eräälle gynelle kolkuttaa eläkeikä kohta.
Traagista. Itse ihmettelen aina, miten monet uskaltavat kertoa raskauksistaan niin aikaisin. Itsellä lapsettomuustausta, ei saa toista lasta edes alulle hoidoillakaan. Taidan antaa ääneni perussuomalaisille.
Herran jestas onko oleellista kirjoitti:
Voi nyyhky. Itselläni 4 lasta. Joskus en edes muista muita juttuja, mutta kun tuolla naistenklinikalla ja neuvoloissa ollaan niin nipoja,niin on merkitty joihinkin kortteihin keskenmeno ja 2 aborttia. Ai niin olihan sellaisetkin, mutta jos niistä on kymmeniä vuosia, onko jotenkin lääketieteellisessä mielessä tärkeää ottaa nuo puheeksi. Olankohautus. Sitten vielä joskus joku yksityisgyne heittää, että minä vuonna oli sitä ja tätä. No ihan kun muistaisin, pitäisikö oikeasti. Painu suolle ja pysy siellä. Onneksi eräälle gynelle kolkuttaa eläkeikä kohta.
Kuolleen lapsen synnyttäminen on traumaattista kenelle tahansa jos raskaus on ollut toivottu. Ei verrannollinen aborttiin tai edes aikaiseen keskenmenoon.
Riikka saa ääneni