Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän päivässä tänään iloa ja valoa?

Vierailija
11.02.2023 |

Minulla on.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kossupullo. Eli on.

Vierailija
2/15 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sataa lunta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Vapaapäivä.

Vierailija
4/15 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös, ja 13cm Olaviakin, takapuolessa.

Sanna, Tampere

Ilmoitettu asiattomaksi.

Oletko nyt tyytyväinen juntti kun pilasit ap:n aloittaman kivan ketjun? Mistä teitä oikein sikiää?

Vierailija
5/15 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noei. Ei oikein tekemistä. Ja söin illalla minipussin sipsejä ja silmät ihan turvoksissa

Vierailija
6/15 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kuulla että sinulla on! Itse kadun että aloitin aamun lukemalla yle uutisia. Sen lisäksi mitä maailmalla tapahtuu, harmittaa miten sensuurittomaksi roskajulkaisuksi yle:n verkkouutiset ovat muuttuneet.

Olisipa kyky olla harmistumatta tällaisista.

Vierailija
7/15 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös, ja 13cm Olaviakin, takapuolessa.

Sanna, Tampere

Ilmoitettu asiattomaksi.

Oletko nyt tyytyväinen juntti kun pilasit ap:n aloittaman kivan ketjun? Mistä teitä oikein sikiää?

mitä kivaa tuossa on kun ap brassailee kivalla päivällään?

Vierailija
8/15 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, hieno ilma, terveys, lenkkeily, ihmisten tapaaminen. Jos olisi pikkulapsi, olisin hänen kanssaan. Tämä aloitushan viittaa pääministeriimme ja ihmettelin monen muun ohella, kun hän kertoi hakevansa ilonsa ja valonsa ystävien seurasta. Ystävät tunnetusti huumeporukkaa. Luulisi, että hän käyttäisi kaiken vapaa-aikansa lapsensa kanssa olemiseen.

Vierailija
9/15 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähden kävelee 5km matkan .Kohtan tietyssä paikka kello 11,  henkilön joka mualta kävelee saman matkan kohtamispaikan ja yhdessä ulkoilemme ,keskutelmme. Lumesta huolimatta tai sen tulosta. Piristää aina mieltä ulkoilu ja kävely on ilmaista.

Vierailija
10/15 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä häntä. Illan viimeinen keskustelu miehen kanssa oli, että toivoisin taas kerran hänen ottavan suhteemme tilan puheeksi.

Tuntuu kuin katselisi vaan kun kuukausi kuukaudelta (ja vuosi vuodelta) kun suhde syöksyy alamäkeen. Mä oon puhunut jo erosta, asumuserosta ja kyseenalaistanut, onko meillä tulevaa, saati edes nykyhetkeä yhdessä.

Ainoa mitä pyydän, olisi, että hän avaisi itse keskustelun ja kertoisi ajatuksistaan, tunteistaan ja kyselisi mun toiveita.

Se olen ollut minä, joka kokee tässä asiat ongelmaksi, mies voisi kuulemma elää loppuelämänsä näinkin. Ilman kunnon keskusteluja, seksiä, läheisyyttä, yhteistä aikaa ja tekemistä.

Kysyin eilen, että kuinka kauan aikoo katsella tilannetta sivusta panematta tikkua ristiin. On kuulemma niin vaikeaa puhua.

On tässä päivässä iloakin. Lapsi huitaisi mun kahvikupin äsken pöydälle, lattialle ja päälleen.

Yksi tuollainen ihana säheltäjä siunaantunut elämään. Saa nähdä mitä tänään keksitään.

Vierailija
11/15 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Yksi lapsista sai just koeviikon päätökseen ja tanssi vanhat. Lepäullään kaikki. Oli mullekin urakka laittaa ko asu.

Vierailija
12/15 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedä häntä. Illan viimeinen keskustelu miehen kanssa oli, että toivoisin taas kerran hänen ottavan suhteemme tilan puheeksi.

Tuntuu kuin katselisi vaan kun kuukausi kuukaudelta (ja vuosi vuodelta) kun suhde syöksyy alamäkeen. Mä oon puhunut jo erosta, asumuserosta ja kyseenalaistanut, onko meillä tulevaa, saati edes nykyhetkeä yhdessä.

Ainoa mitä pyydän, olisi, että hän avaisi itse keskustelun ja kertoisi ajatuksistaan, tunteistaan ja kyselisi mun toiveita.

Se olen ollut minä, joka kokee tässä asiat ongelmaksi, mies voisi kuulemma elää loppuelämänsä näinkin. Ilman kunnon keskusteluja, seksiä, läheisyyttä, yhteistä aikaa ja tekemistä.

Kysyin eilen, että kuinka kauan aikoo katsella tilannetta sivusta panematta tikkua ristiin. On kuulemma niin vaikeaa puhua.

On tässä päivässä iloakin. Lapsi huitaisi mun kahvikupin äsken pöydälle, lattialle ja päälleen.

Yksi tuollainen ihana säheltäjä siunaantunut elämään. Saa nähdä mitä tänään keksitään.

Pakko lisätä. Tai että se mies edes osallistuisi siihen keskusteluun, sen sijaan, että tuijottaa tyhjää.

Sama

Vierailija
13/15 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Pääsee Prismaan taas, meinasin kuolla nälkään kun en tajunnut hamstrata vessapaperia ja hernaria.

Vierailija
14/15 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikisessä päivässäni on iloa ja valoa, ja rutkasti onkin. En ole mikään turpa rutussa elävä ja oleva ihminen, vaan iloinen ja hyväntuulinen tyyppi, joka nauttii pienistäkin asioista. Niitä pieniä asioita löytyy läheltäni hyvin paljon.

Vierailija
15/15 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitn

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän