Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ujojen miesten lähestyminen?

Vierailija
29.03.2023 |

Ihan uteliaisuudesta, onko joku nainen täällä joskus onnistuneesti lähestynyt ujoa miestä?

Onhan ujoja miehiä parisuhteissa, joten jotain kautta hekin ovat tiemmä parinsa löytäneet.

Mutta itse olen vain onnistunut totaalisesti nolaamaan itseni ujoihin miehiin ihastumalla. Ikinä elämässäni en ainakaan enää aloitetta tee. Se on huvittavaa, että aina valitetaan miksi naiset eivät tee aloitteita, mutta tuntuu siltä että 99%:lle miehistä - ujoillekin - aloitteen tekevä nainen on totaalinen turn-off.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sellainen voi torjua sinut hätäreaktiona vaikka oikeasti tykkäisikin.

Näin ajattelin silloin ensimmäisellä kerralla, joten kokeilin uudelleen. Virhe :D Vastaukseksi ihan jutteluun (ei treffipyyntöön tms) tuli "ei mulla kuule ole aikaa jutella". No se oli siinä sitten, en yrittänyt enää.

Muut lähestymäni ujot miehet ovat samalla tavalla tylyttäneet tai olleet vastaamatta mitään. Heitä on ollut muutama, tuskin kaikilla on voinut mistään hätäreaktiosta olla kyse.

Voisin uskoa, että olin vain t-o-d-e-l-l-a vastenmielinen, elleivät muunlaiset miehet olisi monesti yrittäneet iskea keskellä kirkasta päivää. (Olen hoikka ja isorintainen, joten joidenkin mielestä pelkkä olemassaoloni on kutsu kaikenlaiseen ehdotteluun, etenkin jos on ihan tavallinen tyköistuva T-paita päällä.) Mutta en toki selkeästi ollut noiden miesten makuun, mikä on ihan ok. Turha vaan väittää, ettei niitä ujoja ja hiljaisia miehiä koskaan lähestytä!

Lisään vielä, ettei joku luule minun kehuskelevan sillä, että olen hoikka ja rintava - en ole kasvoiltani mitenkään kaunis, joten se on varmaan se suurin syy miksi nuo miehet tuntuivat loukkaantuvan lähestymisistäni. En ole mitenkään erityisen epämuodostunutkaan, mutta aika, noh, mitäänsanomaton.

Huvittaa vaan, kun palstalla aina väitetään, että nainen saa aina miehen, kunhan ei ole ylipainoinen. Hah :D

Vierailija
62/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ulkomaisia tuttujani olen kuunnellut, niin heidän mielestään suomalaiset naiset ovat hyvinkin aloitteellisia. Pitäisi varmaan muuttaa itse pois Suomesta :D Tuntuu, että joutuu itse tekemään kaiken työn ja miehet vain haahuilevat mukana. Ja ei, en ole leukakirurgilentäjiä tapaillut vaan ihan tavallisia miehiä.

Toisaalta ulkomaiset miehet tuntuvat olevan niin aloitteellisia, ettei naisen paljon tarvitse tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän ujona arkana nuorena aikoinaan noinkin kävi usein. Kiersin ongelmaa vähän lähestymällä selvästi nuorempia.

Vierailija
64/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän ujona arkana nuorena aikoinaan noinkin kävi usein. Kiersin ongelmaa vähän lähestymällä selvästi nuorempia.

Siis olitko mies vai nainen tuossa skenaariossa?

Vierailija
65/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa heidän isilleen, jos ette saa suklaasydänten tilalle aitoja.

Vierailija
66/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai naisille ujo mies kelpaa? Joku Mbomu-Biko se olla pitää.

Kyllä kelpaa.

Vierailija
67/69 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alote kannattaa aina tehdä mutta sellanen itsensä ylimyyminen ei oo millääntasolla edes viehättävää. Voi kysellä muutenvaan miten menee ja ehkä heittää viestillä jotain humoristisia pätkiä tai kuvia ja saada sitä kautta mies lämpeemää, tai jutella vaikka vähän jotain syvällisiä eka ihan viestien tasolla. 

T. Ujo 31 mies 

Viestillä? Mitä kautta, jos ei ole numeroa? Savumerkeilläkö?

Vierailija
68/69 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta huvittaa, että palstamiehet aina valittavat, etteivät naiset tee aloitteita. Mitä olen itse kokenut ja sivusta seurannut, rohkenen väittää, että todellisuudessa valtaosa miehistä kokee naisten tekemät aloitteet kiusallisina. Miehet haluavat itse valita, ketä lähestyvät.

Onko sinulla kovinkin laajaa tutkimustulosta väitteesi taustalla? Moniko mies täällä oikeasti kirjoittanut, ettei naiset tee aloitteita, saati valittanut siitä? Monenko miehen kohdalla sinulla on pienintäkään hajua miten miehet kokevat naisen tekemän aloitteen? 

Vierailija
69/69 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis minä en ole koskaan napanut naista vaan naiset ovat napaneet minut. Osa jopa reilu vuoden harkinan jälkeen, kun ovat katsoneet kaikki verbaali-örvelykseni läpi. Jos nainen tekee joniinmoisen aloiteen niin neutraali vasta-aloite , halaus , hymy ja poskisuukko pitää tulla heti oli miten kömpelövövä vain. Eikä hämmästyneellä miehellä ole seksi mielessä eikä edes herännyt tilaisuuteen. Teknisesti olen ollut siis arka. Ja ujo mies niin vastaa katseeseen hymyllä ja vasta katseella. Jos pian tulee toinen katse niin parree olis kömpiä naisen suuntaan ja kasata luunsa yhteen ja vääntää se sana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme