Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ujojen miesten lähestyminen?

Vierailija
29.03.2023 |

Ihan uteliaisuudesta, onko joku nainen täällä joskus onnistuneesti lähestynyt ujoa miestä?

Onhan ujoja miehiä parisuhteissa, joten jotain kautta hekin ovat tiemmä parinsa löytäneet.

Mutta itse olen vain onnistunut totaalisesti nolaamaan itseni ujoihin miehiin ihastumalla. Ikinä elämässäni en ainakaan enää aloitetta tee. Se on huvittavaa, että aina valitetaan miksi naiset eivät tee aloitteita, mutta tuntuu siltä että 99%:lle miehistä - ujoillekin - aloitteen tekevä nainen on totaalinen turn-off.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, tulipa mieleen yksi kokemus muutaman vuoden takaa. Tuttavapariskunnan miesosapuoli kertoi minulle kaveristaan, joka oli kuulemma mahtava tyyppi ja kuin tehty minulle. Kaverilla ei ollut onnea naisrintamalla, mikä oli huutava vääryys, sillä tämä mies oli kuulemma aivan ihana kun lähemmin tutustui. Kaverini miehineen molemmat suostuttelivat minut ottamaan yhteyttä tähän harvinaislaatuiseen ujoon ja yksinäiseen mieheen. Maalailivat jo mielikuvia siitä, miten täydellinen pariskunta meistä tulisikaan, voitaisiin käydä kaikki yhdessä konserteissa ja mitä kaikkea.

No, katsoin tämän miehen somesta, ja olin positiivisesti yllättynyt. Meillä oli todella paljon yhteistä, ja pidin miestä myös komeana. (Lyhyt hän oli, mutta se ei minua haittaa tippaakaan.) Mies valitti somessakin yksinäisyyttään, miten en tuolloin osannut nähdä minään hälytysmerkkinä, vaan minusta se oli pikemminkin hellyyttävää.

Lähetin hänelle viestiä ja kerroin yhteisen kaverimme kehottaneen ottamaan yhteyttä. Mies luki viestini, mutta ei vastannut. Koskaan.

Jatkoi kyllä naisettomuudestaan valittamista somessa. Vilkaisin vielä muutama kuukausi viestini jälkeen, ja sama valitus jatkui edelleen.

Sun ois pitänyt olla tasoa Jennifer Lopez, ehkä se sitten olisi vastannut.

Jennifer on aivan liian vanha

En sanonut että olisi pitänyt olla Jennifer vaan hänen tasoisensa. Hän on ollut poikkeuksellisen kaunis kaiken ikäisenä.

Suomessakin on paljon Jenniferiä kauniimpia naisia. Tuskin kuitenkaan samassa ikäluokassa kuin hän nyt on.

Vierailija
42/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähestyin niin, että mielessäni päätin, että tuo on mun mies ja olin niinkuin en olisi hänen ujouttaan edes huomannut ja viekoittelin toki melko hetimmiten hurjaan p-aneskeluun. Se oli sillä selvä ja ihan mahtava liitto meillä takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannata vain naisena odottaa, että rohkeat miehet, jotka tekevät muillekin naisille aloitteita, lähestyvät sinua? Ei tarvitse käyttää ujoon mieheen aikaa.

Vierailija
44/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannata vain naisena odottaa, että rohkeat miehet, jotka tekevät muillekin naisille aloitteita, lähestyvät sinua? Ei tarvitse käyttää ujoon mieheen aikaa.

Jos haluaa sen ujon niin pakko on lähestyä.

Vierailija
45/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta mitä tarkoitat lähestymisellä? Usein ujo mies voi ajatella sinun olevan vain mukava ja puhelias ihminen, jollet tee mitään konkreettista aloitetta eli kysy vaikka kahville.

Vierailija
46/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujofetissi Ei vaan, ihanaa, että ujoillakin miehillä on kysyntää. Ja inhottavaa, jos ne, keitä olette lähestyneet, eivät ole lämmenneet

Vierailija
47/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todennäköisesti se ujo on kumppanina uskollisempi. 

Vierailija
48/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ulkomaisia tuttujani olen kuunnellut, niin heidän mielestään suomalaiset naiset ovat hyvinkin aloitteellisia. Pitäisi varmaan muuttaa itse pois Suomesta :D Tuntuu, että joutuu itse tekemään kaiken työn ja miehet vain haahuilevat mukana. Ja ei, en ole leukakirurgilentäjiä tapaillut vaan ihan tavallisia miehiä.

Ovat kyllä varsinkin kun yksin lomalla etelän lomakohteissa.

Vierailija
49/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todennäköisesti se ujo on kumppanina uskollisempi. 

En usko yleistyksiin, että kaikki ovat jonkinlaisia. Ehkä mieluumminkin voisi olla niin, että kun ujoja ei juuri koskaan lähesty kukaan, niin jos joku lähestyy (muu kuin oma kumppani), ujo lähtee heti mukaan, koska ajattelee, että tämmöstä tuuria ei enää ikinä käy!

Vierailija
50/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tarkoita sitä, että mies on ujo, jos hän ei lähesty sinua.

Vierailija
51/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta vastasin kommenttiin jossa mietittiin miksi lähestyä ujoa sen sijaan että odottaa rohkeamman lähestyvän.

Vierailija
52/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta vastasin kommenttiin jossa mietittiin miksi lähestyä ujoa sen sijaan että odottaa rohkeamman lähestyvän.

Missä tilanteessa odotat, että mies lähestyisi sinua? Esimerkiksi minä en miehenä ole koskaan lähestynyt naisia arkisissa tilanteissa, vaikka en ole ujoa nähnytkään.

Vierailija
53/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tilanteessa odotat, että mies lähestyisi sinua? Esimerkiksi minä en miehenä ole koskaan lähestynyt naisia arkisissa tilanteissa, vaikka en ole ujoa nähnytkään.

En odota, olen menossa oman ujon mieheni kanssa naimisiin.

Vierailija
54/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko ne miehet osoittaneet sinuun mitään kiinnostuksen merkkejä, vai pitäisikö heidän innostua aloitteestasi vain koska olet nainen?

Palstamies: Yksikään nainen ei koskaan ikinä milloinkaan ole tehnyt aloitteita, koska naisten ei tarvitse kun he saavat joka tapauksessa parisuhteen ja se on väärin!!!

Myös palstamies: Jos naiset tekisivät itse aloitteita, he saisivat paremman miehen itselleen.

Myös palstamies. Älä, nainen, kuvittele, että aloitteestasi innostuttaisiin.

Vierailija
55/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko ne miehet osoittaneet sinuun mitään kiinnostuksen merkkejä, vai pitäisikö heidän innostua aloitteestasi vain koska olet nainen?

Palstamies: Yksikään nainen ei koskaan ikinä milloinkaan ole tehnyt aloitteita, koska naisten ei tarvitse kun he saavat joka tapauksessa parisuhteen ja se on väärin!!!

Myös palstamies: Jos naiset tekisivät itse aloitteita, he saisivat paremman miehen itselleen.

Myös palstamies. Älä, nainen, kuvittele, että aloitteestasi innostuttaisiin.

Sitten ei vaan tee aloitetta? Joko tekee, tai ei tee. Hyvin simppeliähän se on. Jos ei halua tehdä aloitteita, niin sitten vaan Tinderiin tai muihin sovelluksiin, missä muutkin ovat.

Vierailija
56/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mielenkiintoista, että miestä pidetään ujona, jos hän ei lähesty. Olenko missannut miehenä täysin jotain, vai lähestyvätkö suomalaiset miehet nykyisin selvinpäin naisia keskellä kirkasta päivää? Vai minkälaisista aloitteista tässä puhutaan? Jos ajatellaan, että mies ei olisi ujo, niin millainen hän sitten olisi lähestyjänä?

Vierailija
57/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen voi torjua sinut hätäreaktiona vaikka oikeasti tykkäisikin.

Vierailija
58/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mielenkiintoista, että miestä pidetään ujona, jos hän ei lähesty. Olenko missannut miehenä täysin jotain, vai lähestyvätkö suomalaiset miehet nykyisin selvinpäin naisia keskellä kirkasta päivää? Vai minkälaisista aloitteista tässä puhutaan? Jos ajatellaan, että mies ei olisi ujo, niin millainen hän sitten olisi lähestyjänä?

Ei kukaan ole sanonut että mies on ujo jos ei lähesty naisia. Ujot varmaankin lähestyvät vähemmän kuin rohkeat, mutta eivät kaikki rohkeatkaan lähesty ikinä ketään.

Nyt puhutaan siitä, miten ujoa miestä voi lähestyä jos on hänestä kiinnostunut. Minä tiesin nykyisen mieheni olevan ujo sillä työskentelin hänen kanssaan melkein 2 vuotta ennen kuin lähestyin. En ajatellut hänen olevan ujo vain sillä perusteella ettei hän lähestynyt minua.

Vierailija
59/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä minulle tuli myös mieleen. Itse lähinnä epäilisin, että onko lähestymisessä kyse jostain testistä tai piilokamerasta. Siis oletan, että kyse on lähestymisestä, joka tulisi vieraalta naiselta vaikka kaupassa. Jotenkin ajattelisin ensimmäisenä, että joku kaveri tekee jotain pilaa tai vitsiä.

Vierailija
60/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ajattelin silloin ensimmäisellä kerralla, joten kokeilin uudelleen. Virhe :D Vastaukseksi ihan jutteluun (ei treffipyyntöön tms) tuli "ei mulla kuule ole aikaa jutella". No se oli siinä sitten, en yrittänyt enää.

Muut lähestymäni ujot miehet ovat samalla tavalla tylyttäneet tai olleet vastaamatta mitään. Heitä on ollut muutama, tuskin kaikilla on voinut mistään hätäreaktiosta olla kyse.

Voisin uskoa, että olin vain t-o-d-e-l-l-a vastenmielinen, elleivät muunlaiset miehet olisi monesti yrittäneet iskea keskellä kirkasta päivää. (Olen hoikka ja isorintainen, joten joidenkin mielestä pelkkä olemassaoloni on kutsu kaikenlaiseen ehdotteluun, etenkin jos on ihan tavallinen tyköistuva T-paita päällä.) Mutta en toki selkeästi ollut noiden miesten makuun, mikä on ihan ok. Turha vaan väittää, ettei niitä ujoja ja hiljaisia miehiä koskaan lähestytä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi