Kamalaa tuo kokoomuksen pienituloisten vihaaminen
Kommentit (631)
Suomessa on muotia korkeat vuokrat ja hiukset leikataan ja värjätään itse.
Muissa maissa naisilla on rahaa parturiin.
Suomi on köyhä maa.
Vierailija kirjoitti:
Leikitään jotta SOTA tulisi niin kyllä se KÖYHÄLÄHTEE SUOMEA PUOLUSTAMAAN MUTTA RIKAS PÖTKII PAKOON...TÄMÄ ON TOSI ASIA..
Kuka lähtee, kuka ei. Itse en köyhälistön edustajana laita tikkua ristiin sotatilanteessa rikkaiden puolesta, eikä sitä varmaan odotetakaan. Rikkaathan painuu saman tien ulkomaille, jos sota syttyy. Siksi kai kokkarit esmes on halunnut aina tänne Natoa, että tulis edes joku puolustamaan niiden kiinteistöjä ja muuta omaisuutta. Ei nykyään köyhät lähde noin vain henkensä kaupalla metsiin rämpimään, kun ei siitä mitään hyödy.
Mulle on yks lysti, onko täällä vallassa Bryssel, Ruotsi, Kokkarit, Marin, ärsut tai Putleri. Ei kosketa minua mitenkään, eikä muuta minun tilannetta suuntaan tai toiseen. Joten miksi välittäisin? Tai en tiedä - ehkä Venäjän suuret markkinat parantaisivat työtilannetta? Hmm, pitääpä miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikitään jotta SOTA tulisi niin kyllä se KÖYHÄLÄHTEE SUOMEA PUOLUSTAMAAN MUTTA RIKAS PÖTKII PAKOON...TÄMÄ ON TOSI ASIA..
Kuka lähtee, kuka ei. Itse en köyhälistön edustajana laita tikkua ristiin sotatilanteessa rikkaiden puolesta, eikä sitä varmaan odotetakaan. Rikkaathan painuu saman tien ulkomaille, jos sota syttyy. Siksi kai kokkarit esmes on halunnut aina tänne Natoa, että tulis edes joku puolustamaan niiden kiinteistöjä ja muuta omaisuutta. Ei nykyään köyhät lähde noin vain henkensä kaupalla metsiin rämpimään, kun ei siitä mitään hyödy.
Mulle on yks lysti, onko täällä vallassa Bryssel, Ruotsi, Kokkarit, Marin, ärsut tai Putleri. Ei kosketa minua mitenkään, eikä muuta minun tilannetta suuntaan tai toiseen. Joten miksi välittäisin? Tai en tiedä - ehkä Venäjän suuret markkinat parantaisivat työtilannetta? Hmm, pitääpä miettiä.
Osa rikkaista osaa toimia myös köyhien eduksi eikä ole ahneus motiivina.Ei rikkaus tai köyhyys tee kenestäkään pahaa tai hyvää vaan motiivit.
Kokoomuslaiset vaan tuhoaa varakkaiden maineen.
Jostain nekin rahat tulee. Köyhät elää muiden rahoilla ja kehtaa silti valittaa kaikesta ja mankua koko ajan lisää ja haukkua keskituloisia/rikkaita, jotka maksaa koko lystin.
Vierailija kirjoitti:
Jostain nekin rahat tulee. Köyhät elää muiden rahoilla ja kehtaa silti valittaa kaikesta ja mankua koko ajan lisää ja haukkua keskituloisia/rikkaita, jotka maksaa koko lystin.
Suomen budjetti on 80 miljardia josta työttömyystuet on 4,9 miljardia ja 90 000 työtöntä on aktivoituna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienituloisuus johtuu täysin omista valinnoista. Mikää tai kukaan ei pakota kouluttautuun ja hakeutuun matalapalkka alalle kuin itse. Varsinkin suomessa jossa on todella hyvä mahdollisuus kouluttautua. Turha syyttää muita omista valinnoista
Tiedätkö paljon on opintotuki? Reilut 200 euroa kuussa. Sillä pitäisi sitten pärjätä jos asumistuki otetaan pois. Pääkaupungissa on yksiöiden vuokra n. 800euroa/kk.
Matalapalkka-alakin tarvitsee työntekijöitä, ja niiden työntekijöiden tarvitsee ansaita riittävästi elääkseen. Muutoin puhutaan orjuudesta. Jonkun tarvitsee valita olla siivooja, roskakuski jne, jotta yhteiskunta pyörii. Mitään työtä ei tulisi katsoa nenävarttaan alaspäin, vaikka olisi itse kuinka koulutettu tai hyväpalkkainen hyvänsä.
Ratkaisu ei voi olla tuoda kouluttamatonta massaa tekemään kuraisimmat hommat, koska sitten olemme pian Ruotsin tilanteessa.
Suomen etu on ollut kattava sosiaalivakuutusjärjestelmä, joka on taannut yhtäläiset mahdollisuudet kaikille ja osaavan, terveen työvoiman. Sitä on ajettu lyhytnäköisesti lamasta saakka alas. Solidaarisuus on menettänyt merkityksensä, ja ymmärrys muiden erilaisia elämäntilanteita kohtaan on olematonta.
Fakta on kuitenkin se, että ihminen ei ole saari. Vaikka köyhät eristettäisiin omille asuinalueilleen, omiin kouluihinsa ja rajattaisiin sosiaalisen nousun mahdollisuuksia, että pysyvätkin siellä häiritsemästä kunnon väkeä, niin silti, he ovat samaa yhteiskuntaa kuin me muutkin. Jos vaikka joku monisukupolvisesti syrjäytynyt huumepäissään kolaroi rakkaan ihmisen hengiltä, niin siinä ei paljoa lämmitä, että säästi veroissa, kun ei kaiken maailman huumehörhöjen paijaamiseen laitettu niitäkin verovaroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen budjetti on 80 miljardia josta työttömyystuet on 4,9 miljardia ja 90 000 työtöntä on aktivoituna.
Suomen sosiaaliturvamenoista 40% menee eläkeläisiin, 8 % työttömiin ja loput terveydenhoitoon. Ja tuosta summasta puuttuu 30 miljardin työeläkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen sosiaaliturvamenoista 40% menee eläkeläisiin, 8 % työttömiin ja loput terveydenhoitoon. Ja tuosta summasta puuttuu 30 miljardin työeläkkeet.
Yksistään Kelan tuet kohdistuvat niin, että 48% menee muille kuin suomalaisille. Siis liki puolet.
Ja on faktaa. Kantsii miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Orpo on kusipäiden kuningas numero UUNO.
Iljettävin mies sitten Stubidon ja Sipilän.Muistakaa, että ei se vaan kokoomus leikkaa. Sipilä Keskusta leikkasi ja Sanna Sdp teki orjuutus aktiivimallin vaikka Antti Rinne naama punaisena siitä huusi oppositiossa.
Täytyy olla aika imbe joka meenee enää äänestämään. Kaikki puolueet kusee kansan silmiin. Ennen vaaleja luvataan vaikka mitä ja aina ne köyhää kansaa kurjistaa. Muistakaaaaa jo tämän
Mitä se auttaa jättää äänestämättä? Imbet menee äänestämään ja imbet sitten johtaa maata. Sitäkö haluat?
Vierailija kirjoitti:
Siksi äänestin SDP:tä
_SDP on pienituloisten pahin vihollinen_ kaikki niiden toiminta ja tuhlaus iskee lopulta pienituloisiin ja ei kannata unohtaa, että se oli lipposen ensimmäinen hallitus joka vei fortumin pörssiin ja jakoi rahat sijoittajille joita joudutaan maksamaan hamaan tulevaisuuteen sdp:ee roistokoplineen on ollut mukana myymässä valtion tuottavia omistuksia lähes aina ja myynyt enemmän kuin kokoomus ja tämä nyt iskee tietenkin aina myöhemmin valtion kukkaroon ja sieltä jaettavien rahojen riittävyyteen, älkää unta nähkö, että vasemmiston teatterilla valtion omistusten säilytyksestä olisi totuuspohjaa tekoa ja sekin on myöhästä nekin luoneet sellaisen määrän veronmaksajia riemastuttavia rahreikiä, että hyvää päivää..
https://www.vahtera.blog/post/veronmaksajien-rahoja-menetetty-fortumiss…
Kun sunnuntaina piirrän numeron äänestyslipukkeeseen, niin ääni on ensisijaisesti kokoomusta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun sunnuntaina piirrän numeron äänestyslipukkeeseen, niin ääni on ensisijaisesti kokoomusta vastaan.
Hyvä. Itsekin äänestin kokoomusta vastaan. Tavallinen ihminen ei kokoomusta äänestä. Petteri puuttuu asumistukeen ja jopa pieniin työmarkkinatukiin ja peruspäivärahaan. Kus päiden kunkku. Samat virret vuodesta toiseen. Fuck you.
Kuka vihaa kokoomuksen pienituloisia? Opiskelijoita kai lähinnä? Hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Itsekin äänestin kokoomusta vastaan. Tavallinen ihminen ei kokoomusta äänestä. Petteri puuttuu asumistukeen ja jopa pieniin työmarkkinatukiin ja peruspäivärahaan. Kus päiden kunkku. Samat virret vuodesta toiseen. Fuck you.
Tavallinen ihminen ei nosta asumistukea, työmarkkinatukea ja peruspäivärahaa, vaan tienaa itse elantonsa. Vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä keskiluokkaa maksamaan, seuraavat sukupolvet maksavat nykyisten sukupolvien rietastelun. Velaksi mennään, eikä kuulemma haittaa
Vierailija kirjoitti:
Kuka vihaa kokoomuksen pienituloisia? Opiskelijoita kai lähinnä? Hävetkää!
Petterihän niitä vihaa. Töihin vaan, ihan sama minne, pois lorvimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen ihminen ei nosta asumistukea, työmarkkinatukea ja peruspäivärahaa, vaan tienaa itse elantonsa. Vai mitä?
Mitäs ne tuen tarvitsijat ovat ellei ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne tuen tarvitsijat ovat ellei ihmisiä?
Pienipalkkainen ihminen tarvitsee asumistukea, koska palkka ei riitä.
Työttömiä on työmarkkinatuella töissä yrityksissä ja sen maksaa valtio.