Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ujojen miesten lähestyminen?

Vierailija
29.03.2023 |

Ihan uteliaisuudesta, onko joku nainen täällä joskus onnistuneesti lähestynyt ujoa miestä?

Onhan ujoja miehiä parisuhteissa, joten jotain kautta hekin ovat tiemmä parinsa löytäneet.

Mutta itse olen vain onnistunut totaalisesti nolaamaan itseni ujoihin miehiin ihastumalla. Ikinä elämässäni en ainakaan enää aloitetta tee. Se on huvittavaa, että aina valitetaan miksi naiset eivät tee aloitteita, mutta tuntuu siltä että 99%:lle miehistä - ujoillekin - aloitteen tekevä nainen on totaalinen turn-off.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alote kannattaa aina tehdä mutta sellanen itsensä ylimyyminen ei oo millääntasolla edes viehättävää. Voi kysellä muutenvaan miten menee ja ehkä heittää viestillä jotain humoristisia pätkiä tai kuvia ja saada sitä kautta mies lämpeemää, tai jutella vaikka vähän jotain syvällisiä eka ihan viestien tasolla. 

T. Ujo 31 mies 

Vierailija
2/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko ne miehet osoittaneet sinuun mitään kiinnostuksen merkkejä, vai pitäisikö heidän innostua aloitteestasi vain koska olet nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille aloitteellinen nainen (varsinkin ujoille) on niin harvinaista, että he kuvittelevat kyseessä olevan vittuiluyritys.

Vierailija
4/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alote kannattaa aina tehdä mutta sellanen itsensä ylimyyminen ei oo millääntasolla edes viehättävää. Voi kysellä muutenvaan miten menee ja ehkä heittää viestillä jotain humoristisia pätkiä tai kuvia ja saada sitä kautta mies lämpeemää, tai jutella vaikka vähän jotain syvällisiä eka ihan viestien tasolla. 

T. Ujo 31 mies 

Joo sellainen naisen yli-innostuminen on kyllä suorastaan pelottavaa, kun itse on vähän varovaisempi näissä jutuissa. Sieltä tulee sitten jatkuvalla syötöllä viestiä ja kuvaa sellaisella tyrkkymeiningillä että huhuhh. Eikö vois vaan normaalisti viestitellä vaikka.

Vierailija
5/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sinua. Ja vaikka uskoisinkin, on kyseessä aikamoiset naisten first world problems.

Vierailija
6/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulitko ettei miesten aloitteita sitten torjuta?

Vierailija
7/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ujo mieskin keinot keksii, jos on todellista motivaatiota tutustua naiseen.

Älä tee mitään.

Älä laita tuollaiseen mitään odotuksia.

Vierailija
8/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko ne miehet osoittaneet sinuun mitään kiinnostuksen merkkejä, vai pitäisikö heidän innostua aloitteestasi vain koska olet nainen?

No ei tietenkään kenenkään ole mikään pakko kiinnostua minusta. Mutta itse olen saanut lähestymiltäni ujoilta miehiltä pelkkää tylytystä, jopa nöyryyttämistä. Siksi uteliaisuudesta kyselen, onko joku ikinä onnistunut lähestyessään ujoa miestä.

Minusta kiinnostuvat vain itsevarmasti flirttailevat tyypit, jotka puolestaan eivät ole minun tyyppiäni ollenkaan.

Vierailija
9/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko sinua. Ja vaikka uskoisinkin, on kyseessä aikamoiset naisten first world problems.

Tyypillistä. Ensin valitetaan, kun miehet joutuvat tekemään aloitteita, ja sitten kun nainen tekee, niin haukutaan (ja valitetaan). Anna nyt AP-naisen tehdä näitä aloitteita, jos sieltä joku lähtisikin matkaan. Vähän kannustusta hei. Ihme touhua.

Vierailija
10/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin kysymyksesi ensin väärin. Juu, on kyllä ollut kiinnostuksen merkkejä, tai ainakin tulkitsin sellaisiksi, ennen kuin uskalsin lähestyä. Mutta ilmeisesti tulkitsin väärin. Nykyään en enää yritä tulkita ujon miehen tuijotteluita tai punastumisia mitenkään, eivät ne tarkoita mitään.

Vierailija
11/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään kenenkään ole mikään pakko kiinnostua minusta. Mutta itse olen saanut lähestymiltäni ujoilta miehiltä pelkkää tylytystä, jopa nöyryyttämistä. Siksi uteliaisuudesta kyselen, onko joku ikinä onnistunut lähestyessään ujoa miestä.

Minusta kiinnostuvat vain itsevarmasti flirttailevat tyypit, jotka puolestaan eivät ole minun tyyppiäni ollenkaan.

Tästä palstan ikikatkerikot kyllä riemastuvat. Vastaukseksi tulet saamaan lukuisia lällättelyitä.

Vierailija
12/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luule. Mutta huvittaa, että palstamiehet aina valittavat, etteivät naiset tee aloitteita. Mitä olen itse kokenut ja sivusta seurannut, rohkenen väittää, että todellisuudessa valtaosa miehistä kokee naisten tekemät aloitteet kiusallisina. Miehet haluavat itse valita, ketä lähestyvät.

Vierailija
13/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin kysymyksesi ensin väärin. Juu, on kyllä ollut kiinnostuksen merkkejä, tai ainakin tulkitsin sellaisiksi, ennen kuin uskalsin lähestyä. Mutta ilmeisesti tulkitsin väärin. Nykyään en enää yritä tulkita ujon miehen tuijotteluita tai punastumisia mitenkään, eivät ne tarkoita mitään.

Ei kannata kiinnittää niihin mitään huomiota. Se ei tarkoita mitään. Jos ei muutoin livenä edes moikkaa,  edes nyökkää, älä kiinnitä mitään huomiota punastumisiin ja tuijotteluihin. Ne eivät tarkoita mitään. Voit tietenkin kysyä. Mutta älä odota mitään, koska mitään ododtettavaa ei ole. Edellä kerrottiin, että kyllä ujo mies keinot keksii, jos oikeasti haluaa tutustua naiseen.

Vierailija
14/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ulkomaisia tuttujani olen kuunnellut, niin heidän mielestään suomalaiset naiset ovat hyvinkin aloitteellisia. Pitäisi varmaan muuttaa itse pois Suomesta :D Tuntuu, että joutuu itse tekemään kaiken työn ja miehet vain haahuilevat mukana. Ja ei, en ole leukakirurgilentäjiä tapaillut vaan ihan tavallisia miehiä.

Vierailija
15/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiittäisin jumalaa ihmeteosta jos nainen tekisi aloitteen minua kohtaan.

Vierailija
16/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ujo 31 mies 

Niin siis minä (ap) olen itsekin ujo nainen, joten en todellakaan ole kenenkään tuntemattoman miehen kimppuun yli-innokkaasti käynyt. Mutta en vain tiedä enää, miten hiljaisiin miehiin edes tutustutaan. Ei kai mitenkään, ellei ole itse jokin rempseä ekstroverttikaunotar.

Vierailija
17/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mulla ole koskaan onnistunut. Suorastaan juoksevat karkuun. Ja se on niin harmi kun tykkään ujoista miehistä. Ne vaan ei tykkää musta. Tai sitten ovat vaan niin ujoja, että menevät paniikkiin?

Vierailija
18/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luule. Mutta huvittaa, että palstamiehet aina valittavat, etteivät naiset tee aloitteita. Mitä olen itse kokenut ja sivusta seurannut, rohkenen väittää, että todellisuudessa valtaosa miehistä kokee naisten tekemät aloitteet kiusallisina. Miehet haluavat itse valita, ketä lähestyvät.

Älä luule tietäväsi miehistä mitään kun et selvästikään tiedä. Oikeasti hyvin harvalla naisella on mitään tietoa siittä mitä miehet oikeasti haluavat vaikka ihan joka nainen väittää tietävänsä mitä miehet haluavat. Tämmöisten naisten kanssa kun juttelee paljastuu aina se sama että nainen kuvittelee että miehet ja naiset on täysin samanlaisia ja haluavat täysin samoja asioita ja aina korostuu se että nainen kuvittelee myös miesten haluavan täsmälleen samoja asioita kuin naiset haluaa. Todellisuudessa miehet ja naiset ovat yhtä samanlaisia kuin yö ja päivä on keskenään samanlaisia

Vierailija
19/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä luule tietäväsi miehistä mitään kun et selvästikään tiedä. Oikeasti hyvin harvalla naisella on mitään tietoa siittä mitä miehet oikeasti haluavat vaikka ihan joka nainen väittää tietävänsä mitä miehet haluavat. Tämmöisten naisten kanssa kun juttelee paljastuu aina se sama että nainen kuvittelee että miehet ja naiset on täysin samanlaisia ja haluavat täysin samoja asioita ja aina korostuu se että nainen kuvittelee myös miesten haluavan täsmälleen samoja asioita kuin naiset haluaa. Todellisuudessa miehet ja naiset ovat yhtä samanlaisia kuin yö ja päivä on keskenään samanlaisia

No en kuvittele tietäväni miehistä mitään. Jos totta puhutaan, ei nykyään enää kiinnostakaan tietää. Olen samaa mieltä kanssasi, että ellei erityisesti halua vaikka perustaa perhettä, miesten ja naisten kannattaa pysyä ihan erillään toisistaan, ei maksa vaivaa.

Vierailija
20/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, yleensä ne aloitteelliset naiset tuppaa olemaan sellaisia tomeria ja hivenen ylipainoisia, niin ihmekös tuo. Jos joku Megan Fox lähestyisi niin varmasti olisivat messissä heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä