Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aivan mieletön veto väärään mieheen, mitä teen?

Vierailija
29.03.2023 |

Tutustuin netissä mieheen, ja aika pian kävi ilmi, että olemme täysin eri maata. Hän on itsekeskeinen, ihmisiä hieman ylenkatsova, ilman suurempia elämäntavoitteita likaisessa kämpässäön yksin elävä elämänkoululainen, tosin fiksu ja karismaattinen sellainen. Jostain käsittämättömästä syystä jatkoin kuitenkin kirjoittelua hänen kanssaan. Ei aikaakaan, kun puhe kääntyi seksiin ja löysin itseni kuvailemasta siitä, mitä kaikkea tekisin hänelle, jos tapaisimme livenä. Kirjoittelin ensin ihan leikillään, mutta kun etenimme tarinassa, aloin jotenkin kiintyä häneen. Nyt ollaan siinä pisteessä, että tunnen aivan suunnatonta vetoa häneen. Sellaista, jota en muista tunteneeni ketään toista miestä kohtaan. (itselläni huonoja suhteita takana, joissa epätyydyttävää seksiä.)
Tekisi mieli ajaa hänen luoksensa, repiä vaatteet pois päältä ja harrastaa intohimoista seksiä hänen kanssaan koko yön.
Tiedän myös, että jos näin tekisin, minulle jäisi hyvin likainen olo ja itsekunnioitukseni kokisi aikamoisen laskun.
Eniten minua pelottaa kuitenkin se, että se ei jäisi yhteen seksikertaan, vaan rakastuisin jollain sairaalla tavalla häneen ja jatkaisin hänessä roikkumista, mutta itse olisin hänelle vain yksi valloitus muiden joukossa.
Ennen tota episodia olin etsimässä vakavaa kunnioitukseen perustuvaa suhdetta, mutta tällä hetkellä kaikki muut miehet tuntuvat epäkiinnostavilta nössöiltä tai epätoivoisilta pillun perässä juoksijoilta.
Mitä minä teen? Haluan häntä niin paljon, että räjähdän! Mitä tekisit minun tilallani?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa olla huomattavan komea?

Vierailija
22/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla täysin sama juttu mutta vielä pidemmällä. Ollaannyt vajaa vuosi tapailtu.

Mies ei vastaa mitään kriteereitäni, on itsekäs, kaljaan menevä, katselee muita ja on todella ulkonäkökeskeinen. Ei ole edes erityisen hyvännäköinen vaan ihan tavallinen irstas äijä.

Mut voi herranjestas osaa ottaa naisen niin ettei kukaan koskaan. Lupaan aina että pian lopetan, enää kuukausi tai pari. Mutta himo palaa aina uudestaan.

Eipä täältä hyviä neuvoja tule.

Onkohan kyseessä sama mies, kuulostaa ihan sydämeni prinssiltä! 🤣

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kalju ja viisikymppinen

Vierailija
24/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele jos se haisee pahalle, huonot hampaat ja likaiset jalat.. kaikki sun illuusiot romahtaa saman tien.

Vierailija
25/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on Mr Bean

Ap

Vierailija
26/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ulkonäöltään muistuttaa Mr Bean

Ap[/quote

Ei ole oikea ap.

Vierailija
27/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee mieleen että tää varmaan jossain näissä keksi oma fantasia blogikirjoituksia.

Mutta 1/5, ehkä huomenna tulet paremman tarinan kerä?

Vierailija
28/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kumpaakaan, vaan mies parhaassa iässä. Itseäni myös 8 v. nuorempi.

Ap

Vierailija
29/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut huumaan, ei henkilöön...

Upea kuvaus masokistisesta perverssistä! 👏

Vierailija
30/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kumpaakaan, vaan mies parhaassa iässä. Itseäni myös 8 v. nuorempi.

Ap

Jaahas, lapsirakkautta. Saisit vihdoinkin johtaa?

Vierailija
31/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoisesti... (lapsirakkaudelle)

"Eniten minua pelottaa kuitenkin se, että se ei jäisi yhteen seksikertaan, vaan rakastuisin jollain sairaalla tavalla häneen ja jatkaisin hänessä roikkumista, mutta itse olisin hänelle vain yksi valloitus muiden joukossa."

Suomennos:

"Eniten minua kiihottaa mahdollisuus, että se ei jäisi yhteen seksikertaan, vaan kiimautuisin jollain sairaalla tavalla häneen ja jatkaisin yhtenä hänen parhaimpana narttunaan."

Vierailija
32/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ole nyt järkevä mies ja odota parempaa miestä!

Vierailija
33/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieletön veto omaan fantasiaasi, muttei välttämättä siihen mieheen. Entä jos todellisuus on aivan toisenlainen kuin kuvittelit?

Jos et välitä tutustua ihmiseen ja jaa elämänarvoja hänen kanssaan vaan olet himosi ohjailtavissa, menetät itsekunnioituksesi.

Vierailija
34/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee mieleen että tää varmaan jossain näissä keksi oma fantasia blogikirjoituksia.

Äläs nyt, provon laatu on noussut, ihan singonnut!

Vierailija
35/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Vastaileeko joku ap:n puolesta?

Vierailija
36/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt, provon laatu on noussut, ihan singonnut!

No emt erotiikka kirjoituksia aina täynnä paikat ja suurin osa puoli kopioitua muilta.

Mutta parempi tää kuin suurin osa trolli jutuista, ehkäpä hän voi saada 1++/5

Vierailija
37/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juovuspäissä kapakan rumin ja tylsin mies viehättää. 

Lopeta juominen. 

Vierailija
38/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, tarinassa on myös hyvä puoli: olen näköjään aika hyvä kertomaan seksifantasioistani miehelle. Näin tapahtui ensimmäisen kerran elämässäni, ja ainakin itsestäni se tuntui hyvin luontevalta ja kiihottavalta. Ehkä pienen harjoittelun jälkeen voisin ruveta seksinovellien kirjoittajaksi.

Vierailija
39/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sotasankari joka oli vetänyt r y z z i ä pataan?

Vierailija
40/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö kannattaisi tehdä? Oman itsensä tähden voisi saman tien kuvitella, mikä kaikki menisi pieleen pahimmalla mahdollisella tavalla.