Kamalaa tuo kokoomuksen pienituloisten vihaaminen
Kommentit (631)
Kokoomuksessa on näitä rikkaita miehiä, jotka lyövät nyrkkiä pöytään ja karjuvat, että töihin siitä, ei me sua auteta, pärjää omillasi! Samalla he yrittävät tehdä verohelpotuksia itselleen, että saavat pistää enemmän rahaa tileillensä makaamaan.
Heillä ei ole todellisuuden tietämystä (tai välittämistä), kuinka paljon työttömissä on osatyökykyisiä ja vajaakuntoisia, joistakin työttömistä ei ole tekemään työtä ollenkaan erilaisten ongelmien vuoksi. Olen nähnyt itse heidän tilanteita, enkä työnantajana voisi heitä palkata (vaikka haluaisinkin), jos ajattelisin työtehokkuutta. Pienetkin työtehtävät ovat joillekin vajaakuntoisille iso ponnistus suorittaa.
Sen lisäksi tämä puolue pilkkaa Jumalaa heidän vaalimainoksessa. Sekin vielä, ollaan ylimielisiä Jumalaakin kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienituloisuus johtuu täysin omista valinnoista. Mikää tai kukaan ei pakota kouluttautuun ja hakeutuun matalapalkka alalle kuin itse. Varsinkin suomessa jossa on todella hyvä mahdollisuus kouluttautua. Turha syyttää muita omista valinnoista
Tiedätkö paljon on opintotuki? Reilut 200 euroa kuussa. Sillä pitäisi sitten pärjätä jos asumistuki otetaan pois. Pääkaupungissa on yksiöiden vuokra n. 800euroa/kk.
Eihän kukaan oletakaan, että tuolla summalla pitäisi tulla toimeen. Sellainenkin kun opintolaina on keksitty, miksi et ota sitä. Itse hoidin 7 vuoden opinnot lainalla, tietenkin kesät töissä. Olihan siinä maksamista, mutta nyt hoidettu. Ja kun vielä korot on niin pienet, itse maksoin huikeita korkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienituloisuus johtuu täysin omista valinnoista. Mikää tai kukaan ei pakota kouluttautuun ja hakeutuun matalapalkka alalle kuin itse. Varsinkin suomessa jossa on todella hyvä mahdollisuus kouluttautua. Turha syyttää muita omista valinnoista
Tiedätkö paljon on opintotuki? Reilut 200 euroa kuussa. Sillä pitäisi sitten pärjätä jos asumistuki otetaan pois. Pääkaupungissa on yksiöiden vuokra n. 800euroa/kk.
Eihän kukaan oletakaan, että tuolla summalla pitäisi tulla toimeen. Sellainenkin kun opintolaina on keksitty, miksi et ota sitä. Itse hoidin 7 vuoden opinnot lainalla, tietenkin kesät töissä. Olihan siinä maksamista, mutta nyt hoidettu. Ja kun vielä korot on niin pienet, itse maksoin huikeita korkoja.
Miksi opiskelijan pitäisi ottaa lainaa? Kokoomus on valmis leikkaamaan myös opiskelijoilta. Onko se sitä kannustamista??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se pitääkin mennä paitsi onneksi harvoin yli 30-vuotias perheellinen (lapsia) joutuu lainalla opiskelemaan ja elämään. Mutta nuorena kannattaa satsata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi opiskelijan pitäisi ottaa lainaa? Kokoomus on valmis leikkaamaan myös opiskelijoilta. Onko se sitä kannustamista??
Miksi opiskelijan pitäisi saada kaikki ilmaiseksi, muiden tuella? Nuorena satsataan tulevaan elämään, ammattiin, se on sitä aikaa kun joutuu elämään pienemmällä budjetilla, mutta kun se on vain väliaikaista. En mitenkään voi rinnastaa opiskelijaa ja tavallista työssäkäyvää toisiinsa, ihan eri tilanteessa taiteilevat.
Suomi, tukien luvattu maa! Kokoomus ihan oikeassa, laskurit töihin, nimenomaan ne, jotka katsovat, että tuilla elää niin hyvin, ettei kannata aamulla nousta mokoman takia ylös. Olen kyllästynyt omalta osaltani elättämään tuota porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jostain nekin rahat tulee. Köyhät elää muiden rahoilla ja kehtaa silti valittaa kaikesta ja mankua koko ajan lisää ja haukkua keskituloisia/rikkaita, jotka maksaa koko lystin.
Rikkaat elää muiden työllä.
Paikallista sopimista puuhataan kieli pitkällä, jotta duunarille voisi maksaa mahdollisimman vähän. Kilpailuttaa oikein halpatyövoima, duunarilla ei paljon vaihtoehtoja silloin, kun ovella jonossa vielä halvempaan palkkaan suostuvat.
Rikkaat kovasti piiskaavat työttömiä töihin, mikä heille tarkoittaa tietenkin, että saisivat ilmaiseksi remonttireiskoja, nurmikonajajia, lumenluojia, pölynpyyhkijöitä jne. kortistosta - valtio maksaisi viulut eli työtön saisi korvaukseksi työttömyyspäivärahan. Höristelkää korvianne, kun kuulette sanat "vastikkeellinen sosiaaliturva". Kokoomuksen märkä uni, persut hallitusvastuussa tulevat myös tätä ajamaan.
Myös "kristitty" Sari Essayah eile nvaalitentissä mainitsi vastikkeellisen sosiaaliturvan. Hän p*skat piittaa heikompiosaisista, vaikka UT julistaa lähimmäisenrakkautta. Raamatussa myös sanotaan, että "Työmies on palkkansa ansainnut". Essayahin mukaan ilmeisesti palkalla ei niin väliä, vaan ensisijaisesti rikas on työntekijänsä ansainnut. Ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat kovasti piiskaavat työttömiä töihin, mikä heille tarkoittaa tietenkin, että saisivat ilmaiseksi remonttireiskoja, nurmikonajajia, lumenluojia, pölynpyyhkijöitä jne. kortistosta - valtio maksaisi viulut eli työtön saisi korvaukseksi työttömyyspäivärahan. Höristelkää korvianne, kun kuulette sanat "vastikkeellinen sosiaaliturva". Kokoomuksen märkä uni, persut hallitusvastuussa tulevat myös tätä ajamaan.
Tervetuloa sosialistiseen Suomeen, missä valtio takaa halvan työvoiman.
Jos kokoomus vihaa pienituloisia, sehän on heidän helppo korjata, järjestäkää niin että pienituloisten tulot nousevat!! Valitettavasti näyttää kylläkin siltä että kokoomus tekee juuri päinvastoin, tekee kaikkensa että pienituloisten tulot vielä entisestäänkin pienenevät!!!!!
Olemme hyvätuloisia vaimoni kanssa,mutta emme silti hyväksy mitä kokoomus ja ps ovat tekemässä pinituloisille Äänestämme demareille ku he ovat aidosti vähätuloisten puollella..
-Otaisivat huomioon esim,mitä ihminen hankii.Ennen kuin saa lapsilisiä...se vähätuloinen tarvitsee sen ei hyvä tuloinen...näitä esimerkkejä on paljon jos kehtaavat vaan tehdä asialle jotakin...
Kuka lähtee, kuka ei. Itse en köyhälistön edustajana laita tikkua ristiin sotatilanteessa rikkaiden puolesta, eikä sitä varmaan odotetakaan. Rikkaathan painuu saman tien ulkomaille, jos sota syttyy. Siksi kai kokkarit esmes on halunnut aina tänne Natoa, että tulis edes joku puolustamaan niiden kiinteistöjä ja muuta omaisuutta. Ei nykyään köyhät lähde noin vain henkensä kaupalla metsiin rämpimään, kun ei siitä mitään hyödy.
Näin juuri, Suomi on tuhottu ja suomalainen kulttuuri on tuhottu. Pelkkää globopaskaa, wokeilua, feminismiä ja n e e * * * * itä jäljellä. Ei tätä maata kyllä kiinnosta puolustaa vähääkään.