Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rikkaat ja rahattomat 2023 OFFICIAL

Vierailija
29.03.2023 |

Tänään alkaa! Ja Ruudussa jo katsottavissa.

Kommentit (872)

Vierailija
421/872 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forssan vaihtoperheen seuraaminen oli aika vaivaannuttavaa. Tiedän kyllä, että Forssa ei ole iloisin paikka Suomessa, mutta ei kai se elämä siellä niin alakuloista ole, kuin köyhien ilmeistä ja olemuksesta voisi päätellä. 

Vierailija
422/872 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lappulihaa ja purkkibrazilia 😁

Mikä siinä sua naurattaa!

Kokeile itte elää 70euroa viikko, niin näet, mihin riittää!

Se on KYMPPI per päivä, siitä pitäs repiä aamupala, lounas, välipala, iltaruoka, iltapala. Ei taida riittää!

Jos on muuta menoa, niin esim täällä maksaa kertalippu 3.10 ja jos takaisinkin aikoo..7.20!

Mieti ennenkuin irvistelet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/872 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://kaisaminkkinen.com/collections/all

Mitä mieltä olette tämän köyhän Kaisan verkkokaupasta?

Siis onko tämä sen köyhän verkkokauppa?

En katsonut koko jaksoa niin jäi nimi näkemättä.

Vierailija
424/872 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääke 0 kcal kirjoitti:

Lääkkeessä ei ole kaloreita, ei lihota. Ja jos tekee mieli syödä, niin älä tunge liikaa ruokaa suuhun. Sen ruoan vie sinne sinun oma kätesi. Ota vastuu läskeistä.

Tiedätkö, mistä puhut!

Mielialalääkkeet saattavat nostaa painoa, varsinkin jos käytössä on muitakin lääkkeitä!

ÄLÄ mollaa kun et tiedä!

Vierailija
425/872 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kotiäitinä myin omaa irtaimistoa, vanhempien ja appivanhempien. Ostin n vuoden myynneillä Vuittonin laukun. Olin halunnut sitä vuosia.

Kun jäin lomautetuksi, minulle useampi sanoi myy luiska, saat ruokarahaa.

Ihan ilman kysymistä neuvoi.

Miksi en saanut omistaa jotain, mistä tykkäsin ?

Eikä sitä laukkua voi myydä, kuin kerran.

Tätä aina ihmettelen! MIKSI ihmeessä ihmiset ostavat niitä vauvanpaskanruskeita mainoslaukkuja kalliilla! En ymmärrä. Kun eivät ole edes hyvännäköisiä. Eikä edes tyylikkäitä.

Vierailija
426/872 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi noloa, kun paljastuu, että velkarahalla oli ostettu kivoja esineitä. Itse ostin merkkiastioita kirpputoreilta opintoetuuksilla.

Vierailija
427/872 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kotiäitinä myin omaa irtaimistoa, vanhempien ja appivanhempien. Ostin n vuoden myynneillä Vuittonin laukun. Olin halunnut sitä vuosia.

Tätä aina ihmettelen! MIKSI ihmeessä ihmiset ostavat niitä vauvanpaskanruskeita mainoslaukkuja kalliilla! En ymmärrä. Kun eivät ole edes hyvännäköisiä. Eikä edes tyylikkäitä.

Täähän se. Jos mulla olis ylimääräistä rahaa, ostaisin metsää, en laukkuja.

Vierailija
428/872 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lappulihaa ja purkkibrazilia 😁

Mikä siinä sua naurattaa!

Kokeile itte elää 70euroa viikko, niin näet, mihin riittää!

Se on KYMPPI per päivä, siitä pitäs repiä aamupala, lounas, välipala, iltaruoka, iltapala. Ei taida riittää!

Jos on muuta menoa, niin esim täällä maksaa kertalippu 3.10 ja jos takaisinkin aikoo..7.20!

Mieti ennenkuin irvistelet!

Toimeentulotuesta jää enemmän kuin 70 euroa viikko, joten siellä on vaan tuet hakematta tai sit jotain liian isoja asumismenoja tms.

Vierailija
429/872 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tässäkään ohjelmassa näytetä niitä todella köyhiä tässä maassa? Eli kitupalkalla 8 tuntia päivässä raatavia asuntovelkaisia, joilla edellytetään olevan auto työssä käydäkseen. Heillä ei edes ole oikeutta valittaa tai olla surullisia.

Ehkä sellaisia ei hakeudu tähän ohjelmaan?

Vierailija
430/872 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://kaisaminkkinen.com/collections/all

Mitä mieltä olette tämän köyhän Kaisan verkkokaupasta?

Siis onko tämä sen köyhän verkkokauppa?

En katsonut koko jaksoa niin jäi nimi näkemättä.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/28e0302c-e3a2-41ce-a87b-ff88f5a…

431/872 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi epäselväksi, että mitä "oikeaa" työtä tämä Kaisa tekee elääkseen? Kun hän sanoi, että hän tekee 80% työaikaa. Siis hänellä oli tämä askarteluharrastus, josta sai jotain yhteistyökumppaneiden palkkioita, mutta lisäksi jokin vakityö?

Tämä on kyllä suuri ongelma Suomessa, että työssä käyvä ihminen ei pärjää palkallaan.

Vierailija
432/872 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sarja on nyt vähän poikennut alkuperäisestä ideasta. Sarjasta on selkeästi tullut keino mainostaa ilmaiseksi omaa yritystä/sosiaalisen median tilejä.

Ja kaikki nuo köyhät ei todellakaan ole köyhiä. Joillakin on hienompi ja isompi asunto kuin minulla, pienituloisella yksineläjällä. Eikä tuloni ole tarpeeksi matalat, jotta saisin asumistukea. Ei ole varaa autoon eikä matkusteluun. En ole pitänyt itseäni köyhänä, mutta tuota sarjaa katsoessa olen alkanut miettiä, että olenko sittenkin.

433/872 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttikö teidänkin mielestänne Kaisan kissa tosi lihavalta?

Ei saisi päästää eläimiä lihomaan.

Vierailija
434/872 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Näyttikö teidänkin mielestänne Kaisan kissa tosi lihavalta?

Ei saisi päästää eläimiä lihomaan.

monesti tämä omistajien lemmikkien paino-ongelmat kulkevat käsi-kädessä, en tiedä miksi..itse koiranomistajana huomannut oman rodun fb-palstalla, että jollakin on vääristynyt käsitys että koirankin täytyy jatkuvasti herkutella. No ei tarvi, kuten ei ihmisenkään. Tokihan se syö juustoa ja kaikkea muuta kivaa, jos vain annetaan ja tasan yrittää kerjata, jos tajuaa että saumaa olisi.

Vierailija
435/872 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tässäkään ohjelmassa näytetä niitä todella köyhiä tässä maassa? Eli kitupalkalla 8 tuntia päivässä raatavia asuntovelkaisia, joilla edellytetään olevan auto työssä käydäkseen. Heillä ei edes ole oikeutta valittaa tai olla surullisia.

Eivät asuntovelalliset ole köyhiä. Jotta sitä asuntovelkaa on joskus saanut on pitänyt laittaa melkoinen summa omaa rahaa käsirahaksi. Suomessa on sellaisiakin ihmisiä joilla ei ole sitä käsirahaa. Tämän viimeisimmän jakson äiti ja tytär mielestäni edustavat aidosti köyhiä.

Vierailija
436/872 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Minulle jäi epäselväksi, että mitä "oikeaa" työtä tämä Kaisa tekee elääkseen? Kun hän sanoi, että hän tekee 80% työaikaa. Siis hänellä oli tämä askarteluharrastus, josta sai jotain yhteistyökumppaneiden palkkioita, mutta lisäksi jokin vakityö?

Tämä on kyllä suuri ongelma Suomessa, että työssä käyvä ihminen ei pärjää palkallaan.

Jaksossa sanottiin että asiakaspalvelutyötä, ilmeisesti etätyönä puhelimessa tai verkossa. Epäilisin että mahdollinen vaitiolovelvollisuus esti tarkemmin mainitsemisen ohjelmassa. Nykyäänhän hän toimii kevytyrittäjänä, nettikauppa onkin jo mainittu ketjussa. Ihan yleisenä huomiona sanoisin että oikeastaan yhdessäkään jaksossa lukuunottamatta sarjan ensimmäistä jaksoa, jossa rikkaana oli Toivo Sukari, ei ole mainittu rahattoman osapuolen työpaikkaa vaikka aika monella heistä on kuitenkin ollut sellainen.

Vierailija
437/872 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä tätä Ruutu ohjelmaa. Kaikissa näkyy vain eka osa ja sitten tulee kymmenen mainosta. Sen jälkeen kuva ei liiku ja kuuluu vain ääni. Jos alapalkista koettaa vyöryttää eteenpäin niin mitään ei tapahdu muuta, kuin että tulee uusia mainoksia taas 10 kpl. Onko teillä muilla ollut tätä ongelmaa ?

Vierailija
438/872 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ! Minä halusin sen laukun ja minä tein ison työn sen eteen.

Tykkään siitä ja oon käyttänyt sitä viikottain monta vuotta.

Jos kaikki tykkäisi samoista, oltaisiin kaikki samasta veistetyn näköisiä

Vierailija
439/872 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ! Minä halusin sen laukun ja minä tein ison työn sen eteen.

Tykkään siitä ja oon käyttänyt sitä viikottain monta vuotta.

Jos kaikki tykkäisi samoista, oltaisiin kaikki samasta veistetyn näköisiä

Eihän tuossa ole mitään järkeä, että vuoden säästöt laittaa johonkin käsilaukkuun! Ja miltä kokonaisuus näyttää, jos muuten pukeutuu edulliseen pikamuotiin ja kantaa kallista laukkua? Se näyttää siltä, että sun laukkusi on feikki, kun vaatteetkaan ei ole kalliimpaa merkkiä.

Itse säästin vuoden ja ostin niillä rahoilla kunnon sängyn. Toi ison helpotuksen selkävaivoihin.

Vierailija
440/872 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään järkeä, että vuoden säästöt laittaa johonkin käsilaukkuun! Ja miltä kokonaisuus näyttää, jos muuten pukeutuu edulliseen pikamuotiin ja kantaa kallista laukkua? Se näyttää siltä, että sun laukkusi on feikki, kun vaatteetkaan ei ole kalliimpaa merkkiä.

Tämä muuten erittäin totta! Etenkin siihen aikaan kun LV-laukut olisi se statustavaroiden ykkönen, näki jatkuvasti perusvaatteisiin (HM, Lindex, Kappahl..) sonnustautuneita teinityttöjä, joilla kuitenkin Vuittonin laukku. Ei jotenkin kummasti vaan sovi yks-yhteen että muka varaa ostaa tonnin laukku mutta vaatteisiin ei panosteta. Toki voi ihan hyvin olla aito mutta silti!