Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aivan mieletön veto väärään mieheen, mitä teen?

Vierailija
29.03.2023 |

Tutustuin netissä mieheen, ja aika pian kävi ilmi, että olemme täysin eri maata. Hän on itsekeskeinen, ihmisiä hieman ylenkatsova, ilman suurempia elämäntavoitteita likaisessa kämpässäön yksin elävä elämänkoululainen, tosin fiksu ja karismaattinen sellainen. Jostain käsittämättömästä syystä jatkoin kuitenkin kirjoittelua hänen kanssaan. Ei aikaakaan, kun puhe kääntyi seksiin ja löysin itseni kuvailemasta siitä, mitä kaikkea tekisin hänelle, jos tapaisimme livenä. Kirjoittelin ensin ihan leikillään, mutta kun etenimme tarinassa, aloin jotenkin kiintyä häneen. Nyt ollaan siinä pisteessä, että tunnen aivan suunnatonta vetoa häneen. Sellaista, jota en muista tunteneeni ketään toista miestä kohtaan. (itselläni huonoja suhteita takana, joissa epätyydyttävää seksiä.)
Tekisi mieli ajaa hänen luoksensa, repiä vaatteet pois päältä ja harrastaa intohimoista seksiä hänen kanssaan koko yön.
Tiedän myös, että jos näin tekisin, minulle jäisi hyvin likainen olo ja itsekunnioitukseni kokisi aikamoisen laskun.
Eniten minua pelottaa kuitenkin se, että se ei jäisi yhteen seksikertaan, vaan rakastuisin jollain sairaalla tavalla häneen ja jatkaisin hänessä roikkumista, mutta itse olisin hänelle vain yksi valloitus muiden joukossa.
Ennen tota episodia olin etsimässä vakavaa kunnioitukseen perustuvaa suhdetta, mutta tällä hetkellä kaikki muut miehet tuntuvat epäkiinnostavilta nössöiltä tai epätoivoisilta pillun perässä juoksijoilta.
Mitä minä teen? Haluan häntä niin paljon, että räjähdän! Mitä tekisit minun tilallani?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Se seksuaalinen jännitys, kemia... uhhh... sitä ei vaan voi vastustaa. Vaikka järki sanoo ei, himot ja sydän taas kyllä... huutavat ja janoavat sitä suorastaan. Riittää vain se katse. Sitten järki yrittää huutaa neuvoa. Tunteet sen peittoavat.

Vierailija
42/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ovulaatio!!

Been there, done that ja kyllä kaduttaa. Siis harrastin seksiä aivan väärän miehen kanssa, kaikki siinä hetkessä oli väärin, enkä osaa selittää tätä muuten, kuin hormoneillani. Oli himokas aika kuukaudesta, ja muutaman päivän oli todella kuumaa, ihanaa seksiä.

Viikko sen jälkeen kun sain mitä halusin tuli sellainen olo että mitä hittoa olen mennyt tekemään ja näin tossa, YÄK!!

Ehkäisyä siis käytettiin jne, mutta tää mies laitteli mulle sitten viestejä sen jälkeen, että tavattas uudelleen ja mua ei voinu vähempää kiinnostaa ja raukkamaisuuksissani ghostasin tän miehen.

Joten käy panemassa, nauti ja rietastele ja get over with. Älä anna puhelinnumeroasi. Joskus me ei vaan mahdeta näille hemmetin hormoneille mitään.

Kelatkaa, että tämmönen on miehille ihan arkipäivää :D ho rot...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustuisin vielä mieheen ja jos mies ei ällötä,voisin harrastaa seksiä hänen kanssaan ja sen jälkeen katsoa,tuleeko jatkoa vai ei,kiinnostaako pidemmälle. Jos ei,niin jatkaisin elämää. Sillä,jos tulee sellainen tilanne,että jonkun kanssa seksiä tekee mieli ja kaikki vaikuttaa hyvältä ja olette vapaita,niin miksi sitä tilannetta ei käyttäisi? 

Vierailija
44/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovatkin semmoisia lortondeeruksia että tarttevat siveysvyön päällensä!

Vierailija
45/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko ihan uteliaisuudesta kysyä: miltä tämä mies näyttää?

Siinäpä se, ettei hän edes näytä mitenkään erityisen komealta. Kadulla kävellessäni en todennäköisesti kiinnittäisi häneen mitään huomiota. Mutta hänessä on jokin mystinen energia, joka vain vetää minua puoleensa ihan järkyttävällä voimalla. Enkä siis ole nähnyt koko miestä kuin kuvissa! Niin, ja puhuimme pikaisesti puhelimessa.

Tekisi mieli mennä tapaamaan häntä johonkin julkiseen paikkaan ja katsoa, toimiiko hänen vetovoimansa minuun oikeassa elämässä. Mutta sekin pelottaa: mitä jos hän saa minut pauloihinsa ja minä vain seuraan häntä lampaana hänen miesluolaansa.

Vielä viikko sitten en olisi uskonut, että minulle, kunnolliselle äidille, voisi tapahtua mitään tuollaista.

Siis mä en tajua miten joku voi tosissaan kehitellä tällaisia "tunteita" johonkuhun jota ei ole edes tavannut. Juu, olen itsekin ollut mukaihastunut julkkiksiin tai ihmiseen jota en oikeastaan tunne hyvin mutta...

Toisaalta jos olet vapaa niin senkus panet, mitä muuta tässä nyt voi tapahtua? Kannattaa tavata, voi olla vaikka ällö niin saat mielestäsi:D

Vierailija
46/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tutustuisin vielä mieheen ja jos mies ei ällötä,voisin harrastaa seksiä hänen kanssaan ja sen jälkeen katsoa,tuleeko jatkoa vai ei,kiinnostaako pidemmälle. Jos ei,niin jatkaisin elämää. Sillä,jos tulee sellainen tilanne,että jonkun kanssa seksiä tekee mieli ja kaikki vaikuttaa hyvältä ja olette vapaita,niin miksi sitä tilannetta ei käyttäisi? 

lisäys: en lukenut tarkkaan,eli olisi turn off,jos asuisi likaisessa kämpässä :) en itse innostuisi

Vierailija
47/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän hieroo itseensä roskia ja laittaa videoita minulle joissa on likaiset roskat ja ruoka jäämiä, ne saavat hänen keskivertoisen kroppansa kiiltämään! Voin vain kuvitella millaisen yleisön hän saisi only fansissa! Olen hänen ainoa faninsa nyt!

Ap

Vierailija
48/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ovulaatio!!

Been there, done that ja kyllä kaduttaa. Siis harrastin seksiä aivan väärän miehen kanssa, kaikki siinä hetkessä oli väärin, enkä osaa selittää tätä muuten, kuin hormoneillani. Oli himokas aika kuukaudesta, ja muutaman päivän oli todella kuumaa, ihanaa seksiä.

Viikko sen jälkeen kun sain mitä halusin tuli sellainen olo että mitä hittoa olen mennyt tekemään ja näin tossa, YÄK!!

Ehkäisyä siis käytettiin jne, mutta tää mies laitteli mulle sitten viestejä sen jälkeen, että tavattas uudelleen ja mua ei voinu vähempää kiinnostaa ja raukkamaisuuksissani ghostasin tän miehen.

Joten käy panemassa, nauti ja rietastele ja get over with. Älä anna puhelinnumeroasi. Joskus me ei vaan mahdeta näille hemmetin hormoneille mitään.

Kelatkaa, että tämmönen on miehille ihan arkipäivää :D ho rot...

I´m so sorry, mutta saipahan rentunruusukin pimpsalooraa ihan urakalla, muttei suhdetta. Moni rölli kun ei saa sitä pimpsaakaan millään. Kommentistasi päätellen kuulut varmaan heihin.

Vierailija
49/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti ajatuksesta mutta älä lähde tositoimiin, mies ei kuulosta miltään saaliilta ja saat varmaan jonkun taudinkin.

Kerro miehelle että sinulla on tippuri niin tuskin on pelkoa sortumisesta

Vierailija
50/58 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän hieroo itseensä roskia ja laittaa videoita minulle joissa on likaiset roskat ja ruoka jäämiä, ne saavat hänen keskivertoisen kroppansa kiiltämään! Voin vain kuvitella millaisen yleisön hän saisi only fansissa! Olen hänen ainoa faninsa nyt!

Ap

🤣🤣🤣🤣 Get a life!

Oikea Ap

Vierailija
51/58 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä mitä likaista tai pahaa siinä olisi, jos kävisit harrastamassa hänen kanssaan seksiä. Vaikka hänen asuntonsa olisi likainen tai hän itse olisi minkä näköinen tahansa, mitä sitten? Mitä pahaa se voisi tulevaan aiheuttaa? Miten se voisi muuttaa käsitystä itsestäsi?

Jos pitää kerran tai useamminkin hauskaa, nauttii seksistä ja ehkäisy hoidetaan, en näe siinä mitään pahaa.

Go girl, saatat saada elämäsi parasta seksiä!

Vierailija
52/58 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä on jokin käsittämätön alkukantainen raaka ja rehellinen seksuaalinen voima. Hän ei hempeile, ei kehu, ei yritä esittää muuta kuin mitä hän on. Hän ei tavoittele tähtiä taivaalta, vaan tuntuu olevan aidosti tyytyväinen omaan elämäänsä.

Luulen, että ehkäpä juuri tuo häpeilemätön seksuaalisuus ja aitous vetävät minua puoleensa.

Hän on kuin eräänlainen luolamies, ja itse asiassa hän muistuttaakin neandartalilaista.

Vierailija
53/58 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, että joku voi kokea likaisessa kämpässä asuvan ylimielisen elämänkoululaisen karismaattisena? Mitä ihmettä? Käytitkö nyt varmasti oikeaa termiä? 

Tiedostat kuitenkin, että tämä on oman pääsi luoma fantasia, joka johtuu kehnosta miesmaustasi, mikä on hyvä. Ehkä sinun täytyy vielä kerran kokeilla tuleeko paska olo siitä, että teet mitä järkesi kieltää sinua tekemästä? Sitten parantumisesi on ottanut taas askeleen eteenpäin. Päihdekuntoutujiahan kehotetaan retkahtamaan tietoisesti, että saa kokea sen päihdemaailman taas tietäen tekevänsä virheen. Retkahdushan tässäkin on kyseessä, kun tietää mitä tuollaiset suhteet ja miehet ovat.

Vierailija
54/58 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kolmekymppisenä yhdellä kaverilla oli mies, josta kuulin viikkoja kuinka fiksu hän on ja karismaattinen. Järkytys oli suuri, kun näin tämän ukon myöhemmin, kun menin pelastamaan tätä kaveria kämpästä, jossa mies oli häntä hakannut. Parvekkeella tupakalla piileskeli ikäistään huomattavasti vanhemman oloinen, ylipainoinen ja erittäin epäsiisti kaveri, jolla oli pälyilevä katse ja joka selvästi pelkäsi minua, kun olin ihan helv.. vihainen tämän kaverini puolesta.

Vieläkin kaduttaa, kun en marssittanut kaveria rikosilmoitusta tekemään. Tuollaiset iljetykset tekevät tuon monille naisille eikä kaverinikaan hänestä tuolla kerralla eroon päässyt. 

Vierailija
55/58 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hänelle kuvapuheluita. Pääset juttelemaan hänen kanssaan ja ajan myötä näet, kiinnostaako hän oikeasti. Jos ei, niin ei ole ainakaan tullut mitään tautivaaraa.

Vierailija
56/58 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan tapaan panettaa miehiäkin. Tunsin aikanaan vetoa naiseen, joka kertanusaisun jälkeen osoittautui ihan tavalliseksi narsistiseksi siiderivalaaksi. Ilman panoa olisin vieläkin lapsellisen ihastunut mielikuvaan. Sitäpaitsi, paneskelu on hyvää liikuntaa. Anna palaa!

Vierailija
57/58 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan tapaan panettaa miehiäkin. Tunsin aikanaan vetoa naiseen, joka kertanusaisun jälkeen osoittautui ihan tavalliseksi narsistiseksi siiderivalaaksi. Ilman panoa olisin vieläkin lapsellisen ihastunut mielikuvaan. Sitäpaitsi, paneskelu on hyvää liikuntaa. Anna palaa!

Ja tuon huomasit vasta lähikontaktissa? Olisit käynyt Specsaversillä! 😆

Vierailija
58/58 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You only live once. Go for it, girl!

Actually, you live an innumerous amount of times during every cycle of the universe.